Радиатора тече- лепене;добавки

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Пон 14 фев 2005 22:11


И аз имам добри резултати с алуминиевите стружки на няколко пъти. Течовете се появяваха обикновено след смяна на антифриза.




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 20 фев 2005 19:29


rmk написа:Покарай още извесно време - може да дозапуши.

Колегата излезе прав. Днеска като поразгледах мястото където седеше мокър радиатора с учудване установих че всичко е сухо, демек запушило е и не тече. Тъпото е че на опаковката не пишеше че резулата трябва да се очаква примерно до 10-ина дни и много се бях разочаровал. Така че ако някой има теч да не се притеснява а да сипва от въпросната добавка и да КАРАААААА. :wink: :wink:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 20 фев 2005 20:25


Възможно е и ниското налягане в охладителната ти система да е повлияло върху бързината на ефекта......само предположение :roll:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 20 фев 2005 20:48


Напълно възможно.


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Нед 20 фев 2005 21:31


По принцип тези добавки за залепване на са панацеа и ако ако дупката е по-големичка е съвсем възможно нищо да не стане, но винаги има надежда ...


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16283
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пон 21 фев 2005 11:44


ами, ники, честито ....
запушвания някъде другаде нямаш нали?


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 21 фев 2005 13:29


Ми засега друго не се е запушило.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 21 фев 2005 15:17


за кви алуминиеви стружки говорите братлета? ПОЯСНЕТЕ!

При мен течеше като изведро. Лятото спрях за 5 мин и като се върнах беше изтекло около 2 литра. Купих от ШЕЛ РАДВЕЛД или нещо подобно и се запуши за около 2-3 месеца...........после пак прокапа жестоко от същото място. Тоя път купих АБРО (американско некво - 2лв една опаковка прозрачно с червен надпис и вътре все едно имаше трици :) ) чукам по все дърво що намера тва май спаси положението вече 3 месеца няма теч.


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8856
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Пон 21 фев 2005 15:27


те тия трици са стружки :lol:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 21 фев 2005 19:14


chefito написа:за кви алуминиеви стружки говорите братлета?

Това което аз ползвам е в прозрачна цилиндрична кутийка долу-горе колкото тия от Упсарин/Ефералган.Съдържанието е от сиви стружки/трици, а добавката се казва ALUMASEAL и пише, че е американска разработка :wink:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Вто 22 фев 2005 1:45


а аз от личен опит знам че тия / трици, стружки .../ запущват. запущихами радиаторчето на парното, и миналата година карах без парно, бех като ЕСКИМОС, за това от мен само те4ни екстри


Потребителски аватар
valdo
Мнения: 340
Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот valdo » Вто 22 фев 2005 11:58


При мен положението, преди да си купя нов радиатор, беше следното:
Нямах никакви проблеми, но при падането на температурите сипах концентрат във водата. Процедурата протече по следния, може би неправилен ред:
1. Срещу 5 лв еди-кой си майстор ми източи вода.
2. Доля ми антифриза в преливника;
3. Двигателя го остави да поработи, докато включи перката;
4. Провери долу маркучът дали се затопля;
5. Взе ми парите и ме пусна да си ходя.

След два дена започна да тече, след седмица вече не знаех каква е концентрацията на течността и съответно точката му на замръзване, понеже доста вода бях долял. Казаха ми, че при сипване на концентрат, по-старите радиатори се разяждат на уязвими места и протичат. Трябвало не такъв, ами онакъв антифриз. Също и че при сипването на концентрата директно в казанчето, за известно време той контактува в недостатъчно разредено (и достатъчно разяждащо) състояние със стените на системата, докато се умеша с водата. И трябвало да се смеси с водата, ПРЕДИ да се налее.
Също така ме посъветваха да не поправям "доброто старо", защото тия добавки могат да запушат почти където си пожелаят.
Като го смених, установих на стария, че алуминиевата част видимо не е дефектирала, а течът се е появил на същото място, което повечето колеги посочихте. Да не ви отегчавам с час по трудово, но радиаторът е изграден от едно метално оребрено тяло, а двете му страни са пластмасови. Именно от там протича. Стори ми се, че ако щифтовете, с които се притиска пластмасата към метала, се натиснат отново с твърд инструмент, в краен случай с почукване, може да се прилепи отново плътно.


Потребителски аватар
kara
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 31 дек 2004 9:16
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kara » Вто 01 мар 2005 16:08


При моя теч един специалист за радиатори ми каза че е директно за смяна- защото: радиатора имал метални части от края и те корозирали и само смяна.... Друг ми препоръча една добавка на Valvoline и сега съм с нея и тръпна в очакване какво ще стане. :?


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5449
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Вто 01 мар 2005 16:26


Валдо,
донякъде грешката си е твоя.
много често срещано явление е след като премиш от вода на антифриз да се разтечеш и си има логично обяснение:
антифриза освен за охлаждане,служи и за смазване и прочистване на системата. Водата е довела до корозия и разни там калцидирани отлгания, които до известна степен са поддържали ситемата, а след това антифриза ги е прочистил.


Потребителски аватар
brother_Tom
Мнения: 166
Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brother_Tom » Съб 14 яну 2006 14:35


Полезна тема - чак радиатора ми се просълзи :cry:
Сега сериозно. Виждал ли е някой напоследък RADweld на Holts http://www.holtsauto.com/products/index.html някъде по бензиностанциите в София и ако да къде. :?:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта