Golf MK3 ABS Интересен проблем с парното

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
audiosemdeset
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 29 яну 2012 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Интересен проблем с парното на Golf3 ABC мотор .

Мнениеот audiosemdeset » Чет 02 фев 2012 8:19


колеги проблема е решен. Изолирахме водните пътища на газовата уредба и дойде АФРИКА в колата. А най интересното е че не беше хваната за маркучите към парното. Благодаря на всички отзова ли се :respect




Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Интересен проблем с парното на Golf3 ABC мотор .

Мнениеот инжектопляктор » Чет 09 окт 2014 18:55


Значи колата ми загрява нормално, всичко върви, а парното се струва малко слабо. Първоначално беше добре(топло имаше някакво, но не горещо), но тези дни топлото му е много слабо, както и на 4-та степен не се усеща да духа силно. Гледам - загряла е до 90 градуса. Все ми е едно как ще духа, стига да духа топло добре. Виждам, че всички говорят за проблем с радиатор. Може ли да се промие, за да не разглобявам нещата, че нямам много свободно време или колко ще струва в сервиза процедурата?


Потребителски аватар
ivo_555
Мнения: 1913
Регистриран на: Чет 21 яну 2010 11:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Интересен проблем с парното на Golf3 ABC мотор .

Мнениеот ivo_555 » Чет 09 окт 2014 19:39


Опипай маркучите на парното, ако и двата са горещи, има много писано за ремонт на клапата.

П.п. всъщност не знам каква ти е колата.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Интересен проблем с парното на Golf3 ABC мотор .

Мнениеот инжектопляктор » Чет 09 окт 2014 19:52


ivo_555 написа:П.п. всъщност не знам каква ти е колата.

Vento 94 2.0i


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK3 ABS Интересен проблем с парното

Мнениеот инжектопляктор » Пон 13 окт 2014 22:01


Единият маркуч е почти горещ, другият също е прилично топъл. Има ли начин да се ремонтира без да се разглобява цялостно таблото, защото не мога да разглобявам дни - нямам нито ентусиазма, нито инструментите, нито времето? В момента топлото хич го няма практически.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK3 ABS Интересен проблем с парното

Мнениеот инжектопляктор » Чет 16 окт 2014 0:19


Може ли някой да даде съвет, тези дни да знам какво да правя? :) Извинявам се, ако съм нещо досаден.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6147
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Golf MK3 ABS Интересен проблем с парното

Мнениеот ktamen » Чет 16 окт 2014 18:33


Вадиш и двата маркуча от радиаторчето и с дълъг маркуч свързваш с чешмата. После пробваш как ти е парното. Според мен едва ли ще се оправи. Вероятно причината е друга - примерно неправилно вързан изпарител, което ме подсеща, че за всяка дреболия трябва да те питат отделно. Има ли газ колата и как е вързан изпарителя? Радиаторчето оригинално ли е? Как е струйката от тънкото маркуче в разширителния съд? Ползвал ли си добавка за спиране на течове? Клапите облепени ли са? Дунапренчета през духалките?
И двата маркуча трябва да са горещи - 90 градуса.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK3 ABS Интересен проблем с парното

Мнениеот инжектопляктор » Чет 16 окт 2014 20:40


Колата има АГУ - DTSystems ГИ. Маркучите не са били загрели до 90 градуса, ръката щом си държах отгоре. Никакви добавки не наливам. Дунапренчета през отворите за парното няма. Радиаторът нямам и идея дали е оригинален, колата я имам отскоро. Никакви клапи не съм облепял и нищо не съм пипал. Извинявам се, че за "всяка дреболия" трябва да ме питате поотделно, просто не съм принципно от автомобилните ентусиасти. Искам нещо да работи и докато работи не ме вълнува как точно и не го пипам. VW го взех само заради конете - по-динамичен, това че има АГУ и 4 врати и това е. Със старият си автомобил никакви подобни проблеми с години, при условие че е марка, която много в България не я тачат.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6147
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Golf MK3 ABS Интересен проблем с парното

Мнениеот ktamen » Чет 16 окт 2014 21:47


Това, че я имаш отскоро също е важно, може предишния собственик да е слагал добавка, която да е задръстила радиаторчето. Слабото загряване може да е от:
Неправилно свързване на изпарителя - той къде точно е вързан.
Неизправна водна помпа, която се проверява със струйката от тънкото маркуче - за което ти пропусна да отговориш.
Изпаднал дунапрен от клапите.
Неизправно радиаторче.
Щом маркучетата не са горещи и двете (сравни ги на пипане с горния маркуч към радиатора и пиши дали са по-студени от него) е най-вероятно дебита през радиаторчето да е твърде малък - демек или е задръстено или помпата е скапана или изпарителя е вързан лошо. Щом не са ти горещи маркучите едва ли причината е в клапите или във фалшиво радиаторче.
Не се заяждам с теб, а се опитвам да ти помогна, но това няма как да стане, ако не си максимално подробен в поднасянето на информация.


Потребителски аватар
mariq_28
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 13 окт 2014 18:45
Автомобил: VW Polo
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Golf MK3 ABS Интересен проблем с парното

Мнениеот mariq_28 » Нед 19 окт 2014 21:21


колега извинявам се че се натрапвам, аз карам джета 1,8- 90к. бензин газ 90г. миналата седмица сменях радиатор на парното, моят беше пукнат и доливах по 1-ин л. антифриз на месец, и нямах никакво парно-кучи студ :scare3 . купих си радиатор за 22лв. с отстъпката смених го но задължително запуших клапите който нямаха никакъв дунапрен по тях- беше издухан- облепих ги с алуминиево фолио от двете страни, малко повече беше играчката но си заслужава-сглобих всичко и сега има парно пари, пари не се стои в колата...а съм мръзнал цяла година П.С. не запушиш ли клапите все едно че нищо не си направил. това е мое лично мнение. дано съм ти полезен. :love.vwclub



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 129 госта