Имам подобен проблем с паленето.Колата е Голф 3 , 1.6, ABU, бензин, 1994 година.
Лятото нямах проблеми с паленето, месец и половина след смяна на агренажен ремък започна да пали трудно, стартера върти без проблем, обаче не пали.Сега, след нова година се получи изобщо да не запали, бутнах я малко и запали от раз.Смених свещи, дистрибуторна капачка и палец, пак пали трудно.Интересното е че сутрин пали от раз, след като загрее почва да се инати.А когато се нагрее от слънцето тогава изобщо не иска да пали.Имайте в предвид че живея в южна Испания, кадето температурите не падат под 0, най-студно сутрин е било 3 до 5 градуса.Пробвах с акумулатора на един приятел 90 А/часа от дизелова кола.Първите 3 пъти запали от раз, после почна пак да се ебава.Въртя по 4-5 секунди и пали чак на 3-я, 4-я път.
Принудих се няколо пъти да паля като включвам на задна и въртя ключа, като мине половин метър, натискам съединителя и пали.
А иначе няма никакви проблеми с вървенето, нормални обороти, нормални скорости, все едно няма нищо.Просто понякога пали, понякога не, може да запали от първия опит, може и от 3-тия или 4-тия.
На свещите искра има, малко слаба но има(може на дневна светлина да изглежда слаба)
Някакви идеи от какво може да е??
Благодаря предварително !
Golf MK3 1.6 ABU - Проблем с палене
Re: Проблем с палене на Голф 3 , 1.6 , ABU
Ми остава ти да смениш датчик на хол или бобина.Щом си там предполагам в някоя морга ще ги намериш за смешни пари.Стават и от голф 1,4 поло 1, 1.1, 1,3 1,4 за сеатите ибиза със същите двигатели като на поло избор голям.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 26 юни 2011 17:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Испания
Re: Проблем с палене на Голф 3 , 1.6 , ABU
Ходих на майстор.След като му обясних симптомите, изобщо не гледа електрическата система, ни делко, ни бубина, ни датчик.Съмняваше го компютъра.Прегледа всички букси, пръска ги, отвори капака на карбуратора и се оказа че дюзата не впръсква гориво всеки път като се върти стартера.Когато впръсква - пали, когато не - не пали.Забелязах че впръсква гориво само в началото на завъртането на стартера, като се задържи повече време спира да впръсква.Установихме че пали по-често като се върти стартера кратко време, за секунда само, и запалва в момента когато върна ключа на положение контакт.Прати ме да търся от някоя морга дюза или цялата глава на моното.
Някакви мнения??
Някакви мнения??
Re: Проблем с палене на Голф 3 , 1.6 , ABU
Аз бих казал клеморед по пътя на логиката.Каква е логиката като върнеш ключа и дюзата да проработи тя или работи или не .
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 26 юни 2011 17:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Испания
Re: Проблем с палене на Голф 3 , 1.6 , ABU
djshomi написа:Аз бих казал клеморед по пътя на логиката.Каква е логиката като върнеш ключа и дюзата да проработи тя или работи или не .
самкатааa написа:Колега провери си токовете на бензиновата помпа!
Ако е клеморед или тоците на бенз.помпа няма ли да ми прави проблеми докато карам?
В момента в който колата запали, няма никакви проблеми, върви си нормално.
Re: Проблем с палене на Голф 3 , 1.6 , ABU
Ми колега за бенз.помпа сутринта ходи до колата влез дай контакт ама не пали веднага като завъртиш ключа на контакт трябва ад се услусаш в багажника за 2 секунди трябва да чуеш бензиновата помпа как бучи.И като дадеш на контакт и не чуеш помпата и на втория път и проработи значи може да ти е по токовете и после да се оправя.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 26 юни 2011 17:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Испания
Re: Проблем с палене на Голф 3 , 1.6 , ABU
Оказа се клемореда.
Явно като давам на стартер изключва подаването на ток към бензиновата помпа, а на положение контакт дава ток и колата си върви идеално.Изчетох много теми за непалещи коли, в много от тях проблема беше клемореда, но никаде не срещнах моите симптоми.Навсякаде кадето клемореда е бил за смяна колата е прекъсвала, спирала по време на движение и т.н.Затова в началото изклучих като възможен проблем клемореда.В една друга тема някой беше написал да се разклати кюча докато върти на стартер, направих го и колата запали, така разбрах че е клемореда.
Така, темата приключена.
Явно като давам на стартер изключва подаването на ток към бензиновата помпа, а на положение контакт дава ток и колата си върви идеално.Изчетох много теми за непалещи коли, в много от тях проблема беше клемореда, но никаде не срещнах моите симптоми.Навсякаде кадето клемореда е бил за смяна колата е прекъсвала, спирала по време на движение и т.н.Затова в началото изклучих като възможен проблем клемореда.В една друга тема някой беше написал да се разклати кюча докато върти на стартер, направих го и колата запали, така разбрах че е клемореда.
Така, темата приключена.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 10:46
- Автомобил: фолксваген голф 3
- Двигател: ABU 93
- Местоположение: София
Re: Проблем с палене на Голф 3 , 1.6 , ABU
колеги здравейте,аз имам подобен проблем но е в буксата която е под волана(букса на ключа за запалване).Някой може ли да ми каже как се сменя тази букса,защото аз не знам коя от двете части не дава хубав контакт като повдигна леко нагоре частта с кабелите и колата пали,но не знам дали в нея е причината или тази статичната която е закачена на металната част под волана.
- megatone
- Мнения: 486
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
- Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с палене на Голф 3 , 1.6 , ABU
Това е така наречения клеморед, контактната част под ключа. Има няколко начина за смяна, писано е във форума.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ivailo_slavov и 270 госта