Привет. Искам леко да повиша перформънса на колата и се чудя кои са най-добрите(не най-евтините) и най-вече безвредните решения затова.
Колата е 6-ца, 1.4тси 160к.с. 2011г. ДСГ7
За момента съм решил да сложа спортен филтър с прилежащата му високоинертна тръба за студен въздух на K&N, като това ли е най-доброто от тяхната серия ? http://www.knfilters.com/search/product ... d=57S-9501
Ще има ли ефект ако се махне катализатора и се сложи спортна генерация ?
Мъдря го и за Чип, понеже колата е с автомат с не много добра слава, както и с турбо и компресор. Колата по принцип е на 85хил. км.
Какво бихте препоръчали вие ? Не искам да я правя някакво животно, все пак обема е 1.4, ама ако мога да я докарам до 190-200 коня. и това да не навреди на "важните" агрегати - ще бъде супер.
Golf МК6 няколко "тунинг" въпроса/идеи
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: VW Golf 6 няколко "тунинг" въпроса/идеи
Какво от това, че колата е 1.4tsi, полотата в WRC са 1.6tsi +300hp...
Парите за спортен филтър ще са пари хвърлени на вятъра, колата е нова и според мен не си струва да я прецакваш. Под прецакване имам предвид, че на всякъде ще замирише на изпарения понеже маркучите ще останат отвън, а сега влизат в филтърната кутия. Тези газове при пуснат климатик или парно ще влизат и вътре, ще вреди на твоето здраве (като излючим останалите хора по улицата), ще зацапва стъклата отвътре. Най добре купи качествен филтър, който има хубава пропускливост ако ще пак да е K&N.
Катализатора ти е един до колкото знам, но изцежда здраво. Ако не те е грижа за вредните емисии и, че отзад ще смърди на бензин го хвърляй. Имай на предвид, че някой ще трябва да си поиграе със сондите. Чипът след махане на катализаторите и поставянето на по хубав филтър ще допринесе хубава мощност. Ако ме питаш каква мощност ще догониш, по това което намирам около 200hp/300nm.
Пак казвам, никога повече не бих си махнал оригиналната филтърна кутия... Каквото и да направиш после за изпаренията файда няма и под купето да ги пуснеш с маркуч и филтри да им слагаш вътре в купето смърди ужасно...
Другото което искам да добавя е да не режете нищо като махате катализатора. Има готови заместители развивате катализатора (прибираш си го някъде, някой ден може да искаш да си го върнеш) и на негово място закрепяте заместителя, след което подходящ чип и настройка на сондите от подходящи опитни лица.
Парите за спортен филтър ще са пари хвърлени на вятъра, колата е нова и според мен не си струва да я прецакваш. Под прецакване имам предвид, че на всякъде ще замирише на изпарения понеже маркучите ще останат отвън, а сега влизат в филтърната кутия. Тези газове при пуснат климатик или парно ще влизат и вътре, ще вреди на твоето здраве (като излючим останалите хора по улицата), ще зацапва стъклата отвътре. Най добре купи качествен филтър, който има хубава пропускливост ако ще пак да е K&N.
Катализатора ти е един до колкото знам, но изцежда здраво. Ако не те е грижа за вредните емисии и, че отзад ще смърди на бензин го хвърляй. Имай на предвид, че някой ще трябва да си поиграе със сондите. Чипът след махане на катализаторите и поставянето на по хубав филтър ще допринесе хубава мощност. Ако ме питаш каква мощност ще догониш, по това което намирам около 200hp/300nm.
Пак казвам, никога повече не бих си махнал оригиналната филтърна кутия... Каквото и да направиш после за изпаренията файда няма и под купето да ги пуснеш с маркуч и филтри да им слагаш вътре в купето смърди ужасно...
Другото което искам да добавя е да не режете нищо като махате катализатора. Има готови заместители развивате катализатора (прибираш си го някъде, някой ден може да искаш да си го върнеш) и на негово място закрепяте заместителя, след което подходящ чип и настройка на сондите от подходящи опитни лица.
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: VW Golf 6 няколко "тунинг" въпроса/идеи
Аз не бих правил нищо. Рискуваш да прецакаш кутията. Дават й максимум 250Нм, а и без това 7-степенното DSG не е от най-безпроблемните кутии.
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: VW Golf 6 няколко "тунинг" въпроса/идеи
Мен точно тия агрегати ме притесняват, все пак има турбо, компресор, автомат, а и май самият мотор си е фабрично макснат.
Тя колата сега я дават 240Нм, та ако искам да я доработвам, ще рече, че трябва нова кутия, нали ?
Иначе само с чип вероятно ще ги постигна тия 200 коня.
Та системата за студен въздух не става, така ли да го разбирам ? Без значение от марката и цената? А ако е само спортен филтър, то какъв панелен или конусен и на К§Н ли да е ?
Тегава история като цяло, целта ми не беше да я разпъвам много, много, ама около 200 кончета да изкарам. Ама ако не става ще си я оставя така. БТВ къде мога да видя коя кутия до колко Нм държи ?
Тя колата сега я дават 240Нм, та ако искам да я доработвам, ще рече, че трябва нова кутия, нали ?
Иначе само с чип вероятно ще ги постигна тия 200 коня.
Та системата за студен въздух не става, така ли да го разбирам ? Без значение от марката и цената? А ако е само спортен филтър, то какъв панелен или конусен и на К§Н ли да е ?
Тегава история като цяло, целта ми не беше да я разпъвам много, много, ама около 200 кончета да изкарам. Ама ако не става ще си я оставя така. БТВ къде мога да видя коя кутия до колко Нм държи ?
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: VW Golf 6 няколко "тунинг" въпроса/идеи
Принципно на 6-степенното DSG може да му се прави и на него чип и да държи до 500нм, вдига се налягането на маслото при съединителите или нещо от сорта, но при 7-степенното не съм чувал за такава интервенция. Другия вариант е да се сменят съединителите с подсилени, комплекта е от порядъка на 1000-1500 евро.
Има хора, които карат със засилени коли, без да пипат нищо по DSG-тата и издържат, но за това се иска да си малко хазартен тип.
Ако ти се наливат пари в твойта кола, ходи да й правят чип тунинг и карай без да пипаш другите работи, а ако счупи кутията ще ремонтираш.
Има хора, които карат със засилени коли, без да пипат нищо по DSG-тата и издържат, но за това се иска да си малко хазартен тип.
Ако ти се наливат пари в твойта кола, ходи да й правят чип тунинг и карай без да пипаш другите работи, а ако счупи кутията ще ремонтираш.
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: VW Golf 6 няколко "тунинг" въпроса/идеи
много зависи и от карането, ако ще я ръчкаш постоянно може и да имаш проблем с кутията. Иначе ако искаш да и увеличиш тягата за "моментни" нужди не мисля, че ще издаде багажа все пак е нова кола.
Ако ще сменяш филтъра купи си панелен, пък твоят ако е качествен си го запази и без това голяма разлика няма да има с този от K&N (вероятно ще се чува засмукване).
Ако искаш да ги наредим подред нещата са така:
1) Чип тунинг.
2) Катализатор + работа по сондите.
3) Въздушен филтър.
Ако ще сменяш филтъра купи си панелен, пък твоят ако е качествен си го запази и без това голяма разлика няма да има с този от K&N (вероятно ще се чува засмукване).
Ако искаш да ги наредим подред нещата са така:
1) Чип тунинг.
2) Катализатор + работа по сондите.
3) Въздушен филтър.
Re: VW Golf 6 няколко "тунинг" въпроса/идеи
Тия мотори на VW толко често късат вериги, че мен би ме било страх да се опитвам да го изцеждам.
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: VW Golf 6 няколко "тунинг" въпроса/идеи
Ако си сервизираш колата навреме това с веригата ще го пропуснеш.
Dagestan, тоя вариант ме заинтересува. Откъде мога да ги видя тия подсилени съединители ?
Иначе и аз като чета по немски/американски форуми и там се говори, че мотора е изцеден фабрично, но има хора, с чипове и карат не малко км. без проблем, има и такива обаче с издали багажа турбото и автомати. :Д
Тъй, че ако ще правя нещо да е като хората, а не да ме е страх при всяко даване на газ.
Dagestan, тоя вариант ме заинтересува. Откъде мога да ги видя тия подсилени съединители ?
Иначе и аз като чета по немски/американски форуми и там се говори, че мотора е изцеден фабрично, но има хора, с чипове и карат не малко км. без проблем, има и такива обаче с издали багажа турбото и автомати. :Д
Тъй, че ако ще правя нещо да е като хората, а не да ме е страх при всяко даване на газ.
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: VW Golf 6 няколко "тунинг" въпроса/идеи
Нова кола се чупи не защото е скапан мотора (например) ами защото не се поддържа добре или изобщо. Лично в ръцете ми умря една дачия логан, която я карах около месец почти винаги аз. Като се качих първия път (обикновено имам мерака да опозная една кола) забелязах едно наистина интересно нещо. Колата нямаше почти никакво масло, едвам се долавяше че има масло по върха на щеката, така кара в мен около месец, а преди това колко е вървяла с това масло което не си знае км. Колата на пръв поглед не гореше масло, никакъв пушек. Няколко дена преди да се кача в друга кола насила накарах шефа да и сменим поне маслото сменихме и 2 дена след това двигателя блокира. Да не говорим, че турбото издаваше посвиркващ/стържещ звук на високи обороти преди да блокира е колата беше на около 300 000км което си е нищо, 1.5dci.
За това ако си я поддържаш и караш разумно няма какво да ти стане на колата с умерен чип който е направен като хората. Сега ако я надуеш на макс, слагаш кофти масла (от дъжд на вятър) и я лашкаш напред, назад много ясно за 1-2г няма да я познаеш.
За това ако си я поддържаш и караш разумно няма какво да ти стане на колата с умерен чип който е направен като хората. Сега ако я надуеш на макс, слагаш кофти масла (от дъжд на вятър) и я лашкаш напред, назад много ясно за 1-2г няма да я познаеш.
- KrasimirMartinov
- Мнения: 86
- Регистриран на: Нед 13 мар 2016 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Golf 6 няколко "тунинг" въпроса/идеи
Първо смени си веригата и обтегача на 100% има две ревизии след твоята, след това виж дали фьоникс са сменили свещите или само го пише на книжката , после можеш да махнеш пред катализатора (като цяло няма смисъл за Stage 1)
Чип и туй то аз ползвах колега от форума на същата платформа, осезаемо е по-пъргава, температурата на маслото не се е променила.
Колата върви леко пред 3.0 ауди дизел и доста повече от 530дизел.
Чип и туй то аз ползвах колега от форума на същата платформа, осезаемо е по-пъргава, температурата на маслото не се е променила.
Колата върви леко пред 3.0 ауди дизел и доста повече от 530дизел.
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: VW Golf 6 няколко "тунинг" въпроса/идеи
Веригата ще я проверим първо като дойде време за сервиз. Засега не се чува нищо от нея. Свещите са сменени.
А при чип ще имам ли проблем с автомата или е на късмет ? Обслужването на колата е ясно, че ще е редовно и с качествени части. И при TST-Racing ли да се отправя за чип ?
А при чип ще имам ли проблем с автомата или е на късмет ? Обслужването на колата е ясно, че ще е редовно и с качествени части. И при TST-Racing ли да се отправя за чип ?
Re: VW Golf 6 няколко "тунинг" въпроса/идеи
KrasimirMartinov написа:Първо смени си веригата и обтегача на 100% има две ревизии след твоята, след това виж дали фьоникс са сменили свещите или само го пише на книжката , после можеш да махнеш пред катализатора (като цяло няма смисъл за Stage 1)
Чип и туй то аз ползвах колега от форума на същата платформа, осезаемо е по-пъргава, температурата на маслото не се е променила.
Колата върви леко пред 3.0 ауди дизел и доста повече от 530дизел.
Ако тази кола е била на Фьоникс то тя е подържана само и единствено в Порше и каквото пише в книжката е правено на 100% . Сините голфове обаче бяха по 170 а не 160к ама може и автора да се е объркал . И понеже колите бяха на оперативен лизинг то всичките са на около 100хил напълно реални. Относно динамика и разход нещата са що годе прилични ( все пак не може да се очакват чудеса от такъв тип коли ) но да се сравняват с трилитровите мотори в Ауди и БМВ е несериозно.
ПП- сегашните коли на Фьоникс са Авенсис и Корола и са тотално спрели в сравнение с VW-тата
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: VW Golf 6 няколко "тунинг" въпроса/идеи
Еми по талон колата е 160 коня. Петицата доколкото знам са 170 коня. А 7-цата със същия мотор 1.4 пък са 150. Иначе аз преди да взема колата съм я закарал и проверил в Порше.
Тя колата и сега си върви доволно, но ако имаше ресурс и ест. аз пари, не виждам защо да не си я направя още по-дива. :Д
Тя колата и сега си върви доволно, но ако имаше ресурс и ест. аз пари, не виждам защо да не си я направя още по-дива. :Д
Re: RE: Re: VW Golf 6 няколко "тунинг" въпроса/идеи
hvp800 написа:KrasimirMartinov написа:Първо смени си веригата и обтегача на 100% има две ревизии след твоята, след това виж дали фьоникс са сменили свещите или само го пише на книжката , после можеш да махнеш пред катализатора (като цяло няма смисъл за Stage 1)
Чип и туй то аз ползвах колега от форума на същата платформа, осезаемо е по-пъргава, температурата на маслото не се е променила.
Колата върви леко пред 3.0 ауди дизел и доста повече от 530дизел.
Ако тази кола е била на Фьоникс то тя е подържана само и единствено в Порше и каквото пише в книжката е правено на 100% . Сините голфове обаче бяха по 170 а не 160к ама може и автора да се е объркал . И понеже колите бяха на оперативен лизинг то всичките са на около 100хил напълно реални. Относно динамика и разход нещата са що годе прилични ( все пак не може да се очакват чудеса от такъв тип коли ) но да се сравняват с трилитровите мотори в Ауди и БМВ е несериозно.
ПП- сегашните коли на Фьоникс са Авенсис и Корола и са тотално спрели в сравнение с VW-тата
Колега, колите са обслужвани само в порше, обаче лично съм ги хващал как НЕ сменят консумативи. И на 100% двигателя е cavd 160кс.
Re: VW Golf 6 няколко "тунинг" въпроса/идеи
Току що си погледнах талона и там пише CAVD, 118 kw явно съм живял в заблуда. А за консумативите- може и така да е, все пак има и човешки фактор и магарийте са напълно възможни. Ввъщност колега от МКБ ли купи колата или от посредник
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 237 госта