Г3 1.8/90 АБС мотор - странен проблем с температурата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Cvetomir-Panchev
Мнения: 350
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Г3 1.8/90 АБС мотор - странен проблем с температурата

Мнениеот Cvetomir-Panchev » Нед 19 фев 2012 12:55


проблема е следния/ Г3 1.8/90 АБС мотор/никога не достига работна работна тем.90 и преди големите студове рещих за пореден път да сменя термостата.С новия термостат пак същото между 70и 80градуса.Но наи интересното че когато я обезвъздушавахме вентилатора се вклучи на 85г.и после още два три пъти бях закъсал в снега и пак се вклучи на 85г.А с предния термостат лятото в задръствания вентилатора се вкл.на 90/ 92г.И не разбирам зашо показва различни таблото




Black_Devil
Мнения: 71
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: странен проблем с тем.

Мнениеот Black_Devil » Нед 19 фев 2012 19:16


Най вероятно датчика за температурата-този който ти показва на таблото е за смяна. :beer


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6154
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: странен проблем с тем.

Мнениеот ktamen » Нед 19 фев 2012 19:20


Измери температурата с отделен точен термометър, преди да смениш датчика, за който е писал колегата преди мен.


Cvetomir-Panchev
Мнения: 350
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: странен проблем с тем.

Мнениеот Cvetomir-Panchev » Пон 20 фев 2012 10:16


купих си термометър но не знам точно къде да измеря реалната температура


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6154
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: странен проблем с температурата

Мнениеот ktamen » Пон 20 фев 2012 10:29


Сложи датчика на термометъра в казанчето и я запали с отворена капачка без да пускаш парното и докато чакаш да загрее постоянно пипай долния маркуч на радиатора и гледай при колко градуса ще започне да се загрява. Температурата в казанчето е с около 5 градуса по-ниска от тази на двигателя. Другия вариант е да закрепиш датчика за тройника на главата със изолирбанд и после да го омотаеш заедно с тройника с парцал за да го изолираш от външния въздух, ако го закрепиш и изолираш добре ще ти покаже по-реална температура. Докато загрява долния маркуч трябва да си остане ледено студен.
Преди да мериш по колата сложи една тенджера с вода на котлона и пусни датчика вътре, като заври термометъра трябва да покаже точно 100 градуса. Така ще знаеш колко точен е термометъра.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: странен проблем с температурата

Мнениеот Iezekil » Пон 20 фев 2012 22:33


и понеже може да почне да излиза вода от казанчето докато загрее да отвори големия кръг,изчакай да загрее колата и го мушни горе в питата на радиатора.Като ти се включи вентилатора ще засечеш кое как е.Щото на малки градуси може да лъже малко.


silver_knight
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 02 мар 2012 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: странен проблем с температурата

Мнениеот silver_knight » Пет 02 мар 2012 14:45


Колеги, ако си спомнята от часовете по физика, водата завира при 100 градуса във Варна или Бургас :) Тоест на кота 0. Колкото е по-високо толкова на по малко температураз завира.На Черни връх може и на 92 градуса да заври.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: странен проблем с температурата

Мнениеот Iezekil » Пет 02 мар 2012 19:23


тук въпроса не опира до кота 0 а до еднаквото отчитане на 2 уреда.И за да няма дебати,това с котлона и тенджерата отпада,мери си на колата директно кво отчитат двата уреда.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6154
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: странен проблем с температурата

Мнениеот ktamen » Пет 02 мар 2012 20:18


silver_knight написа:Колеги, ако си спомнята от часовете по физика, водата завира при 100 градуса във Варна или Бургас :) Тоест на кота 0. Колкото е по-високо толкова на по малко температураз завира.На Черни връх може и на 92 градуса да заври.

Има нещо такова, но разликата май не е толкова голяма, а и колегата едва ли ще проверява термометъра на планински връх mhihi
Моя термометър в Люлин показва, че водата ври при 99,5 градуса :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: странен проблем с температурата

Мнениеот Iezekil » Пет 02 мар 2012 22:37


а във Физиката пише,че водата кипи на връх Еверест при 68гр.по Целзий maikomila ...така че колегата да внимава къде ще бъде като завира чайника
по мои сметки другия колега много точно се ориентира за Черни връх,горе доло там някъде ще е точката на кипене,92-93гр.


Halcyon
Мнения: 55
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Г3 1.8/90 АБС мотор - странен проблем с температурата

Мнениеот Halcyon » Съб 03 мар 2012 1:01


Хах,и на мен така ми правеше преди,смених термостат и датчик ... пак същата работа,не отлепя от 80градуса. г3 1.8mi на газ


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Г3 1.8/90 АБС мотор - странен проблем с температурата

Мнениеот Iezekil » Съб 03 мар 2012 1:56


ами проблема ти е в самото табло,ако доказано загрява нормално.Ако ли не по-вероятното е калпав нов термостат.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: странен проблем с температурата

Мнениеот joker » Съб 03 мар 2012 14:21


:да:
Iezekil написа:тук въпроса не опира до кота 0 а до еднаквото отчитане на 2 уреда.И за да няма дебати,това с котлона и тенджерата отпада,мери си на колата директно кво отчитат двата уреда.

:да: :да: :да:
Чете преди да пишете!!!стига с това мерене на температура по датчика на таблото!!!По-верен е датчика за включване на перката!!!....Вижте си температурата с VAGcom и се успокойте!


silver_knight
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 02 мар 2012 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Г3 1.8/90 АБС мотор - странен проблем с температурата

Мнениеот silver_knight » Съб 03 мар 2012 23:31


Вчера на дълго каране 266 километра, не вдигна по-вече то 80 85 градуса.После си оди в ляво когато и кефне Спрях отворих казанчето и си сложиш пръста. Ако е датчик да не работи, и да е вода 90 градуса няма да мога да си държа пръста. При 62 градуса Луи Пастьор прави пастьоризация. При такава температура се пресича белтъка. Стрелката си бягаше в ляво ( все едно сега я паля) Теста го направих като спрях на Луковит , оставих колата около 10-тина минути да работи и проверих. И да не затваря термостата, при спряна кола без да се охлажда от въздушната струя пак за това време трябва да вдигне температура. Не знам вече какво да я правя. Иначе рядко и лятото не съм я чувал да се включи перката.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Г3 1.8/90 АБС мотор - странен проблем с температурата

Мнениеот Iezekil » Нед 04 мар 2012 1:36


е сега остана да видим кого да набедим,дали е датчика или е по самото табло някоя жичка.Потърси някоя тема да замериш датчика дали подава верни стойности.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 228 госта