Г3 1.8/90 АБС мотор - странен проблем с температурата
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Г3 1.8/90 АБС мотор - странен проблем с температурата
проблема е следния/ Г3 1.8/90 АБС мотор/никога не достига работна работна тем.90 и преди големите студове рещих за пореден път да сменя термостата.С новия термостат пак същото между 70и 80градуса.Но наи интересното че когато я обезвъздушавахме вентилатора се вклучи на 85г.и после още два три пъти бях закъсал в снега и пак се вклучи на 85г.А с предния термостат лятото в задръствания вентилатора се вкл.на 90/ 92г.И не разбирам зашо показва различни таблото
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: странен проблем с тем.
Най вероятно датчика за температурата-този който ти показва на таблото е за смяна.
- ktamen
- Мнения: 6154
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: странен проблем с тем.
Измери температурата с отделен точен термометър, преди да смениш датчика, за който е писал колегата преди мен.
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: странен проблем с тем.
купих си термометър но не знам точно къде да измеря реалната температура
- ktamen
- Мнения: 6154
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: странен проблем с температурата
Сложи датчика на термометъра в казанчето и я запали с отворена капачка без да пускаш парното и докато чакаш да загрее постоянно пипай долния маркуч на радиатора и гледай при колко градуса ще започне да се загрява. Температурата в казанчето е с около 5 градуса по-ниска от тази на двигателя. Другия вариант е да закрепиш датчика за тройника на главата със изолирбанд и после да го омотаеш заедно с тройника с парцал за да го изолираш от външния въздух, ако го закрепиш и изолираш добре ще ти покаже по-реална температура. Докато загрява долния маркуч трябва да си остане ледено студен.
Преди да мериш по колата сложи една тенджера с вода на котлона и пусни датчика вътре, като заври термометъра трябва да покаже точно 100 градуса. Така ще знаеш колко точен е термометъра.
Преди да мериш по колата сложи една тенджера с вода на котлона и пусни датчика вътре, като заври термометъра трябва да покаже точно 100 градуса. Така ще знаеш колко точен е термометъра.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: странен проблем с температурата
и понеже може да почне да излиза вода от казанчето докато загрее да отвори големия кръг,изчакай да загрее колата и го мушни горе в питата на радиатора.Като ти се включи вентилатора ще засечеш кое как е.Щото на малки градуси може да лъже малко.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 02 мар 2012 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: странен проблем с температурата
Колеги, ако си спомнята от часовете по физика, водата завира при 100 градуса във Варна или Бургас Тоест на кота 0. Колкото е по-високо толкова на по малко температураз завира.На Черни връх може и на 92 градуса да заври.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: странен проблем с температурата
тук въпроса не опира до кота 0 а до еднаквото отчитане на 2 уреда.И за да няма дебати,това с котлона и тенджерата отпада,мери си на колата директно кво отчитат двата уреда.
- ktamen
- Мнения: 6154
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: странен проблем с температурата
silver_knight написа:Колеги, ако си спомнята от часовете по физика, водата завира при 100 градуса във Варна или Бургас Тоест на кота 0. Колкото е по-високо толкова на по малко температураз завира.На Черни връх може и на 92 градуса да заври.
Има нещо такова, но разликата май не е толкова голяма, а и колегата едва ли ще проверява термометъра на планински връх
Моя термометър в Люлин показва, че водата ври при 99,5 градуса
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: странен проблем с температурата
а във Физиката пише,че водата кипи на връх Еверест при 68гр.по Целзий ...така че колегата да внимава къде ще бъде като завира чайника
по мои сметки другия колега много точно се ориентира за Черни връх,горе доло там някъде ще е точката на кипене,92-93гр.
по мои сметки другия колега много точно се ориентира за Черни връх,горе доло там някъде ще е точката на кипене,92-93гр.
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Г3 1.8/90 АБС мотор - странен проблем с температурата
Хах,и на мен така ми правеше преди,смених термостат и датчик ... пак същата работа,не отлепя от 80градуса. г3 1.8mi на газ
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Г3 1.8/90 АБС мотор - странен проблем с температурата
ами проблема ти е в самото табло,ако доказано загрява нормално.Ако ли не по-вероятното е калпав нов термостат.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: странен проблем с температурата
Iezekil написа:тук въпроса не опира до кота 0 а до еднаквото отчитане на 2 уреда.И за да няма дебати,това с котлона и тенджерата отпада,мери си на колата директно кво отчитат двата уреда.
Чете преди да пишете!!!стига с това мерене на температура по датчика на таблото!!!По-верен е датчика за включване на перката!!!....Вижте си температурата с VAGcom и се успокойте!
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 02 мар 2012 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Г3 1.8/90 АБС мотор - странен проблем с температурата
Вчера на дълго каране 266 километра, не вдигна по-вече то 80 85 градуса.После си оди в ляво когато и кефне Спрях отворих казанчето и си сложиш пръста. Ако е датчик да не работи, и да е вода 90 градуса няма да мога да си държа пръста. При 62 градуса Луи Пастьор прави пастьоризация. При такава температура се пресича белтъка. Стрелката си бягаше в ляво ( все едно сега я паля) Теста го направих като спрях на Луковит , оставих колата около 10-тина минути да работи и проверих. И да не затваря термостата, при спряна кола без да се охлажда от въздушната струя пак за това време трябва да вдигне температура. Не знам вече какво да я правя. Иначе рядко и лятото не съм я чувал да се включи перката.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Г3 1.8/90 АБС мотор - странен проблем с температурата
е сега остана да видим кого да набедим,дали е датчика или е по самото табло някоя жичка.Потърси някоя тема да замериш датчика дали подава верни стойности.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 228 госта