Колата е 1.6 бензин (74 Кв). Отскоро я карам (пуснах и едно питане за датчик на разпределителния вал), като ходих до Сливен, и реших да пробвам как се държи на високи скорости. И се случи нещо странно - колата ускорява до 170 км/ч. и точно на тази скорост забива някак предницата и заковава. В този момент моментният разход по борд-компютъра спада рязко до 1-2 /100 - очевидно нещо спира притока на гориво. Това го пробвах 3 пъти, на различни участъци на пътя - абсолютно еднакъв ефект.
Освен този датчик на разпределителния вал, който вече съм поръчал, две диагностики не откриха нищо друго. Идеи от какво може да е?
Golf MK4 1.6 Странен "ограничител" на скоростта
- smurf
- Мнения: 918
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
възможно е да има ограничител на скоростта...малко невероятно, ама съм виждал на точно на такъв голф...преди време един приятел имаше такъв и като се гонихме по магисталите повече от 180 не правеше, НИКОГА, оказа се че има ограничител....не знам дали слагат серийно ограничители или като екстра, но при него имаше....при теб не знам?
ами ходих при двама "разбирачи" - т.е. диагностика:)
откриха и двамата този датчик на разпределителния вал (датчик на Hall или нещо такова). Поръчал съм го вече. Но ми се струва, че като я купувах колата и я тествах около Горубляне си вдигна над тези обороти, даже доста ми хареса ускорението.
интересно дали може при диагностиката и т.нар. "чистене на грешки" да са променили нещо към по-лошо?
откриха и двамата този датчик на разпределителния вал (датчик на Hall или нещо такова). Поръчал съм го вече. Но ми се струва, че като я купувах колата и я тествах около Горубляне си вдигна над тези обороти, даже доста ми хареса ускорението.
интересно дали може при диагностиката и т.нар. "чистене на грешки" да са променили нещо към по-лошо?
ами и аз предположих, че на 5300 оборота не е нормално - затова пуснах темата. Като сменя въпросния датчик на Хол ще видя дали има разлика - но някак ми се вижда по-нормално неработеща електроника да влоши цялостното поведение, а не да има такъв "праг".
Всъщност аз ходих на диагностика за неравномерни обороти при празен ход - интересното е, че след 2-та теста този симптом изчезна, а това се появи.
Всъщност аз ходих на диагностика за неравномерни обороти при празен ход - интересното е, че след 2-та теста този симптом изчезна, а това се появи.
- THE BATUGATA
- Мнения: 180
- Регистриран на: Вто 07 ное 2006 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Golfstrom
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
Карам подобен двигател.AFT. Наскоро бях в голямо приключене заради бубина."майсторите" бяха зацепили неправилно делкото.Ефекта беше същия,като като този.Изключване на 5200обр.на всички скорости.След презацепване вс.се оправи.Може и при теб е пипано делкото...Не бързай с хол датчика.Намира се на въросното делко,не на разпределитилния вал...
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
по последни спомени, макс. обороти, се "регулират" от детонационният датчик..
т.е. ако са ти бутнали голямо предварение, може да получиш детонации на 5300 оборота.. и компира да спира...
пробвай първо на центровка да врътнат делкото както каза колегата, да се види с какво предварение пердашиш, след това нови свещи....
т.е. ако са ти бутнали голямо предварение, може да получиш детонации на 5300 оборота.. и компира да спира...
пробвай първо на центровка да врътнат делкото както каза колегата, да се види с какво предварение пердашиш, след това нови свещи....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Vili777 и 242 госта