Ами още не знам какво ще излезе - тези, които трябваше да ми докарат датчика на разпределителния вал (датчик на Хол) са докарали друг, така че още 10 дена ще чакам.
Иначе майстора вика "дай едно по едно, сега да сменим датчика, да видим как ще работи след това". Та чакам да се задвижат нещата.
Golf MK4 1.6 Странен "ограничител" на скоростта
- radko86
- Мнения: 240
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 15:37
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL ARL
- Местоположение: Стара Загора
Re: Странен "ограничител" на скоростта при Голф 4
Колеги май имам същия проблем,в петък пътувах малко извънградско и понастъпах голфа и на 5200/300 заковава и неиска повече??
П.п.Виждам че темата е писана отдавна,но невидях отговора който търся.Ако някой се е сблъскал с тоя проблем нека сподели
П.п.Виждам че темата е писана отдавна,но невидях отговора който търся.Ако някой се е сблъскал с тоя проблем нека сподели
- vnkostadinov
- Мнения: 258
- Регистриран на: Чет 14 юли 2011 14:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пазарджик
Re: Странен "ограничител" на скоростта при Голф 4
Мойта съм я тествал 3 пъти и трите пъти повече от 170км не иска да вдигне. предстои ми смяна на ламбдата и дано да се окаже от нея
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Странен "ограничител" на скоростта при Голф 4
Колеги, и аз съм със същия проблем. Сменях датчика(на разпределителния вал), но без ефект. Скоро ще я водя на ел. майстор да видим той какво ще каже. Ако някой е решил този проблем, моля да сподели как. Благодаря!
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Странен "ограничител" на скоростта при Голф 4
Филтъра, под седалката, кога си го сменял за последно?
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Странен "ограничител" на скоростта при Голф 4
Няколко съществени неща за тези двигатели.
1. няма как да се регулира предваерението на запалването,защото то се определя от датчика на коляновия вал,който е статичен и чете едно точно определено място.Делкото си има репери даже и не може да се върти до безкрай в посоките,пък дори да се врътне малко,комп-а веднага компенсира предварението и няма как да се промени освен с външно устройство - ТАП.
2. нямаш проблем с датчика на Хол,независимо кой от двата,защото ако се прецака долния,тогава колата няма въобще да запали,ако се прецака горния,тогава няма да вдигаш повече от 4000 оборота.Горния датчик е за синхронизация и когато не добре нагласен,прави мизерии и те са точно с макс. обороти - 4000,4500,5000 и т.н.
Няма за какво да го сменяш,само трябва колата да се нагласи по белезите си
1. няма как да се регулира предваерението на запалването,защото то се определя от датчика на коляновия вал,който е статичен и чете едно точно определено място.Делкото си има репери даже и не може да се върти до безкрай в посоките,пък дори да се врътне малко,комп-а веднага компенсира предварението и няма как да се промени освен с външно устройство - ТАП.
2. нямаш проблем с датчика на Хол,независимо кой от двата,защото ако се прецака долния,тогава колата няма въобще да запали,ако се прецака горния,тогава няма да вдигаш повече от 4000 оборота.Горния датчик е за синхронизация и когато не добре нагласен,прави мизерии и те са точно с макс. обороти - 4000,4500,5000 и т.н.
Няма за какво да го сменяш,само трябва колата да се нагласи по белезите си
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Странен "ограничител" на скоростта при Голф 4
Сменял съм филтрите (4-те) и маслото преди 9 хил. км
Това е темата в която съм писал по моя проблем
viewtopic.php?f=5&t=312507
Това е темата в която съм писал по моя проблем
viewtopic.php?f=5&t=312507
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Странен "ограничител" на скоростта при Голф 4
При мен се появи нещо такова при вадене на делкото и неправилното му поставяне. До 5000 и нещо и това е, (даже маюй точно на 5300 спираше), като го поставихме правилно се оправиха нещата.
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Странен "ограничител" на скоростта при Голф 4
Голф 4 имат ли делко ?
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Странен "ограничител" на скоростта при Голф 4
Голф 4 нямат делко (пропуснах да отбележа в предното си мнение,че аз пея за Голф 3,а темата е за Голф 4 ),Голф 3 имат и този проблем се отнася за AGG,ADY и AFT
При Голф 4 синхронизацията се гледа от датчика на разпределителния вал (camshaft) и датчика на коляновия вал (crankshaft) и ако има разминавания,тогава сваля максималните обороти надолу (ако не е ограничен електронно от комп-а,за да не се кара на 10 000 оборота,де).Разминаването в показанието на двата датчика се получава или от неправилно зацепен/или прескочил в последствие/ ангренаж (разлика някой и друг зъб в някоя посока) или от недобре монтиран ангренаж (зверски стегнат или много хлабав/има и ремъци,които са менте и се разпъват жестоко след 20-30 000км и провисват/ ,защото според това дали е много изпънат или пък е провиснал,се бърка синхронизацията и то доста,при хлабав ремък може да се постигне разлика от повече от 1-2 зъба в аванс или в закъснение,без ремъка да изпадне от мястото си т.е. двигателя да си работи така ).Също така може единия от двата датчика да не мери вярно или въобще да не мери (горния,защото ако долния не мери вярно или не мери въобще,колата няма да работи никак добре,ако изобщо запали,защото той отговаря за запалителната система).
При Голф 4 синхронизацията се гледа от датчика на разпределителния вал (camshaft) и датчика на коляновия вал (crankshaft) и ако има разминавания,тогава сваля максималните обороти надолу (ако не е ограничен електронно от комп-а,за да не се кара на 10 000 оборота,де).Разминаването в показанието на двата датчика се получава или от неправилно зацепен/или прескочил в последствие/ ангренаж (разлика някой и друг зъб в някоя посока) или от недобре монтиран ангренаж (зверски стегнат или много хлабав/има и ремъци,които са менте и се разпъват жестоко след 20-30 000км и провисват/ ,защото според това дали е много изпънат или пък е провиснал,се бърка синхронизацията и то доста,при хлабав ремък може да се постигне разлика от повече от 1-2 зъба в аванс или в закъснение,без ремъка да изпадне от мястото си т.е. двигателя да си работи така ).Също така може единия от двата датчика да не мери вярно или въобще да не мери (горния,защото ако долния не мери вярно или не мери въобще,колата няма да работи никак добре,ако изобщо запали,защото той отговаря за запалителната система).
Re: Странен "ограничител" на скоростта при Голф 4
Заглавие: Ограничител на скоростта и прекъсвач?
Здравейте колеги и аз имам същия проблем на 170 забива стрелката точно и не мърда. Карам GOLF MK 4 98 година AKL 1.6 SR 101 коня бензин. Маха ли се тоя ограничител в крайна сметка? И как?
Miro_slav написа:Здравейте колеги карам GOLF 4 98 година бензин AKL 1.6 SR 101 коня.
Забелязах, че имам ограничител на скоростта демек колата ми е "скопена" на 170 км в час на прав път по магистралата но дори и на спускане пак държи точно тия километри без да мръдне и милиметър стрелката нагоре от 170км. Усещам, че двигателя има доста повече капацитет от това но когато стигне 170 муцуната леко забива напред и не иска да върви, пускам газта и пак натискам до ламарината дръпва рязко и веднага я хваща ограничителя и казва неее. Когато я форсирам на свободна натискам газта то долу а оборотомера още преди да влезе в червеното веднага връща назад и прекъсва не забелязах на колко оборота но мисля, че нямаше 6000 хил. Питам може ли да се махне това нещо тоя ограничител не, че ми трябва повече от 170км да летя но просто питам от любопитство и в крайна сметка имам ли прекъсвач защото знам, че прекъсвача трябва да е когато влезе в червено оборотомера. Пак казвам като я форсирам на свободна има едно прекъсване на големи интервали от секунда и половина не влиза в червеното оборотомера газта е до ламарината през цялото време и прекъсва през секунда и малко не е на чести къси интервали. Иначе колата си върви супер има ряз и мощност само това дето го забелязах и реших да ви питам не знам дали ще се хвана да вдигам максималната скорост от 170 но просто питам дали има такова нещо като ограничител в моя случай.
Благодаря ви.
Здравейте колеги и аз имам същия проблем на 170 забива стрелката точно и не мърда. Карам GOLF MK 4 98 година AKL 1.6 SR 101 коня бензин. Маха ли се тоя ограничител в крайна сметка? И как?
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ограничител на скоростта и прекъсвач?
Не знам дали имаш ограничител колега , но 1.6 май толкова си може , на равно не вярвам да вдигнеш повече от 180 км/ч , преди да взема моята покарах една 4-ка с този мотор и да ти кажа , голям мъртвец си беше ... Ако не вярваш ела да те повозя в моята 1.9 ТДИ 110 к.с. , вярно че има и чип но ти гарантирам , че разликата във вървежа на двете е огромна ...
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Ограничител на скоростта и прекъсвач?
Щом хората от завода са преценили така ти защо мислиш, че ще направиш нещо по-смислено от тях? Електрониката просто спира горивоподаването предполагам в някакъв момент, после го пуска пак и така... Вероятно може да се коригира посредством ВАГКОМ или някой подобен софт. Само че аз лично не виждам някакъв смисъл. Според мен потенциалът е доста под тая скорост, ако искаш да се състезаваш на магистралата това е друга работа.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 27 сеп 2017 21:20
- Автомобил: Vw Bora
- Двигател: 1999
Re: Ограничител на скоростта и прекъсвач?
Milanski написа:Не знам дали имаш ограничител колега , но 1.6 май толкова си може , на равно не вярвам да вдигнеш повече от 180 км/ч , преди да взема моята покарах една 4-ка с този мотор и да ти кажа , голям мъртвец си беше ... Ако не вярваш ела да те повозя в моята 1.9 ТДИ 110 к.с. , вярно че има и чип но ти гарантирам , че разликата във вървежа на двете е огромна ...
Колега , говориш за 10 коне в повече , мисля че е нормално да въри повече , мн зависи и в какво състояние е бил този 1.6 ☺
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dontaskdontsay, Svetlix и 199 госта