Здравейте колеги,
Колата е голф 3 1,6 и 75кс. от 96г АЕЕ
От една седмица ми се появи един странен проблем. Когато паркирам гася двигателя при натиснати съединител и спирачка. Отпускам съединителя и после спирачката. Махам ключа. Това което се забелязва е че стоповете ми светят (установено след като за 1 нощ източи акумулатора). Стоповете спират да светят след като препомпя спирачката 2-3 пъти.
Интересно ми е дали ви се е случвало подобно нещо .... знаете ли какво е?
Мерси предварително
голф 3 1,6 - Проблем с светлини на стопове (спирачка)
- maerto
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
- Автомобил: VW Golf 4 2001
- Двигател: 1.6 16V AUS
- Местоположение: sofia/silistra
Re: Проблем с светлини на стопове (спирачка)
pmidas написа:Здравейте колеги,
Колата е голф 3 1,6 и 75кс. от 96г АЕЕ
От една седмица ми се появи един странен проблем. Когато паркирам гася двигателя при натиснати съединител и спирачка. Отпускам съединителя и после спирачката. Махам ключа. Това което се забелязва е че стоповете ми светят (установено след като за 1 нощ източи акумулатора). Стоповете спират да светят след като препомпя спирачката 2-3 пъти.
Интересно ми е дали ви се е случвало подобно нещо .... знаете ли какво е?
Мерси предварително
Това е признак че ти заяжда прекъсвача на педала.Или го раздвижи и смажи или го смени направо!!
Последна промяна от maerto на Сря 04 апр 2012 15:33, променено общо 1 път.
Re: Проблем с светлини на стопове (спирачка)
В краката ти сваляш кората и е на спирачката ще се ориентираш по кабелите.Ваденето става с издърпване .Предполагам е за реглаж. Издърпваш бутончето штрака като свинска опашка и по обратният ред за да го реголираш поне така е на полото ако не подлежи на реглаж нов.
Re: Проблем с светлини на стопове (спирачка)
Колега свали я тази стоп машинка и и направи профилактика.Сигорно заяжда копчето една профилактика няма да му дойде зле.
Re: голф 3 1,6 - Проблем с светлини на стопове (спирачка)
Здравете,
Реших да разкажа как си оправих проблема.
Сега си прочетох темата и разбрах че става въпрос за друго нещо.
Реших си проблема сам. Под педала има една машинка (копче) което като е натиснато отваря електрическата верига и като е отпуснато затваря електрическата верига е отворена. Та като натискаш педала на спирачката, педала отпуска копченцето което включва стоповете. Това копченце е на пружинка която се разхлабва от време на време (да кажем 15 години). Махането на машинката става като легнеш под педалите и там с малко въртене и дърпане машинката излиза (имаше 1-2 болчета да развия май) и се махат кабелите от машинката. Разглобяването на самата машинка ми се стори трудно и с голям шанс да я прецакам.
Проблема се решава по 2 начина:
Както трябва: (15 лв струва самата машинка) подмяната е детска игра и дори и да го е правил човек си го правил преди за 15 мин ще се справи
2. По български: вземат се 5 стотинки (или пластинака) и се залепяш на педала с по-яко лепило (капчица не става) сега при мен е залепена с двукомпонентните лепила (течен метал) вече 2-ра година, така че машинката да е натисната когато педала на спирачката е отпуснат (все едно подпираш крак на маса с вестник, трупче или нещо друго полезно за подпора.
Реших да разкажа как си оправих проблема.
Сега си прочетох темата и разбрах че става въпрос за друго нещо.
Реших си проблема сам. Под педала има една машинка (копче) което като е натиснато отваря електрическата верига и като е отпуснато затваря електрическата верига е отворена. Та като натискаш педала на спирачката, педала отпуска копченцето което включва стоповете. Това копченце е на пружинка която се разхлабва от време на време (да кажем 15 години). Махането на машинката става като легнеш под педалите и там с малко въртене и дърпане машинката излиза (имаше 1-2 болчета да развия май) и се махат кабелите от машинката. Разглобяването на самата машинка ми се стори трудно и с голям шанс да я прецакам.
Проблема се решава по 2 начина:
Както трябва: (15 лв струва самата машинка) подмяната е детска игра и дори и да го е правил човек си го правил преди за 15 мин ще се справи
2. По български: вземат се 5 стотинки (или пластинака) и се залепяш на педала с по-яко лепило (капчица не става) сега при мен е залепена с двукомпонентните лепила (течен метал) вече 2-ра година, така че машинката да е натисната когато педала на спирачката е отпуснат (все едно подпираш крак на маса с вестник, трупче или нещо друго полезно за подпора.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13429
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: голф 3 1,6 - Проблем с светлини на стопове (спирачка)
може да са залепнаи контактите на машинката/нагар/ Машинката се разглобява лесно и няма нужда от лепене на монети и подобни -бутона се регулира по дължина /има зъбци по него.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Volkswangel и 192 госта