Здравейте момчета
Днес сменях главен спирачен цилиндър. След дълга "драма" защо ми е толкова мек педала, установих, че предния път вместо 22,22мм са ми продали 20,6мм помпа. До тук добре.... нооо източих по4ти половин литър "кръв" от задните колелета и все пуска въздух и "къвта" излиза като газирана. Забелязах, че кантара ми мърда надолу като се натисне педала. Това така ли трябва да е? И ЗАЩО ми се газира така течността само на задните.
Ръчната ми задържа на 3-4 зъб. Накладните са нови.
Уви колата спира трудно. Педала става твърд и като го натисна още малко започвам рязко да спирам, което не ми се струва нормално.
Helppppp
Задни спирачки Г3 АЕК
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 05 юли 2007 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 05 юли 2007 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Задни спирачки Г3 АЕК
Здравейте отново!
Почти 2 години по-късно продължават мъките ми със спирачките на вече остаряващата балерина :)
Миналото лято смених задни барабани и накладки, регулирах ръчната и сякаш всичко да беше наред.
Педала се вдигна и онзи скърцащ звук от задните колела при пускането на педала изчезна.
НО....
От 3 месеца не бях карал колата (почти цяла зима) и днес рещих да я "раздвижа". Както се сещате дисковете бяха доста покафенели от ръжда.
Първото спиране... замалко да си помисля, че някой ми е откраднал накладките :).
Покарах 15-20 километра из квартала с често натискане на спирачките и опъване на ръчната, та падне раждата и да се пооправят накладките.
Уви... Реших да кача колата на "барабаните" и да видя какво ще излезе.
Резултатите:
ПЛ-2200; ПД-2300 - Разлика - 4%
ЗЛ-1020; ЗД-1170 - Разлика - 13%
Ръчна: ЗЛ-1530; ЗД-1820 - Ралика 16%
Та въпросите са:
1.Някой знае ли какви са нормалните стойности за усилията на предните и задните спирачки и за ръчната?
2.Кое може да прави предала ми мек и за да хванат задните колела да трябва да натискам като "жигули" без серво?
3.Може ли сервото да води до прекомерно омекване на педала и ниски стойности на задните колела?
4.Може ли "кантарчето" да води до омекване на педала и ниски стойности на задните колела?
Четох доста за "кантарчето", за сервоусилвателя, за барабани и дискове... и нищо не открих, което да ме насочи.
Бих бил много благодарен на малко насоки
Почти 2 години по-късно продължават мъките ми със спирачките на вече остаряващата балерина :)
Миналото лято смених задни барабани и накладки, регулирах ръчната и сякаш всичко да беше наред.
Педала се вдигна и онзи скърцащ звук от задните колела при пускането на педала изчезна.
НО....
От 3 месеца не бях карал колата (почти цяла зима) и днес рещих да я "раздвижа". Както се сещате дисковете бяха доста покафенели от ръжда.
Първото спиране... замалко да си помисля, че някой ми е откраднал накладките :).
Покарах 15-20 километра из квартала с често натискане на спирачките и опъване на ръчната, та падне раждата и да се пооправят накладките.
Уви... Реших да кача колата на "барабаните" и да видя какво ще излезе.
Резултатите:
ПЛ-2200; ПД-2300 - Разлика - 4%
ЗЛ-1020; ЗД-1170 - Разлика - 13%
Ръчна: ЗЛ-1530; ЗД-1820 - Ралика 16%
Та въпросите са:
1.Някой знае ли какви са нормалните стойности за усилията на предните и задните спирачки и за ръчната?
2.Кое може да прави предала ми мек и за да хванат задните колела да трябва да натискам като "жигули" без серво?
3.Може ли сервото да води до прекомерно омекване на педала и ниски стойности на задните колела?
4.Може ли "кантарчето" да води до омекване на педала и ниски стойности на задните колела?
Четох доста за "кантарчето", за сервоусилвателя, за барабани и дискове... и нищо не открих, което да ме насочи.
Бих бил много благодарен на малко насоки
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 184 госта