Голфът взе да бяга надясно след ремонт + стенд.
Ремонтът е глава на двигателя + шлайф, нови дискове + накладки за 4те гуми, биалета + тампони за предните гуми.
Ремонтът покрива всички забележки по колата, т.е всичко трябва да е отлично в момента.
След сервиз веднага влязох на стенд.
Волана трябва да го държа леко наляво, за да върви направо колата.
Като пусна волана, започва да завива надясно.
как върви напред:
http://www.netpetar.com/link/misc/golf-siding-1.jpg
какво каза стенда вчера
http://www.netpetar.com/link/misc/golf-siding-2.jpg
Голфът е 4ка, 1.9 тди, 90к.
Дайте идеи къде да се върна - стенда или сервиза ?
след ремонт и стенд, голф 4 бяга надясно
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19576
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: след ремонт и стенд, голф 4 бяга надясно
npet написа:Дайте идеи къде да се върна - стенда или сервиза ?
По-вероятно на стенда.
Ако в сервиза не са барали нищо по ходовата част - няма как да е от него.
Първо премери налягането в гумите.
След това, ако не е от налягане - размени лява-дясна гума.
- npet
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пон 31 яну 2011 10:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: след ремонт и стенд, голф 4 бяга надясно
@radotom
Ходовата част е пипана. Колата излезе много зле от сервиза - кормилото завъртяно с 90" на една страна.
В стенда казаха че 1 шарнир не е монтиран правилно - свалиха гумата и го нагласиха.
Гумите са балансирани на смяната преди месец и половина (с заводски размер джанти и гуми е).
Не съм сигурен за това дали са напомпени еднакво. Може в сервиза да са сменили лявата с дясната (ако има значение).
Утре ще ги напомпя първо.
После смяна или стенд. Зависи кой ще е отворил по-рано.
Дали да правя и нов баланс на гуми ?
Ходовата част е пипана. Колата излезе много зле от сервиза - кормилото завъртяно с 90" на една страна.
В стенда казаха че 1 шарнир не е монтиран правилно - свалиха гумата и го нагласиха.
Гумите са балансирани на смяната преди месец и половина (с заводски размер джанти и гуми е).
Не съм сигурен за това дали са напомпени еднакво. Може в сервиза да са сменили лявата с дясната (ако има значение).
Утре ще ги напомпя първо.
После смяна или стенд. Зависи кой ще е отворил по-рано.
Дали да правя и нов баланс на гуми ?
- npet
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пон 31 яну 2011 10:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: след ремонт и стенд, голф 4 бяга надясно
Сутринта бях да напомпя гумите. Дясната беше 3.5 атм, другите 2.2 атм.
Направих ги всичките на 1.9 (в последствие се оказа че им е развален уреда и са станали 1.5 - Лукоил, до SPS, Пловдив).
Отидох на друг стенд (този на Ивицата, с/у ВСИ).
Момчетата отказаха да правят баланс - колата била вече направена и само щели да ми вземат парите.
Размениха предна дясна и лява (по съвета на radotom), напомпиха ги и тегленето намаля. Единия от тях се качи и се разходихме, за да се увери колко тегли.
Казаха ми че колата и гумите са наред, само вторите трябва да се износят до "правилното" състояние.
Упражнението струва 5 лв.
Някой да са го оставяли така да ги търка, за да върви направо ?
Направих ги всичките на 1.9 (в последствие се оказа че им е развален уреда и са станали 1.5 - Лукоил, до SPS, Пловдив).
Отидох на друг стенд (този на Ивицата, с/у ВСИ).
Момчетата отказаха да правят баланс - колата била вече направена и само щели да ми вземат парите.
Размениха предна дясна и лява (по съвета на radotom), напомпиха ги и тегленето намаля. Единия от тях се качи и се разходихме, за да се увери колко тегли.
Казаха ми че колата и гумите са наред, само вторите трябва да се износят до "правилното" състояние.
Упражнението струва 5 лв.
Някой да са го оставяли така да ги търка, за да върви направо ?
Re: след ремонт и стенд, голф 4 бяга надясно
Колега понеже имах подобен проблем и тема имам дори за него, би ли ни споделил какво точно си сменял по ходовата част?
- npet
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пон 31 яну 2011 10:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: след ремонт и стенд, голф 4 бяга надясно
Pirogov написа:Колега понеже имах подобен проблем и тема имам дори за него, би ли ни споделил какво точно си сменял по ходовата част?
Цялата подмяна е описана в тема цени:
viewtopic.php?f=13&t=522&p=3414391#p3414391
Ремонта покрива всички забележки по двигател и ходова част.
Сменени са по ходовата част са:
2 тампона (задни, за носач), 1 биалета
предни дискове, предни накладки, задни дискове, задни накладки
Re: след ремонт и стенд, голф 4 бяга надясно
npet написа:....
Размениха предна дясна и лява (по съвета на radotom), напомпиха ги и тегленето намаля. Единия от тях се качи и се разходихме, за да се увери колко тегли.
Казаха ми че колата и гумите са наред, само вторите трябва да се износят до "правилното" състояние.
....
Пич, защо просто не отидеш да ти регулират предния мост на друго място без да казваш какво е положението до сега с ремонтите. Казваш че си сменявал разни неща и искаш реглаж. Ако беше причината в гумите, при размяната на местата им, трябва да се промени посоката на тегленето, трябва да започне да тегли на другата посока. А докато чакаш да ти се износят правилно гумите, ще ти трябват други после. Баси пича, за такова изказване трябва дисциплинарно да го уволнят тоя.
- npet
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пон 31 яну 2011 10:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: след ремонт и стенд, голф 4 бяга надясно
Въпреки голямото ми желание да мина на стенд, не стана.
Днес минах през 2 други. Не работят
Чудя се само аз ли отработвам тая събота с нормално работно време.
Утре си вадя зимните гуми и почвам да си играя да сменям с тях.
Днес минах през 2 други. Не работят
Чудя се само аз ли отработвам тая събота с нормално работно време.
Утре си вадя зимните гуми и почвам да си играя да сменям с тях.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19576
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: след ремонт и стенд, голф 4 бяга надясно
За Г4 1.9 бара ще е малко според мен
Пассата отпред го карам на 2.3, а задните на 2.5 атм, а не е чак толкова по-тежък!
Иначе и аз ги имах този проблем миналата година: слагам летните гуми, след като месец преди това бях на стенд, защото сменях... май тампони на макферсона, не помня. Но така или иначе с летните хукна в дясно - не с трае!
Отивам при стендаджията - брат, така и така...
-Размени лява с дясна и ще се оправи!
-Ми не мога - BFGoodrich Profiler2 - тея дивотии са с посока!
-Бе смени за проба, бе!
Как да е - завъртях ги аз - колата хукна на ляво!
А предната година със същите гуми не бях имал грижи...
Е в крайна сметка ги преместих отзад, задните отпред - пак леко влачеше, но незабелижимо.
А износването - не се надявай да стане скоро!
Ако ти е наред сходимоста на моста - дълго време ще износваш... е, освен ако не дойдеш на 02 и 03 другия месец на събора и забравиш да излезеш от пистата, де! Там за един ден са готови, на конци!
А най-весело ще е, ако ония от сервиза са ти сменили тампоните само от едната страна, 'щото от другата бе'а здрави'!
Пассата отпред го карам на 2.3, а задните на 2.5 атм, а не е чак толкова по-тежък!
Иначе и аз ги имах този проблем миналата година: слагам летните гуми, след като месец преди това бях на стенд, защото сменях... май тампони на макферсона, не помня. Но така или иначе с летните хукна в дясно - не с трае!
Отивам при стендаджията - брат, така и така...
-Размени лява с дясна и ще се оправи!
-Ми не мога - BFGoodrich Profiler2 - тея дивотии са с посока!
-Бе смени за проба, бе!
Как да е - завъртях ги аз - колата хукна на ляво!
А предната година със същите гуми не бях имал грижи...
Е в крайна сметка ги преместих отзад, задните отпред - пак леко влачеше, но незабелижимо.
А износването - не се надявай да стане скоро!
Ако ти е наред сходимоста на моста - дълго време ще износваш... е, освен ако не дойдеш на 02 и 03 другия месец на събора и забравиш да излезеш от пистата, де! Там за един ден са готови, на конци!
А най-весело ще е, ако ония от сервиза са ти сменили тампоните само от едната страна, 'щото от другата бе'а здрави'!
- npet
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пон 31 яну 2011 10:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: след ремонт и стенд, голф 4 бяга надясно
radotom написа:За Г4 1.9 бара ще е малко според мен ...
Според лепенката залепена на капачката на резервоара трябва да са 1.8-1.9(май 1.8, натоварени 2+ - не споря за точните стойности).
Тампоните са сменени (т.е и здравият сътоветен беше подменен). Ако са го оплескали там не бих се учудил. Този път малко немърливо подходиха - едната задна накладка е монтирана заедно с хартията, в колата беше пушено, ляв шарнир не беше сложен правилно - в стенда демонтираха колелото и го слагаха наново. Сервиза е ок по принцип - във форума основно добри мнения, аз 2 години поддържам там и е било наред.
След ровене в нета ми хрумна следното:
При първоначалния стенд съм имал разлика в напомпването на гумите (лявата беше 2.2, дясната 3,5 или 3.7).
Те не ги напомпиха тогава. Занимаваха се да свалят/качват лява предна гума и нагласят шарнир. После я сложиха на стенда и регулираха.
Дали от тва е възможно първоначалния реглаж да не е бил правилен ? - от разликата в налягането на гумите
- overapac
- Мнения: 712
- Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: след ремонт и стенд, голф 4 бяга надясно
то реглажа от там се почва ,смени сервиза!
Re: след ремонт и стенд, голф 4 бяга надясно
Колега,МОЛЯ те,не оставяй нещата така.Уважавам желанието да се изкарва прехраната с честен труд,но на такива трябва пожизнено да се забрани да упражняват професията.Странно защо и тук в темата се появяват мнения ,,и аз имах подобен проблем,оправих го еди как си и къде си,смени сервиза".Има федерация на потребителите,ТЕ имат някаква задруга на майсторите,има данъчни... .От казаното от теб може да се мисли,че проблема ти вероятно е бил точно никакъв за нормално квалифициран човек/сервиз.Да ти върнат парите и да те компенсират за похабените нерви.Все пак решението си е твое,но факта,че съществува подобен "сложен ремонт" и най-вече толкова писания за него и как да се реши е трагичен.А всичко това за налягане в гуми,това не съм видял,онова не съм забелязал е крещящо,граничещо с опастност за живота престъпление,безумие и непрофесионализъм.
Последна промяна от vesko54 на Съб 19 май 2012 19:38, променено общо 3 пъти.
- mitko_vr6
- Мнения: 46
- Регистриран на: Вто 27 яну 2009 17:15
- Автомобил: VW Golf GT 97 Audi A3
- Двигател: AFT AGU
- Местоположение: Кърджали
Re: след ремонт и стенд, голф 4 бяга надясно
Колега как така шарнира не е бил сложен правилно?
- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Re: след ремонт и стенд, голф 4 бяга надясно
npet написа:Казаха ми че колата и гумите са наред, само вторите трябва да се износят до "правилното" състояние.
Упражнението струва 5 лв.
Някой да са го оставяли така да ги търка, за да върви направо ?
На мен преди месец ми се случи точно това за което споменаваш:
сменям дискове и накладки-предни + предни лагери главини,и отивам на стенд за реглаж предница,всичко ми нагласят както трябва,качвам се на магистралата за да изпробвам колата и започва да ми дърпа леко надясно,връщам се пак за реглаж и момчето ми казва,че според него не е от реглажа,а е по-вероятно да е от гуми тегленето,и аз се сещам,че като слагах летните гуми ги бях разменил на "хикс" задни с предни....върнах им старите места и колата спря да тегли надясно.
- npet
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пон 31 яну 2011 10:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: след ремонт и стенд, голф 4 бяга надясно
Стендът и сервиза са различни. Това не оправдава стендаджиите, че не провериха гумите де.overapac написа:то реглажа от там се почва ...
И аз се изненадах от работата по ходовата час, но двигателя е ремонтиран отлично - мърка като коте дизелчето.vesko54 написа:Колега,МОЛЯ те,не оставяй нещата така ...
Сервизът е "SNT Сервиз", Пловдив. Във форума мненията са отлични. Аз за две години при тях, това е първия проблем.
Накрая ще мина и през тях да споделя. Чичото е печен, той ще се занимава с монтьора, който е ремонтирал ходовата част.
Имало 3 вдлъбнатини, които трябва да се напаснат м/у частите. При мен не бяха.mitko_vr6 написа:Колега как така шарнира не е бил сложен правилно?
Точно техническо описание не мога да дам
Мерси за идеята колега. Утре мятам 2те предни зимни гуми в багажника и отивам с тях на стенда. Ще мерим и сменяме гуми докато станеJonkata_v написа:На мен преди месец ми се случи точно това за което споменаваш ....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 40 госта