Порблем със съединитела на Голф 2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
peterko
Мнения: 85
Регистриран на: Пет 05 дек 2008 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Порблем със съединитела на Голф 2

Мнениеот peterko » Пон 04 юни 2012 8:03


Здр. колеги,вчера както си карах съединитела ми тотално изпрегна,първо на едно леко баирче усетих че започна да буксува и спрях на първата отбивка да видя какво става и ако мога да го оправя но уви нищо не стана включвам на скорост отпускам педала на съединитела и колата не тръгва,наложи се да се обадя на приятел да изтеглим колата до в къщи,давайте идеи от какво може да е това аз мисля че феродовия диск е заминал и е постояно зацепен и за това не отделя и не тръгва колата,давайте идеи мн ще съм ви благодарен,колата е Голф 2 1,8,90коня :(




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Порблем със съединитела на Голф 2

Мнениеот Iezekil » Пон 04 юни 2012 22:00


идея да свалиш кутията и то ще се види


Потребителски аватар
peterko
Мнения: 85
Регистриран на: Пет 05 дек 2008 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Re: Порблем със съединитела на Голф 2

Мнениеот peterko » Вто 05 юни 2012 7:28


Iezekil написа:идея да свалиш кутията и то ще се види

:beer благодаря колега,и аз така мисля утре ще я свалям с един приятел и после ще пиша какво е положението и кое е за смяна,може да е от полза на други колеги ако попаднат в такава ситуация да знаят какво да правят :beer :beer


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Порблем със съединитела на Голф 2

Мнениеот Iezekil » Вто 05 юни 2012 10:24


първо се зачудих как аджаба включваш на скорост?И колата не тръгва?И се сетих,че има един модел скоростни на голфа,дето си мислиш че си включил,а всъщност не си,понеже се е разместила лостовата система.Преди да свалиш кутията пробвай да включиш на ръка някоя скорост,но първо ще трябва да охлабиш болта,дето държи лостчетата за основния лост...Дано си ме разбрал каква ми е идеята,понеже ме подведе с този твоя съединител,дето седи зацепен пък ти включваш на скорост....
На загасена кола прави опита и един да ти натиска съединитела докато включваш ръчно.


Потребителски аватар
peterko
Мнения: 85
Регистриран на: Пет 05 дек 2008 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Re: Порблем със съединитела на Голф 2

Мнениеот peterko » Чет 07 юни 2012 12:03


:applause: :applause: колеги проблема е решен и отстранен,преди малк о вземах колата от сервиз ,сменен е само феродовия диск защото действително е бил заминал както и предполагах,сложихме му нов и сега колата си върви идеялно,като цена,-феродовия диск струваше 58лв а за работата 80лв.ето това е,темата може да бъде заключена :applause: :applause:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Порблем със съединитела на Голф 2

Мнениеот stefan4o » Чет 07 юни 2012 12:07


peterko написа::applause: :applause: колеги проблема е решен и отстранен,преди малк о вземах колата от сервиз ,сменен е само феродовия диск защото действително е бил заминал както и предполагах,сложихме му нов и сега колата си върви идеялно,като цена,-феродовия диск струваше 58лв а за работата 80лв.ето това е,темата може да бъде заключена :applause: :applause:

Честито. Дано след месец не пуснеш нова тема, за смяна на притискател. Съединител се сменява комплект, това е почти неписано правило (освен ако не си го сменяваш сам и да не цакаш за труд)


Потребителски аватар
peterko
Мнения: 85
Регистриран на: Пет 05 дек 2008 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Re: Порблем със съединитела на Голф 2

Мнениеот peterko » Чет 07 юни 2012 12:45


stefan4o написа:
peterko написа::applause: :applause: колеги проблема е решен и отстранен,преди малк о вземах колата от сервиз ,сменен е само феродовия диск защото действително е бил заминал както и предполагах,сложихме му нов и сега колата си върви идеялно,като цена,-феродовия диск струваше 58лв а за работата 80лв.ето това е,темата може да бъде заключена :applause: :applause:

Честито. Дано след месец не пуснеш нова тема, за смяна на притискател. Съединител се сменява комплект, това е почти неписано правило (освен ако не си го сменяваш сам и да не цакаш за труд)

:beer :beer споко колега всичко е проверено ако имаше нужда и притискателния щяхме да сменим,но всичко е топ от всякъде и колата сега върви идеялно-------наздраве да полеем ремонта :beer :beer :beer :beer :beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 199 госта