На климатроника ми мига индикация E1 service, имате ли идея каква е причината?
Лампата за масло пък мига и писука. Това когато колата е загряла , някъде около 100 градуса,падне ли температурата спира.
Къде е проблема?
Ще съм Ви благодарен ако кажете свясна фирма да си оправя и климатроника (ако има проблем), чувам напоследък че ИМПАС 56 не се справят.
Благодаря!!
Проблем с климатроника и лампата за масло
- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
...
импас се справят чудесно
проверил ли си фреона - имаш ли достатъчно (под 10% троника не бачка)
течове или горене на масло как е? предполагам недостатъчно
занули си ЕCU-то
проверил ли си фреона - имаш ли достатъчно (под 10% троника не бачка)
течове или горене на масло как е? предполагам недостатъчно
занули си ЕCU-то
- nikolay
- Мнения: 176
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:16
- Автомобил: VW Touran 2.0
- Двигател: BMM 2007
- Местоположение: Veliko Turnovo
За маслото прочети товаhttp://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_faq02#2.4.8 и това http://vwclub-bg.org/articles.php?id=1. Може да ти е рядко маслото, но не е липса на масло.
За климатроника звъннах до ИМПАС- казаха че е датчика на външната температура- смяна 100 лв.
За маслото- никъде не тече. Но ситуацията доста точно отговатя на следното описание:
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_faq02#2.4.8
1.Двигатель работает. Обороты >2000
2.Менее 1.8 бар
3.Лампа мигает. Включен звуковой сигнал предупреждения.
Еднинствената разлика е че се случва когато темп. на колата е около 100 градуса и няма проблем когато тя е по ниска.
За маслото- никъде не тече. Но ситуацията доста точно отговатя на следното описание:
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_faq02#2.4.8
1.Двигатель работает. Обороты >2000
2.Менее 1.8 бар
3.Лампа мигает. Включен звуковой сигнал предупреждения.
Еднинствената разлика е че се случва когато темп. на колата е около 100 градуса и няма проблем когато тя е по ниска.
- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
...
датчик за външна темп. е около 17 лв. (стига да не е този на компресора) и можеш да си го поставиш сам. А относно маслото нали си прочел.
Откачи си клемите на акумулатора и го допри една до друга - 5 мин.
Откачи си клемите на акумулатора и го допри една до друга - 5 мин.
- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
...
става въпрос за троник. а най-лесно се ЧИСТЯТ с кабелче. засега зануляваме.
- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
...
G3 с оригинален климатик не съм виждал още. Диавия слагат. И то не само в Италия. И какво значение има????
- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
...
всички, които знам са с Диавия (чат пат с управление на Аутосистем) и са слагани допълнително).
а Е1 е грешката, която изписва дисплея, когато няма данни от датчика (откачвам моя и да се увериш). Е2 е когато го има а не функционира.
а Е1 е грешката, която изписва дисплея, когато няма данни от датчика (откачвам моя и да се увериш). Е2 е когато го има а не функционира.
Последна промяна от opipva4a на Вто 06 юли 2004 18:30, променено общо 1 път.
- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
...
а и говорим за климаТРОНИК, което мисля е различно от климаТИК. или....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта