Въпрос Термостат

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
WASP
Мнения: 120
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 2:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Въпрос Термостат

Мнениеот WASP » Чет 28 дек 2006 18:13


Здравейте пичове и честита Ви Коледа!

Преди някой да ме "скастри" за търсачката, вече я използвах!

Имам един елементарен въпрос на който се натъкнах днеска!
Примерно термостата ми е на 87C, това какво означава, че започва да отваря на 87 или че на 87 е вече напълно отворен?
Моля знаещите да споделят!
Благодаря Ви предварително!
Поздрави!

Последна промяна от WASP на Чет 28 дек 2006 18:14, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Чет 28 дек 2006 18:14


второто :wink:


Потребителски аватар
WASP
Мнения: 120
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 2:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот WASP » Чет 28 дек 2006 18:17


vaskoto1 написа:второто :wink:


Мерси Васко за светкавичния отговор!

Днеска си промивах радиаторче на парното и взех да замеря Т на антифриза и видиш ли,някъде към 70-72C това взе че започна да отваря!
И аз си "лапнах граматиката", защото преди няма и 1 год го сменях с нов!


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Чет 28 дек 2006 19:22


WASP написа:
vaskoto1 написа:второто :wink:


Мерси Васко за светкавичния отговор!

Днеска си промивах радиаторче на парното и взех да замеря Т на антифриза и видиш ли,някъде към 70-72C това взе че започна да отваря!
И аз си "лапнах граматиката", защото преди няма и 1 год го сменях с нов!


Боклуци бол. Мадамата в магазина дет ми го продаде моя пореден нов ми каза че е късмет....някои карали години други месеце....имало случаи и по няколко дни. Били те behr, wahler....

Сега по въпроса с промивката на парното как я направи и имаше ли ефект че за утре съм насрочил тъз дейност.


Потребителски аватар
WASP
Мнения: 120
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 2:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот WASP » Чет 28 дек 2006 20:50


chefito написа:
WASP написа:
vaskoto1 написа:второто :wink:


Мерси Васко за светкавичния отговор!

Днеска си промивах радиаторче на парното и взех да замеря Т на антифриза и видиш ли,някъде към 70-72C това взе че започна да отваря!
И аз си "лапнах граматиката", защото преди няма и 1 год го сменях с нов!


Боклуци бол. Мадамата в магазина дет ми го продаде моя пореден нов ми каза че е късмет....някои карали години други месеце....имало случаи и по няколко дни. Били те behr, wahler....

Сега по въпроса с промивката на парното как я направи и имаше ли ефект че за утре съм насрочил тъз дейност.



Откачих маркучите на парното, махнах за проверка проводимостта куплунга,който се намира на главата! Промих с течаща вода, сложих някакъв препарат от типа на калгон, само за радиаторчето на парното. Изчаках 10-15 мин, отново промих и затворих! Струва ми се,че има малък ефект, но най вероятно при мене радиаторчето е частично запушено! Входяща и изходяща тръба горещи, като пусна парното на 2-3 , подуха малко топло и захладнява! За нещастие "мирише" на ново радиаторче :(
Успех с твойто!!


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пет 29 дек 2006 7:02


Моля колегите да ме извинят :wink:
Това е информация от най-големият каталог за авточасти
Пример:
Код на мотора-AEE
Температура на отваряне-87/градуса


Потребителски аватар
WASP
Мнения: 120
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 2:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот WASP » Пет 29 дек 2006 9:46


vit_autosofia написа:Моля колегите да ме извинят :wink:
Това е информация от най-големият каталог за авточасти
Пример:
Код на мотора-AEE
Температура на отваряне-87/градуса


Да разбирам ли,че на 87 трябва да започне да отваря и при мен? :dontknow:

Ако е така, това означава, че отново съм за смяна на термостат! :maaad:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Пет 29 дек 2006 10:53


люска-пише температура на отваряне-демек напълно отворен. другата температура ти е за уй общо взето-интересува те кога има пълен поток през него а не кога почва да църцори жегата. :wink:


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 29 дек 2006 11:08


C O O L I N G S Y S T E M

Specifications:
Engine factory codes:
JP JR RA SB 1V
Thermoswitch on [°C] 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98
Thermoswitch off [°C] 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93
After-run thermoswitch on [°C] 110 110 110 110 110
After-run thermoswitch off [°C] 103 103 103 103 103
Coolant type - Ethylene glycol Ethylene glycol Ethylene glycol Ethylene glycol Ethylene glycol
Cooling system capacity [l] 6,5 6,5 6,5 6,5 6,5
Maximum leakage test pressure [bar] 1,25 1,25 1,25 1,25 1,25
Thermostat opening [°C] 87 87 87 87 87
Thermostat fully open [°C] 102 102 102 102 102
Thermostat stroke [mm] 7 7 7 7 7 туй за дизелите - ама май на 87 почва да отлепва , а fully open - Василий - ти си по английския!!!

:wink: :004: :004: :004:


Потребителски аватар
WASP
Мнения: 120
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 2:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот WASP » Пет 29 дек 2006 11:14


веселин написа:C O O L I N G S Y S T E M

Specifications:
Engine factory codes:
JP JR RA SB 1V
Thermoswitch on [°C] 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98
Thermoswitch off [°C] 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93
After-run thermoswitch on [°C] 110 110 110 110 110
After-run thermoswitch off [°C] 103 103 103 103 103
Coolant type - Ethylene glycol Ethylene glycol Ethylene glycol Ethylene glycol Ethylene glycol
Cooling system capacity [l] 6,5 6,5 6,5 6,5 6,5
Maximum leakage test pressure [bar] 1,25 1,25 1,25 1,25 1,25
Thermostat opening [°C] 87 87 87 87 87
Thermostat fully open [°C] 102 102 102 102 102
Thermostat stroke [mm] 7 7 7 7 7 туй за дизелите - ама май на 87 почва да отлепва , а fully open - Василий - ти си по английския!!!

:wink: :004: :004: :004:


Здрасти пич,

Сега ако можеш да ми кажеш какво пише в дебелите книги за 1,6 бензин PN двигател, ще бъда много щастлив! :D Поне, ще знам какъв термостат да си търся!
Благодаря ти предварително!


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 29 дек 2006 11:23


vit_autosofia написа:Моля колегите да ме извинят :wink:
Това е информация от най-големият каталог за авточасти
Пример:
Код на мотора-AEE
Температура на отваряне-87/градуса
Люси е човеко с каталозите - аз само съм пейстнал от един сайт за нафталинови Г2!!! :oops:


Потребителски аватар
WASP
Мнения: 120
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 2:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот WASP » Пет 29 дек 2006 11:28


веселин написа:
vit_autosofia написа:Моля колегите да ме извинят :wink:
Това е информация от най-големият каталог за авточасти
Пример:
Код на мотора-AEE
Температура на отваряне-87/градуса
Люси е човеко с каталозите - аз само съм пейстнал от един сайт за нафталинови Г2!!! :oops:


Люси,
Кажи какво пише в "дебалата книга" за моя мАтор?? :D :D
:D
Ще взема да изненадам мАтора, за Нова година с нов термостат!! :) :) :)


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 29 дек 2006 11:33


WASP написа:
веселин написа:C O O L I N G S Y S T E M

Specifications:
Engine factory codes:
JP JR RA SB 1V
Thermoswitch on [°C] 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98
Thermoswitch off [°C] 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93
After-run thermoswitch on [°C] 110 110 110 110 110
After-run thermoswitch off [°C] 103 103 103 103 103
Coolant type - Ethylene glycol Ethylene glycol Ethylene glycol Ethylene glycol Ethylene glycol
Cooling system capacity [l] 6,5 6,5 6,5 6,5 6,5
Maximum leakage test pressure [bar] 1,25 1,25 1,25 1,25 1,25
Thermostat opening [°C] 87 87 87 87 87
Thermostat fully open [°C] 102 102 102 102 102
Thermostat stroke [mm] 7 7 7 7 7 туй за дизелите - ама май на 87 почва да отлепва , а fully open - Василий - ти си по английския!!!

:wink: :004: :004: :004:


Здрасти пич,

Сега ако можеш да ми кажеш какво пише в дебелите книги за 1,6 бензин PN двигател, ще бъда много щастлив! :D Поне, ще знам какъв термостат да си търся!
Благодаря ти предварително!

Хора превеждайте моля-не владея писмено чужди езици :D
Иначе термостатите са унифицирани- на моя Беер пишеше че става за Опел, VW .... и имаше 3 вида гарнитури към него.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 29 дек 2006 12:12


веселин написа:C O O L I N G S Y S T E M

Specifications:
Engine factory codes:
JP JR RA SB 1V
Thermoswitch on [°C] 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98
Thermoswitch off [°C] 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93
After-run thermoswitch on [°C] 110 110 110 110 110
After-run thermoswitch off [°C] 103 103 103 103 103
Coolant type - Ethylene glycol Ethylene glycol Ethylene glycol Ethylene glycol Ethylene glycol
Cooling system capacity [l] 6,5 6,5 6,5 6,5 6,5
Maximum leakage test pressure [bar] 1,25 1,25 1,25 1,25 1,25
Thermostat opening [°C] 87 87 87 87 87
Thermostat fully open [°C] 102 102 102 102 102
Thermostat stroke [mm] 7 7 7 7 7 туй за дизелите - ама май на 87 почва да отлепва , а fully open - Василий - ти си по английския!!!

:wink: :004: :004: :004:


Охладителна система
Спецификации:
Фабрични кодове на двигателя:
JP JR RA SB 1V
Термоключ (вероятно първа степен на перката :D ) включен: [°C] 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98
Термоключ изключен:[°C] 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93
Термоключ включен (предполагам на изгасен мотор,т.е. след като двигателят е загасен,перката да остане включена): [°C] 110 110 110 110 110
Термоключ изключен:[°C] 103 103 103 103 103
Тип на охладителната течност - Етилен гликол
Обем на охладителната система:[l] 6,5 6,5 6,5 6,5 6,5
Максимум налягане при тест за течове:[bar] 1,25 1,25 1,25 1,25 1,25
Термостатът започва да се отваря:Thermostat opening [°C] 87 87 87 87 87
Термостатът напълно отворен:[°C] 102 102 102 102 102
Ход на термостата:[mm] 7 7 7 7 7

Надявам се да съм точен.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 29 дек 2006 12:31


andro_v написа:
веселин написа:C O O L I N G S Y S T E M

Охладителна система
Спецификации:
Фабрични кодове на двигателя:
JP JR RA SB 1V
Термоключ (вероятно първа степен на перката :D ) включен: [°C] 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98
Термоключ изключен:[°C] 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93
Термоключ включен (предполагам на изгасен мотор,т.е. след като двигателят е загасен,перката да остане включена): [°C] 110 110 110 110 110
Термоключ изключен:[°C] 103 103 103 103 103
Тип на охладителната течност - Етилен гликол
Обем на охладителната система:[l] 6,5 6,5 6,5 6,5 6,5
Максимум налягане при тест за течове:[bar] 1,25 1,25 1,25 1,25 1,25
Термостатът започва да се отваря:Thermostat opening [°C] 87 87 87 87 87
Термостатът напълно отворен:[°C] 102 102 102 102 102
Ход на термостата:[mm] 7 7 7 7 7

.

Ето това трябва да се добави към темата на Вили за термостатите и всичко е напълно изяснено. От тук си вадя извода че новия ми термостата е перфектен, щото като загрее охл.течност показанията на уреда са 95 градуса и после си мърдат само в интервала 93-98 независимо от вида на пътя!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 42 госта