Здравейте пичове и честита Ви Коледа!
Преди някой да ме "скастри" за търсачката, вече я използвах!
Имам един елементарен въпрос на който се натъкнах днеска!
Примерно термостата ми е на 87C, това какво означава, че започва да отваря на 87 или че на 87 е вече напълно отворен?
Моля знаещите да споделят!
Благодаря Ви предварително!
Поздрави!
Въпрос Термостат
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
WASP написа:vaskoto1 написа:второто
Мерси Васко за светкавичния отговор!
Днеска си промивах радиаторче на парното и взех да замеря Т на антифриза и видиш ли,някъде към 70-72C това взе че започна да отваря!
И аз си "лапнах граматиката", защото преди няма и 1 год го сменях с нов!
Боклуци бол. Мадамата в магазина дет ми го продаде моя пореден нов ми каза че е късмет....някои карали години други месеце....имало случаи и по няколко дни. Били те behr, wahler....
Сега по въпроса с промивката на парното как я направи и имаше ли ефект че за утре съм насрочил тъз дейност.
chefito написа:WASP написа:vaskoto1 написа:второто
Мерси Васко за светкавичния отговор!
Днеска си промивах радиаторче на парното и взех да замеря Т на антифриза и видиш ли,някъде към 70-72C това взе че започна да отваря!
И аз си "лапнах граматиката", защото преди няма и 1 год го сменях с нов!
Боклуци бол. Мадамата в магазина дет ми го продаде моя пореден нов ми каза че е късмет....някои карали години други месеце....имало случаи и по няколко дни. Били те behr, wahler....
Сега по въпроса с промивката на парното как я направи и имаше ли ефект че за утре съм насрочил тъз дейност.
Откачих маркучите на парното, махнах за проверка проводимостта куплунга,който се намира на главата! Промих с течаща вода, сложих някакъв препарат от типа на калгон, само за радиаторчето на парното. Изчаках 10-15 мин, отново промих и затворих! Струва ми се,че има малък ефект, но най вероятно при мене радиаторчето е частично запушено! Входяща и изходяща тръба горещи, като пусна парното на 2-3 , подуха малко топло и захладнява! За нещастие "мирише" на ново радиаторче
Успех с твойто!!
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
C O O L I N G S Y S T E M
Specifications:
Engine factory codes:
JP JR RA SB 1V
Thermoswitch on [°C] 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98
Thermoswitch off [°C] 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93
After-run thermoswitch on [°C] 110 110 110 110 110
After-run thermoswitch off [°C] 103 103 103 103 103
Coolant type - Ethylene glycol Ethylene glycol Ethylene glycol Ethylene glycol Ethylene glycol
Cooling system capacity [l] 6,5 6,5 6,5 6,5 6,5
Maximum leakage test pressure [bar] 1,25 1,25 1,25 1,25 1,25
Thermostat opening [°C] 87 87 87 87 87
Thermostat fully open [°C] 102 102 102 102 102
Thermostat stroke [mm] 7 7 7 7 7 туй за дизелите - ама май на 87 почва да отлепва , а fully open - Василий - ти си по английския!!!
Specifications:
Engine factory codes:
JP JR RA SB 1V
Thermoswitch on [°C] 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98
Thermoswitch off [°C] 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93
After-run thermoswitch on [°C] 110 110 110 110 110
After-run thermoswitch off [°C] 103 103 103 103 103
Coolant type - Ethylene glycol Ethylene glycol Ethylene glycol Ethylene glycol Ethylene glycol
Cooling system capacity [l] 6,5 6,5 6,5 6,5 6,5
Maximum leakage test pressure [bar] 1,25 1,25 1,25 1,25 1,25
Thermostat opening [°C] 87 87 87 87 87
Thermostat fully open [°C] 102 102 102 102 102
Thermostat stroke [mm] 7 7 7 7 7 туй за дизелите - ама май на 87 почва да отлепва , а fully open - Василий - ти си по английския!!!
веселин написа:C O O L I N G S Y S T E M
Specifications:
Engine factory codes:
JP JR RA SB 1V
Thermoswitch on [°C] 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98
Thermoswitch off [°C] 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93
After-run thermoswitch on [°C] 110 110 110 110 110
After-run thermoswitch off [°C] 103 103 103 103 103
Coolant type - Ethylene glycol Ethylene glycol Ethylene glycol Ethylene glycol Ethylene glycol
Cooling system capacity [l] 6,5 6,5 6,5 6,5 6,5
Maximum leakage test pressure [bar] 1,25 1,25 1,25 1,25 1,25
Thermostat opening [°C] 87 87 87 87 87
Thermostat fully open [°C] 102 102 102 102 102
Thermostat stroke [mm] 7 7 7 7 7 туй за дизелите - ама май на 87 почва да отлепва , а fully open - Василий - ти си по английския!!!
Здрасти пич,
Сега ако можеш да ми кажеш какво пише в дебелите книги за 1,6 бензин PN двигател, ще бъда много щастлив! Поне, ще знам какъв термостат да си търся!
Благодаря ти предварително!
веселин написа:Люси е човеко с каталозите - аз само съм пейстнал от един сайт за нафталинови Г2!!!vit_autosofia написа:Моля колегите да ме извинят
Това е информация от най-големият каталог за авточасти
Пример:
Код на мотора-AEE
Температура на отваряне-87/градуса
Люси,
Кажи какво пише в "дебалата книга" за моя мАтор??
Ще взема да изненадам мАтора, за Нова година с нов термостат!!
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
WASP написа:веселин написа:C O O L I N G S Y S T E M
Specifications:
Engine factory codes:
JP JR RA SB 1V
Thermoswitch on [°C] 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98
Thermoswitch off [°C] 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93
After-run thermoswitch on [°C] 110 110 110 110 110
After-run thermoswitch off [°C] 103 103 103 103 103
Coolant type - Ethylene glycol Ethylene glycol Ethylene glycol Ethylene glycol Ethylene glycol
Cooling system capacity [l] 6,5 6,5 6,5 6,5 6,5
Maximum leakage test pressure [bar] 1,25 1,25 1,25 1,25 1,25
Thermostat opening [°C] 87 87 87 87 87
Thermostat fully open [°C] 102 102 102 102 102
Thermostat stroke [mm] 7 7 7 7 7 туй за дизелите - ама май на 87 почва да отлепва , а fully open - Василий - ти си по английския!!!
Здрасти пич,
Сега ако можеш да ми кажеш какво пише в дебелите книги за 1,6 бензин PN двигател, ще бъда много щастлив! Поне, ще знам какъв термостат да си търся!
Благодаря ти предварително!
Хора превеждайте моля-не владея писмено чужди езици
Иначе термостатите са унифицирани- на моя Беер пишеше че става за Опел, VW .... и имаше 3 вида гарнитури към него.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
веселин написа:C O O L I N G S Y S T E M
Specifications:
Engine factory codes:
JP JR RA SB 1V
Thermoswitch on [°C] 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98
Thermoswitch off [°C] 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93
After-run thermoswitch on [°C] 110 110 110 110 110
After-run thermoswitch off [°C] 103 103 103 103 103
Coolant type - Ethylene glycol Ethylene glycol Ethylene glycol Ethylene glycol Ethylene glycol
Cooling system capacity [l] 6,5 6,5 6,5 6,5 6,5
Maximum leakage test pressure [bar] 1,25 1,25 1,25 1,25 1,25
Thermostat opening [°C] 87 87 87 87 87
Thermostat fully open [°C] 102 102 102 102 102
Thermostat stroke [mm] 7 7 7 7 7 туй за дизелите - ама май на 87 почва да отлепва , а fully open - Василий - ти си по английския!!!
Охладителна система
Спецификации:
Фабрични кодове на двигателя:
JP JR RA SB 1V
Термоключ (вероятно първа степен на перката ) включен: [°C] 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98
Термоключ изключен:[°C] 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93
Термоключ включен (предполагам на изгасен мотор,т.е. след като двигателят е загасен,перката да остане включена): [°C] 110 110 110 110 110
Термоключ изключен:[°C] 103 103 103 103 103
Тип на охладителната течност - Етилен гликол
Обем на охладителната система:[l] 6,5 6,5 6,5 6,5 6,5
Максимум налягане при тест за течове:[bar] 1,25 1,25 1,25 1,25 1,25
Термостатът започва да се отваря:Thermostat opening [°C] 87 87 87 87 87
Термостатът напълно отворен:[°C] 102 102 102 102 102
Ход на термостата:[mm] 7 7 7 7 7
Надявам се да съм точен.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
andro_v написа:веселин написа:C O O L I N G S Y S T E M
Охладителна система
Спецификации:
Фабрични кодове на двигателя:
JP JR RA SB 1V
Термоключ (вероятно първа степен на перката ) включен: [°C] 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98
Термоключ изключен:[°C] 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93
Термоключ включен (предполагам на изгасен мотор,т.е. след като двигателят е загасен,перката да остане включена): [°C] 110 110 110 110 110
Термоключ изключен:[°C] 103 103 103 103 103
Тип на охладителната течност - Етилен гликол
Обем на охладителната система:[l] 6,5 6,5 6,5 6,5 6,5
Максимум налягане при тест за течове:[bar] 1,25 1,25 1,25 1,25 1,25
Термостатът започва да се отваря:Thermostat opening [°C] 87 87 87 87 87
Термостатът напълно отворен:[°C] 102 102 102 102 102
Ход на термостата:[mm] 7 7 7 7 7
.
Ето това трябва да се добави към темата на Вили за термостатите и всичко е напълно изяснено. От тук си вадя извода че новия ми термостата е перфектен, щото като загрее охл.течност показанията на уреда са 95 градуса и после си мърдат само в интервала 93-98 независимо от вида на пътя!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 42 госта