Golf MK4 1.6 SR AKL няма мощност
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 29 юли 2012 13:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Golf MK4 1.6 SR AKL няма мощност
Здравейте на Всички,
Имам голям проблем с моя Голф 4 1.6 SR (AKL) ,
Прочетох много във форума , но за съжаление не можах да открия решение на проблема си (точно на този де)
иначе на куп друго много ми помогнахте , за което Ви благодаря искрено !!!
По същество , колата върви малко и гори много !!!
Симптоми :
1. Предърпва
2. Не може да вдигне повече от 5200 оборота .
3. Няма мощност някак се замисля за секунда (усеща се , че нещо я тормози )
4. Според мен гори необичайно много в съотношение как я карам и колко върви (опитвам се да я карам икономично)
5. Чува се съскане от двигателя (при отворен капак като подам газ от жилото и се чува сякаш ми звучи ката всмукване или нещо подобно .
Какво съм направил до сега :
1. Сменен Дебитомер - няма ефект
2. Сменена Сонда (с втора ръка) няма ефект
3. Сменен датчик на оборотите - няма ефект
4. Сменен термо датчик - има ефект ( оборотите ми преди играеха смених го почисти дросел клапата) и ОК
Виждам , че това е често срещан проблем , има изписано по въпроса , но не срещнах цялостно решение на проблема .
Нека се напрегнем всички и да намерим някакво решение !!!
П.П.
МОЛЯ ВИ , ПОМОГНЕТЕ
Имам голям проблем с моя Голф 4 1.6 SR (AKL) ,
Прочетох много във форума , но за съжаление не можах да открия решение на проблема си (точно на този де)
иначе на куп друго много ми помогнахте , за което Ви благодаря искрено !!!
По същество , колата върви малко и гори много !!!
Симптоми :
1. Предърпва
2. Не може да вдигне повече от 5200 оборота .
3. Няма мощност някак се замисля за секунда (усеща се , че нещо я тормози )
4. Според мен гори необичайно много в съотношение как я карам и колко върви (опитвам се да я карам икономично)
5. Чува се съскане от двигателя (при отворен капак като подам газ от жилото и се чува сякаш ми звучи ката всмукване или нещо подобно .
Какво съм направил до сега :
1. Сменен Дебитомер - няма ефект
2. Сменена Сонда (с втора ръка) няма ефект
3. Сменен датчик на оборотите - няма ефект
4. Сменен термо датчик - има ефект ( оборотите ми преди играеха смених го почисти дросел клапата) и ОК
Виждам , че това е често срещан проблем , има изписано по въпроса , но не срещнах цялостно решение на проблема .
Нека се напрегнем всички и да намерим някакво решение !!!
П.П.
МОЛЯ ВИ , ПОМОГНЕТЕ
- chinadracon
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 12 юли 2006 14:10
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: AKL 1999
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.6 няма мощност
горивен филтър смени ли?
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Голф 4 1.6 няма мощност
Да не си попаднал на лош бензин Пробвали с друг бензин например нещо с добавка
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: Голф 4 1.6 няма мощност
Провери дали не е запушен катализатора или някое гърне,помоли някой да форсира ати виж дали духа достатъчно през ауспуха или се чува съскане от вътре .
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Голф 4 1.6 няма мощност
По точка 5: ти какво искаш да се чуе, нали отваряш със жилото дросела, демек вкарваш повече въздух.
Колко гори тая кола, на какви обороти я караш?
Колко гори тая кола, на какви обороти я караш?
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.6 няма мощност
Предполагам, че дърпаш въздух отнякъде, без да е отчетен от дебитомера. Т.е. след него.
- Провери херметичността на тръбата за картерните газове, дето влиза в гофрирания маркуч от дебитомера до дросела и вакумчето отдолу.
- Вакума на променливата геометрия.
- "О" пръстените на всмукателния колектор.
- Провери херметичността на тръбата за картерните газове, дето влиза в гофрирания маркуч от дебитомера до дросела и вакумчето отдолу.
- Вакума на променливата геометрия.
- "О" пръстените на всмукателния колектор.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 29 юли 2012 13:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Голф 4 1.6 няма мощност
Здравейте ,
Горивният филтър е сменен ,
в момента работа по въпроса колата да всмуква въздух от някаде .
По въпроса с шумът , той от дросела си е едно на ръка .
Мисля , че ако смуче въздух от колекторите може да лъже ламбдата .
Ако имате идей казвайте , в момента съм разглобил половината кола и има вариянти за проверка .
Горивният филтър е сменен ,
в момента работа по въпроса колата да всмуква въздух от някаде .
По въпроса с шумът , той от дросела си е едно на ръка .
Мисля , че ако смуче въздух от колекторите може да лъже ламбдата .
Ако имате идей казвайте , в момента съм разглобил половината кола и има вариянти за проверка .
Re: Голф 4 1.6 няма мощност
pedalchobaba написа:Предполагам, че дърпаш въздух отнякъде, без да е отчетен от дебитомера. Т.е. след него.
- Провери херметичността на тръбата за картерните газове, дето влиза в гофрирания маркуч от дебитомера до дросела и вакумчето отдолу.
- Вакума на променливата геометрия.
- "О" пръстените на всмукателния колектор.
И според мен това е проблема! Често срещан при AKL.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 29 юли 2012 13:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Голф 4 1.6 няма мощност
До колкото разбирам то са опръстените на снатката на платмасовите колектори ?
" Вакума на променливата геометрия " ???? Това е снатката на гуфрирания маркуч и масления капак ?
" Вакума на променливата геометрия " ???? Това е снатката на гуфрирания маркуч и масления капак ?
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.6 няма мощност
1. О пръстените са между колектора и главата. Първо те се скапват. Онези, за които питаш, дето са на снадката между двете половини на колектора, ще изкарат докато автомобила не отиде при Надин.
2. Променливата геометрия е едно приспособление (клапи) вътре във всмукателния колектор, което намалява притока на въздух при рязко подаване на газ. Командва се с вакум, който се отваря от един електромагнитен клапан. Той се намира приблизително над ангренажния ремък. Там разгледай.
3. А иначе другото, за маслените пари, .... обзалагам се пет към едно, че там ти е скъсано и е облепено с някакъв изолирбанд.
4. Пропуснал съм и маркуча за сервото, но него предполагам няма как да го сбъркаш.
2. Променливата геометрия е едно приспособление (клапи) вътре във всмукателния колектор, което намалява притока на въздух при рязко подаване на газ. Командва се с вакум, който се отваря от един електромагнитен клапан. Той се намира приблизително над ангренажния ремък. Там разгледай.
3. А иначе другото, за маслените пари, .... обзалагам се пет към едно, че там ти е скъсано и е облепено с някакъв изолирбанд.
4. Пропуснал съм и маркуча за сервото, но него предполагам няма как да го сбъркаш.
- overapac
- Мнения: 712
- Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.6 няма мощност
диагностика,грешки........,нищо не споменаваш!!?!?
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 29 юли 2012 13:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Голф 4 1.6 няма мощност
Здравейте ,
Милиони благодарности за снимката - скоро ще направа снимки като е разглобено и ще ги кача .
Относно диагностика не съм ходил от 1 г. защото в Сливен няма читав сервиз .
При последното ми посещение ме вкараха с близо 500 лв. и нищо , тогава са си оправих проблема за 5 лв .
естесвено с помоща на форума . За което искам да ви благодаря !!!
- Колега , относно за гуфрираниа маркуч си безкрайно прав
Работа по въпроса да си купа нов .
- сега ще направа няколко проверки на събраната информация и ще пиша .
-
Милиони благодарности за снимката - скоро ще направа снимки като е разглобено и ще ги кача .
Относно диагностика не съм ходил от 1 г. защото в Сливен няма читав сервиз .
При последното ми посещение ме вкараха с близо 500 лв. и нищо , тогава са си оправих проблема за 5 лв .
естесвено с помоща на форума . За което искам да ви благодаря !!!
- Колега , относно за гуфрираниа маркуч си безкрайно прав
Работа по въпроса да си купа нов .
- сега ще направа няколко проверки на събраната информация и ще пиша .
-
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 1.6 няма мощност
Колега, какво разбираш под датчик обороти? Аз имах подобни проблеми и смених датчика на оборотите на разпределителния вал. Намира се в ляво на двигателя. Буксата му се показва а самия датчик е под зъбчатото колело. Първо го смених с китайски за 50 лв + 50лв труд и нямаше почти никаква промяна. После го смених във ФВ сервиз за 255 лв + 50 труд + 40 диагностика и всичко е окау. Развива си 6500 оборота. А за големия разход колко да е голям? Аз карам от 100 км. 85-90 извън града и 10-15 в и ми харчи 10 литра газ. на бензин ми харчи по малко сигурно.
viewtopic.php?f=5&t=312507&start=45 виж тази тема
Поздрави!
viewtopic.php?f=5&t=312507&start=45 виж тази тема
Поздрави!
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 29 юли 2012 13:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Голф 4 1.6 няма мощност
Здравейте отново ,
Да аз смених същия датчик , така наречения датчик на Хол .
Ефект нулев . Датчика не е нов купих го от един приятел който блъсна неговата странично и двигателя остана не покътнат .
А дали след като съм го сменил няма ефект , защото не съм я закачил на комп. да я изчитат ако на истина е трупала
грешки от там ?
А относно колко гори МНОГО 14-15 l / 100 km .
П.П. Това мисля , че е доста при условие , че нея натискам !
Да аз смених същия датчик , така наречения датчик на Хол .
Ефект нулев . Датчика не е нов купих го от един приятел който блъсна неговата странично и двигателя остана не покътнат .
А дали след като съм го сменил няма ефект , защото не съм я закачил на комп. да я изчитат ако на истина е трупала
грешки от там ?
А относно колко гори МНОГО 14-15 l / 100 km .
П.П. Това мисля , че е доста при условие , че нея натискам !
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Голф 4 1.6 няма мощност
pedalchobaba написа:1. О пръстените са между колектора и главата. Първо те се скапват. Онези, за които питаш, дето са на снадката между двете половини на колектора, ще изкарат докато автомобила не отиде при Надин.
2. Променливата геометрия е едно приспособление (клапи) вътре във всмукателния колектор, което намалява притока на въздух при рязко подаване на газ. Командва се с вакум, който се отваря от един електромагнитен клапан. Той се намира приблизително над ангренажния ремък. Там разгледай.
3. А иначе другото, за маслените пари, .... обзалагам се пет към едно, че там ти е скъсано и е облепено с някакъв изолирбанд.
4. Пропуснал съм и маркуча за сервото, но него предполагам няма как да го сбъркаш.
Мисля че вакум регулатора е това. При мен е давал грешка и е за смяна но не вдига разхода, поне на мойта кошница. Към 50-60лева май е.Или 20-30 лева ще те излъжа.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 171 госта