Шум от таблото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19560
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 05 яну 2007 15:26


bomber написа:..,но като се покара известно време и позагрее колата спира.
Температурно разширение на пластмасите!
Не се будалкам!
Сега на Пассата почти го няма това, но на предното ми Голфче, а особенно на Трабантцедеса бешеее...
М/у впрочем се заслушах във вибрациите на шейната на радиото ми тая сутрин (нарочно не го пуснах). Точно тоя звук, на изронени зъбчатки докарва, гадината!




Потребителски аватар
hop
Мнения: 100
Регистриран на: Чет 25 май 2006 16:00
Автомобил: VW Touran 2005
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот hop » Пет 05 яну 2007 16:08


LD написа:Гледам че колегата hop е с Венто и си мислех за вентилаторчето на датчика на thermotronika щото то е до таблото, но то се чува като дадеш контакт и не спира :!: :roll:


Не е от вентилаторчето на термотроника. Разглобявах го и го чистих преди месец, че се бе набъкало с една камара прашоляци и шашкаше температурния сензор. Сега, като дам контакт (без да паля) и почти не се чува това вентилаторче.
А стърженето се чува само, като е в движение колата. Ама то ще си признае тоя уикенд, като го заплаша :a boi de с отвертките... само дето не знам, какво да очаквам, ако е в някой от "часовниците"...


peterdimi
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот peterdimi » Съб 06 яну 2007 10:09


Същият проблем имах и аз. Гадният шум (все едно че нещо стърже) зад скоростомера се появи преди няколко дена. Свалих таблото и напръсках механизмите на скоростомера и километража със спрей смазка "СОКОЛ" и шумът изчезна. :D Само че сега на врора скорост при 2500 об/мин ми показва 100км/ч на трета 140км/ч четвърта 180км/ч а пета не посмях да включа :oops: .Има ли някой представа защо ми показва такива шеметни скорости - все пак това е jetta2 от 1986г.


Потребителски аватар
ruskia
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ruskia » Чет 11 яну 2007 14:12


Показва ти грешно, щото си свалял стрелките и после не си ги боднал правилно, за това е, има едно маркерче след ограничителя, стрелката трябва да го сочи , за да е вярно отчитането.

За шума:
Имах и аз едно стържене, по звука си личеше, че е зъбно колело. Отворих таблото и го мазнах с гресчица по всички зъбни колела.
Повече не го чух :lol:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19560
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 11 яну 2007 15:06


ruskia написа: Отворих таблото и го мазнах с гресчица по всички зъбни колела.
Повече не го чух :lol:

Дано не съм лош пророк, ама скоро може да се наложи да чуеш цената на ново табълце! :(
Пластмасите (по-конкретно тези, които са исползвани за тези зъбни колелца) се раздуват от обикновенните греси. Да, може да се смазва, но се ползва специална "силиконова" смазка. Дали наистина има силикон в нея не зная, така е известна. Бяла е на цвят.
Пак казвам, колега, дано съм лош пророк! :( Блокирх си така механиката на първия ми касетофон


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Re: ДА

Мнениеот evgenyh » Пет 12 яну 2007 0:47


iurimil написа:Да даваш на контакт и се чува едно "БЖЖЖЖЖЖЪТ" и после спира.Ако ти се занимава разглоби таблото и закачи само платката към конектора, без кутията на километража.Ще установиш че шумът е по-силен.


въпросното "бжжжжжжжжжжж" когато се дава на контакт, докато си застанат стрелките където им е мястото е съвсем нормално :idea: и нама никакъв проблем :wink: проблем би било ако го има при други обстоятелства. При мен пък, при определени ниски обороти без газ се получава едно неприятно жужене/вибрация/резонанс от таблото, но не сматам да го разглобявам заради това :wink:


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Пет 12 яну 2007 13:43


radotom написа:
ruskia написа: Отворих таблото и го мазнах с гресчица по всички зъбни колела.
Повече не го чух :lol:

Дано не съм лош пророк, ама скоро може да се наложи да чуеш цената на ново табълце! :(
Пластмасите (по-конкретно тези, които са исползвани за тези зъбни колелца) се раздуват от обикновенните греси. Да, може да се смазва, но се ползва специална "силиконова" смазка. Дали наистина има силикон в нея не зная, така е известна. Бяла е на цвят.
Пак казвам, колега, дано съм лош пророк! :( Блокирх си така механиката на първия ми касетофон

И аз го имам този проблем с дрънченето на зъбните колелца(точно от киломтража идва) и си мислех да им сложа гресчица,но се отказах-явно за добро.Проблема е че никъде не намерих силиконова смазка освен на спрей,но тя не върши работа в случая.Технически вазелин дали е подходящ за целта :roll:


Потребителски аватар
ruskia
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ruskia » Пет 12 яну 2007 15:14


Незнам кво и е на греста, 2 месеца минаха от тогава, нямам никви ядове за сега


Потребителски аватар
K04A
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот K04A » Пет 12 яну 2007 16:57


И аз съм със същия проблем, а radotom ме подсети че на времето за касетофона ползвах крем за ръце и нямах грижи.


Потребителски аватар
Zoran
Мнения: 885
Регистриран на: Пон 19 дек 2005 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Zoran » Пет 12 яну 2007 17:36


rexpitbul написа:При мене се получава същото,но само зимата,когато е много студено пак при определена скорост(80км/ч),когато е по-топло няма ядове

И при мен е така когато е студено, но само сутрин като тръгвам за работа, вечер го няма.


peterdimi
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот peterdimi » Пет 12 яну 2007 20:01


РЕШИХ ПРОБЛЕМА СЪС ГРЕШНОТО ПОКАЗАНИЕ НА СКОРОСТОМЕРА :lol: :lol: :lol:
Оказа се че течната смазка, попаднала във въздушната междина между магнитния диск, който е свързан със жилото и диска на който е закрепена стрелката на скоростомера увлича последния и затова показанията са толкова нереално големи. Изкъпах скоростомера във бензин, подсуших го и намазах САМО зъбните колела със "СМАЗКА ЗА МЕХАНИКИ", която се продава във всички магазини за рез.части и електроника. Тя е предназначена за механики на АУДИО И ВИДЕО техника.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19560
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 12 яну 2007 23:01


peterdimi написа:РЕШИХ ПРОБЛЕМА ... със "СМАЗКА ЗА МЕХАНИКИ" ,....
БИНГО!!, дами и господа!
:да:
Всъщност, при нас във фирмата си се казва силиконова грес, защото я ползваме за други цели, но съдържанието на кутийките е същото.

П.П.Да си продължа творението, че вчера не можех да пиша особено.
До колкото ми се простират знанията, тази смазка за механики е на основата на технически вазелин с разни инхибитори, дето предпазвала пластмасата от UV лъчи и разни други дивотии. Важното, обаче е, че това значи че и с вазелин ще стане работата.
K04A, и аз плесках в крем за ръце, братче! :lol:
Най ми вървеше една "NIVEA 21" :lol:
Но кремовете са на водна основа и след няколко месеца водата се испарява напълно и изсъхват :(



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 219 госта