Golf MK4 1.8T неизтриваема грешка в компа

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
williams_vn
Мнения: 722
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
Автомобил: tuareg G-3 GTIedition
Двигател:
Местоположение: Варна

Golf MK4 1.8T неизтриваема грешка в компа

Мнениеот williams_vn » Пет 02 ное 2012 7:50


вчера си закупих /наи сетне/ голфчето което исках с малко компромиси в краина сметка от към екстри но това е друга тема всичко си е наред за сега освен че в компа на колата е записана грешка и не може да се изтрие

16989 internal control module P0605 -35-00 -rom error

порових се днес в нета ама нищо не излиза по мои въпрос някои да има някаква идея и дали да се притеснявам иначе колата си върви




Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: неизтриваема грешка в компа. на голф 4 1.8 т

Мнениеот pedalchobaba » Пет 02 ное 2012 10:12


Нещо не са добре нещата:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 605/001541


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: неизтриваема грешка в компа. на голф 4 1.8 т

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 02 ное 2012 10:30


Някой май е пипал нещо по компа (вероятно с цел да смени софта ,или друга няква магария).


Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: неизтриваема грешка в компа. на голф 4 1.8 т

Мнениеот pedalchobaba » Пет 02 ное 2012 12:37


Щом си от Варна, търси tonyM.
Той ще ти намери оригиналния файл, ще ти презареди флаша и дано да имаш късмет.
Дай си номера на компютъра. Нещо от този сорт: 06A 906 032 SM.


Потребителски аватар
williams_vn
Мнения: 722
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
Автомобил: tuareg G-3 GTIedition
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: неизтриваема грешка в компа. на голф 4 1.8 т

Мнениеот williams_vn » Пет 02 ное 2012 19:43


добре де колата си върви пали няма проблеми , и защо не пише примерно ECM а е internal тоест вътрешен контролен модул ЕЦУ-то не е ли външен някакъв


Потребителски аватар
williams_vn
Мнения: 722
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
Автомобил: tuareg G-3 GTIedition
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: неизтриваема грешка в компа. на голф 4 1.8 т

Мнениеот williams_vn » Пет 16 ное 2012 23:54


развитие по темата днес смених компа с такъв от ауди а3 със същия код на мотора програмираха ми имобилаизерите ,осезаемо вече колата върви по добре остана си проблема че като я изключа от скорост след 80 почва да клати оборотите и иска да гасне някои път даже гасне но имам съмнение за дебитомер сега на дневен ред е тои


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: неизтриваема грешка в компа. на голф 4 1.8 т

Мнениеот feniksgod » Съб 17 ное 2012 11:16


Не искам да те плаша ама филма е голям :) .
И аз имам играене на оборотите, а съм сменил дебитомера и съм почистил дросела. Разбрах, че има някакъв датчик, който като изключиш колата от скорост трябва да я държи 100 оборота отгоре, което ще рече, НЕ 880, а 980 оборота някъде. Когато той се преебе МОЖЕ БИ се получава това ?
Ако някой по запознат знае нека каже дали съм прав ?
Аз засега нямам излишни пари и не съм тръгнал да го търся.


Потребителски аватар
williams_vn
Мнения: 722
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
Автомобил: tuareg G-3 GTIedition
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: неизтриваема грешка в компа. на голф 4 1.8 т

Мнениеот williams_vn » Съб 17 ное 2012 14:34


ами не знам държи си 900 оборота в момента след смяната на дибитомера ,почистване и адаптиране на дросела всичко за сега е добре днес я покарах и съм доволен за сега останаха някои дребни неща за до оправяне ама има време


Потребителски аватар
nesho_1983
Мнения: 33
Регистриран на: Съб 26 дек 2009 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: неизтриваема грешка в компа. на голф 4 1.8 т

Мнениеот nesho_1983 » Пон 22 сеп 2014 0:49


колега това го изкарва когато е слаган чип на колата и не е напраен както трябва , тоест колата е чипосана ! на 100% и моята така беше и след като ми направи чипа кадърен майстор изчезна


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: неизтриваема грешка в компа. на голф 4 1.8 т

Мнениеот zfa159 » Пон 22 сеп 2014 8:59


feniksgod написа:Не искам да те плаша ама филма е голям :) .
И аз имам играене на оборотите, а съм сменил дебитомера и съм почистил дросела. Разбрах, че има някакъв датчик, който като изключиш колата от скорост трябва да я държи 100 оборота отгоре, което ще рече, НЕ 880, а 980 оборота някъде. Когато той се преебе МОЖЕ БИ се получава това ?
Ако някой по запознат знае нека каже дали съм прав ?
Аз засега нямам излишни пари и не съм тръгнал да го търся.

Всъщност няма датчик. Това е заложено в моторния компютър. А как разбира дали си на скорост - елементарно - следи педала на газта и оборотите на мотора и в същото време следи скоростта на колата през Vehicle speed sensor-a на скоростната кутия (същия, който клюкари на таблото с колко км/ч караш). Когато си на празден ход и не си дал газ и се движиш с примерно 50км/ч, компютъра повдига оборотите. Когато спреш, ги смъква.
По въпроса на колегата с темата - това, че колата пали и работи изобщо не значи, че ще работи добре. Примерно на нашият Пасат, когато му махаха имо-то, се оказа, че са му наляли софтуер за друг двигател (ние сме с 2.0 115к.с. AGG, а беше със софтуер, подобен на този за 1.6 101к.с.). В крайна сметка стана същото - колата пали без проблем и върви, само че правеше всякакви глупости - клати обороти, от време на време гасне, от време на време даваш газ, а тя забива муцуна и не иска да отлепи, след което рязко отпушва и т.н. След смяна на софт-а отново, всичко се оправи като с магическа пръчка :screwy .Наскоро имахме същия случая с Пасат Б4 със същия двигател и Ваското1 предложи да се смени моторния компютър (беше махан имобилайзера) и колата действително се оправи. Като със всичко друго, при чипосването и махането на имобилайзери също се навъдиха всякакви специалисти и резултата обикновено е такъв.
:beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], snap и 85 госта