Golf MK4 1.6 AKL Дросел клапа
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Дросел клапа Голф 4 1.6 AKL
Колега, при мен излизаше 00533 и 00537. От някъде влиза неотчетен въздух, след смяна на о-пръстените моята се оправи, при теб незная. Провери вакуумите някой да не е разхлабен. За десетина месец от както я карам се убедих, че входящия въздух прави проблемите с оборотите и където можах смених всички мъркучи. Дано да се оправиш скоро.
Re: Дросел клапа Голф 4 1.6 AKL
Около вход-колектор и там където се намират о-пръстените, а и на двете места по колектора кадето има гумички и съм пръскал с течност при запален двигател и уж не дърпа въздух или поне не мога да разбера и затова се отказах да ги разбутвам. Но само тях и ламбда не съм сменял още, така че
Re: Дросел клапа Голф 4 1.6 AKL
Около вход-колектор и там където се намират о-пръстените, а и на двете места по колектора кадето има гумички и съм пръскал с течност при запален двигател и уж не дърпа въздух или поне не мога да разбера и затова се отказах да ги разбутвам. Но само тях и ламбда не съм сменял още, така че
Re: Дросел клапа Голф 4 1.6 AKL
Колега смени ги и всичко ще стане ок,колкото повече го отлагаш ще сменяш ненужни неща.
Поздрави
Поздрави
Re: Дросел клапа Голф 4 1.6 AKL
Здравейте, леко продължение на темата, след извършените по горе описаните подмени и профилактики на колата, смених и о- пръстените ( има подобрение, но това отклонение си остана, може би има малко по- малки отклонения вече, но го има 1000- 1300 -1400 обр/м. ).Оказа се че трябва да открия точно същия като моя дросел, без каквато и да е разлика в номера, тъй като аз пропуснах да спомена, но колата ми е с автопилот, и след още ровене по сайтове и др. форуми се оказа че има значение. Намерих работеща дроселова клапа на 100% с малка разлика в буксата (съответно и с една цифра разлика в номера), която я преодолях с помощта на еладжия, който си разбира от работата, имаше малка разлика, но се справихме , качихме дросела но колата запали доста трудно , не колебаеше оборотите , но ги държеше малко по ниски от 900 ,около 800, 750. Та въпроса ми е в действителност въпросния автопилот оказва ли влияние(взаимодейства ли с дросела, а то има голяма логика да е така) или тези неща не са чак до там верни?
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 19 юни 2012 15:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pazardjik
Re: Дросел клапа Голф 4 1.6 AKL
Здравейте колеги, имам 1.6 AKL мотора с газов инжекцион Tartarini. На диагностиката ми изкарва тези грешки:
00525-Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
28-10 - Short to Plus - Intermittent
00537-Shareware Version. To Decode all DTCs
19-10 - Please Register/Active - Intermittent
При ускоряване колата придърпва и забива муцуната, но не всеки път. Майсторът ми каза, че е от дебитомера. След почистване на дебитомера колата върви по-добре, но пак има забиването и чат пат след подаване на газ на празен ход оборотите се разколебават и гасне. Ако някои знае значението на грешките и защо се получава това забиване, моля да сподели.
00525-Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
28-10 - Short to Plus - Intermittent
00537-Shareware Version. To Decode all DTCs
19-10 - Please Register/Active - Intermittent
При ускоряване колата придърпва и забива муцуната, но не всеки път. Майсторът ми каза, че е от дебитомера. След почистване на дебитомера колата върви по-добре, но пак има забиването и чат пат след подаване на газ на празен ход оборотите се разколебават и гасне. Ако някои знае значението на грешките и защо се получава това забиване, моля да сподели.
Re: Дросел клапа Голф 4 1.6 AKL
колеги преди да сменяте дросела Обезателно смяна на температурен датчик./4 крак на трабата на малкия кръг на антифриза/ .Не го хваща диагностиката.
Цената му е 10лв и се сменя с голи ръце за 1 мин.Той управлява дросела чрез екуто.Но имам опитт само за АКЛ мотора
Цената му е 10лв и се сменя с голи ръце за 1 мин.Той управлява дросела чрез екуто.Но имам опитт само за АКЛ мотора
Re: Дросел клапа Голф 4 1.6 AKL
vanky написа:Провери първо гофрираната тръба м/у дебитомера и дроселовата клапа- за спуквания и цепнатини.Дори и най безобидната цепнатина след дебитомера прави адски чакмаци-знам го от опит.Ако всичко това е наред направи и друга проба изключи буксата на дебитомера направи някоя друга обиколка и прецени дали има някаква разлика -ако ли няма проблема ти е от там,ако колата забива муцуната и няма никаква мощност значи дебитомера е ок.Интересува ме има ли газово,или дали са правени някакви манипулации върху входящите колектори,но дори и да не са препоръчвам ти сменяй гумички на колекторите .Повечето проблеми на тези двигатели идват от там!!!
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=116228&start=30
И аз така си реших проблема. Побългарихме тази тръбичка, понеже беше скъпа на времето и вече над 4 години няма проблем.
Re: Golf MK4 1.6 AKL Дросел клапа
Колко требва да се отваря дросела при подаване на газ ? Моя почти не мърда ! Имам едно менене на обороти 10-15 мин в минута което много ме дразни и сега свалях маркуча за въздуха и гледам дросела почти не мърда при подаване на газ ! На пример при мен го нема това
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK4 1.6 AKL Дросел клапа
Здравей,
Имам дросел клапа от типа с автопилота, която все още не съм монтирал на моята кола. (чакам да намеря ЕКУ с автопилот BJ, че това което имам - G не става за моя голф). Ако имаш път към София може да се заиграем и да ги разменим, за да разбереш дали е от нея или не.
Поздрави!
Имам дросел клапа от типа с автопилота, която все още не съм монтирал на моята кола. (чакам да намеря ЕКУ с автопилот BJ, че това което имам - G не става за моя голф). Ако имаш път към София може да се заиграем и да ги разменим, за да разбереш дали е от нея или не.
Поздрави!
Re: Golf MK4 1.6 AKL Дросел клапа
Нормално ли е след каране като изгася колата да ми показва тези стойности http://prikachi.com/images.php?images/337/7517337f.jpg Също така на 2ра и 3та с натиснат до долу педал МАП сензора ми показва пак 969.00mbar .
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Дросел клапа Голф 4 1.6 AKL
batmit написа:Колега, аз имах подобен проблем оказа се, че едно от маручетата за вакуума се беше извадило. Има едни Г - образни с пластмасови тръбички в тях, на 12-13 годишна кола може да са се разширили. Моите ги смених всичките с маркуч за обратна нафта 3,2 мм вътрешен диаметър, качествен е 7-8 лв метъра. Такареших този проблем. Огледай добре дали не смуче въздух от други места. Има маркуче преди дросела, нещо като байпас, погледни и него, то е 4мм вътр. диаметър. Ако си свалял всмукателните колектори (а те се свалят при смяна на свещите) проблема може да е от О-пръстените, моите бяха напукани - новите са около 15 лв и 2 часа занимавка. Успех!
Ако искаш да си чукнем една среща да ти смена свещите без да свалям колекторите и да ми оставиш колата за подарък. И без това много се мъчиш като сменяш свещите, за какво ти е!
Колкото до температурният датчик-малко вероятно е да е той защото колата не се форсира сама на 3000-4000 оборота и ако я загасиш после 20 минути няма палене.
Иначе тая тръбичка към картерните газове може да я махнете като чистите дросела, просто трябва да си намерите мек гофриран маркуч който да извиете надолу да виси около скоростната кутия, че разстоянието между тръбичката на картерните и гофрираната тръба за въздуха е малко. Няма смисъл да се плеска дросела заради екологията-само дето ми хрумна че тия пари дето влизат в дросела май малко обогатяват сместа за сметка на гнилоча дето оставят.
Един от лошите варианти е да са се износили пистите на дросела. Ти покара ли 200тина километра да видиш дали няма да се самообучи. Дросел се чисти, после сглобява и се дава 5 мин ключа на контакт, после се пали и ако не ти харесва резултата с оборотите се откача акумулатора за някакво време(кой колкото иска 15мин, 2 часа) и след това караш 200-300км за самообучаване.
Re: Golf MK4 1.6 AKL Дросел клапа
Аз съм много прост или по скоро мързелив ... 2 години ми играят оборотите и се вкарах във филми ,че е ламбда,о-пръстени,вакуми,свещи,кабели,бобини,катализатор и какво ли още не ама сега най-накрая се реших та адаптирах дросела и оборотите не мърдат вече ! Преди мърдаха 608-640-672 ,а сега вече не . Притеснява ми само ,че имам Missfire на 3-ти цилиндър само ! Не ми го дава като грешка ами го гледам на ВАГ-КОМ ,че само там ми се появяват около 10-15 детонации ,а в движение ги немам ! Странна работа !
Re: Golf MK4 1.6 AKL Дросел клапа
ако оборотите забиват на по високи от 1300 и остават така обезателно темпратурен датчик 8лв и се сменя за една минута с голи ръце ,същото важи за вс автомобили с този мотор ауди и сеат в аутодата го пише аз съм го пробвал
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Golf MK4 1.6 AKL Дросел клапа
Така е, но само при условие, че преди това не си чистил дросела!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 92 госта