Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kristian18t
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т

Мнениеот kristian18t » Вто 20 ное 2012 3:21


Колеги,
Някой знае ли дали може да се смени двумасовия маховик на 1.8T с едномасов от G60? И какъв съединител ще ми трябва за него?

Последна промяна от kristian18t на Чет 13 дек 2012 15:12, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
kristian18t
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Съединител от G60 на Голф 4 1.8Т???

Мнениеот kristian18t » Вто 20 ное 2012 16:58


Оправих се. Решението явно е твърд маховик от G60 + комплект съединител от VR6 228mm. Някой правил ли го е? Какви са му впечатленията? До какво натоварване издържа? Има ли по-добър вариант?


Потребителски аватар
hayabusa_gsxr
Мнения: 470
Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
Автомобил: Opel Vectra B
Двигател: X20XEV
Местоположение: Бургас/Варна

Re: Съединител от G60 на Голф 4 1.8Т???

Мнениеот hayabusa_gsxr » Вто 20 ное 2012 17:25


Не ти трябва колега. Сменяй с оригинален демпферен.


Потребителски аватар
kristian18t
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Съединител от G60 на Голф 4 1.8Т???

Мнениеот kristian18t » Вто 20 ное 2012 17:46


hayabusa_gsxr написа:Не ти трябва колега. Сменяй с оригинален демпферен.


Защо? Вече го направих и за 15 хил. км. съединителя започна да си заминава. Четох, че този от ВР6 издържа на повечко мощност и че е по-добрия вариант за 1.8Т с леки модове. Знам и че ако сложа едномасов маховик, ще ми се втвърди значително педала и че може да има леки вибрации. Но също видях и че този маховик от G60 е с около 2+ кг. по-лек от оригиналния демпферен.


Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Съединител от G60 на Голф 4 1.8Т???

Мнениеот Vag_activator » Вто 20 ное 2012 18:01


Аз съм с такъв на голф 4 1.9tdi


Потребителски аватар
kristian18t
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Съединител от G60 на Голф 4 1.8Т???

Мнениеот kristian18t » Вто 20 ное 2012 18:03


Vag_activator написа:Аз съм с такъв на голф 4 1.9tdi


Сподели какви са ти наблюденията, колега? Плюсове и минуси? От колко време караш така?


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Съединител от G60 на Голф 4 1.8Т???

Мнениеот feniksgod » Вто 20 ное 2012 19:26


И аз следя темата с интерес. :)


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Съединител от G60 на Голф 4 1.8Т???

Мнениеот MK4 » Вто 20 ное 2012 20:22


Карах 10тина хил км с такъв сетъп на моя Голф. Издържа перфектно на чипнато 1.8Т на предно около 190 коня, дават го до към 230кс че няма ядове, но по важен е въртящия момент - той го кара да буксува. Мисля че до към 330-340NM го дават, но си вземи задължително Закс, държи повече от Лук и другите марки.

Иначе педала не става по-твърд и вибрации няма, това са глупости.


Потребителски аватар
serjoe
Мнения: 66
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 19:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: UK

Re: Съединител от G60 на Голф 4 1.8Т???

Мнениеот serjoe » Вто 20 ное 2012 22:57


И аз карам с G60/VR6 и съм предоволен! има разлика в ускоренията макар и малка, отделно че ако мислиш да държиш колата за по-дълго и да правиш подобрения в силово отношение е хубаво да си сложиш такъв сетъп! има доста написано по темата в нета стига да ти се чете! само че не взимай олекотен маховик че ако му товариш коне може и да не издържи!


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Съединител от G60 на Голф 4 1.8Т???

Мнениеот 6669 » Вто 20 ное 2012 22:59


За 1.8Т не знам, но на AHF-a килограмите на комплект съединител с маховик - плътен и двумасов нямат разлика :wink:


Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Съединител от G60 на Голф 4 1.8Т???

Мнениеот Vag_activator » Вто 20 ное 2012 23:19


Истината е,че има плюсове и минуси!Пюсовете наделяват,пред минусите!
Иначе ако имате парите,и не мислите да качвате по някой кон из мотора,си вземете съединител и маховик както си му е реда!Аз съм без чип за сега,малко ми е тегаво да се нагодя на vr6 комбинацията,но всичко с времето си!Ще му свикнем,за разликата от 600лв който си останаха в моят джоб!(колата не съм я питал как се чуства) mhihi


Потребителски аватар
serjoe
Мнения: 66
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 19:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: UK

Re: Съединител от G60 на Голф 4 1.8Т???

Мнениеот serjoe » Сря 21 ное 2012 0:00


и аз тва забравих че с vr6/g60 си спестяваш доста пари при следващи смени!


Потребителски аватар
kristian18t
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Съединител от G60 на Голф 4 1.8Т???

Мнениеот kristian18t » Сря 21 ное 2012 15:52


Началото на идния месец ще мина към този сетъп (g60/VR6) и ще пиша :да:


freedoom
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 15 мар 2013 11:17
Автомобил:
Двигател:

Re: Съединител от Голф 3 ВР6 на 1.8Т

Мнениеот freedoom » Вто 16 апр 2013 21:07


я кажи какъв лагер използва за този конверсия с маховик от абф и притескател и феродов от вр6. И сподели какви са ти наблуденията от новия маховик с съединител


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Съединител от Голф 3 ВР6 на 1.8Т

Мнениеот feniksgod » Сря 17 апр 2013 10:48


Тъй като и аз съм с такъв ще напиша наблюденията си. Педала умеква, дали е проблем това обаче. НЕ, не мисля. Смисъл нито ми угасна колата при първото тръгване и прочие. Самата кола е по остра, не "толкова" остра като при керамика, но все пак е по "остра". Давам пример, не знам да има хора, които да пускат рязко съединителя на първа :gruebel , НО има такива които го правят на втора. При по рязко пускане на съединителя при втора предавка, може да се получи едно "леко"(подчертавам леко) придърпване.
Относно performance. Повече въртене на гуми поне според мен. Затова на първа с газ додолу :eek :eek , в смисъл освен гумите да се оставят на пътя други нищо не се постига. За това ако се иска рязко ускорение, трябва да се свикне докъде да се дава газ на първа и втора предавка.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 195 госта