Колеги,
Някой знае ли дали може да се смени двумасовия маховик на 1.8T с едномасов от G60? И какъв съединител ще ми трябва за него?
Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т
- kristian18t
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т
Последна промяна от kristian18t на Чет 13 дек 2012 15:12, променено общо 1 път.
- kristian18t
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Съединител от G60 на Голф 4 1.8Т???
Оправих се. Решението явно е твърд маховик от G60 + комплект съединител от VR6 228mm. Някой правил ли го е? Какви са му впечатленията? До какво натоварване издържа? Има ли по-добър вариант?
- hayabusa_gsxr
- Мнения: 470
- Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
- Автомобил: Opel Vectra B
- Двигател: X20XEV
- Местоположение: Бургас/Варна
Re: Съединител от G60 на Голф 4 1.8Т???
Не ти трябва колега. Сменяй с оригинален демпферен.
- kristian18t
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Съединител от G60 на Голф 4 1.8Т???
hayabusa_gsxr написа:Не ти трябва колега. Сменяй с оригинален демпферен.
Защо? Вече го направих и за 15 хил. км. съединителя започна да си заминава. Четох, че този от ВР6 издържа на повечко мощност и че е по-добрия вариант за 1.8Т с леки модове. Знам и че ако сложа едномасов маховик, ще ми се втвърди значително педала и че може да има леки вибрации. Но също видях и че този маховик от G60 е с около 2+ кг. по-лек от оригиналния демпферен.
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Съединител от G60 на Голф 4 1.8Т???
Аз съм с такъв на голф 4 1.9tdi
- kristian18t
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Съединител от G60 на Голф 4 1.8Т???
Vag_activator написа:Аз съм с такъв на голф 4 1.9tdi
Сподели какви са ти наблюденията, колега? Плюсове и минуси? От колко време караш така?
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Съединител от G60 на Голф 4 1.8Т???
И аз следя темата с интерес.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Съединител от G60 на Голф 4 1.8Т???
Карах 10тина хил км с такъв сетъп на моя Голф. Издържа перфектно на чипнато 1.8Т на предно около 190 коня, дават го до към 230кс че няма ядове, но по важен е въртящия момент - той го кара да буксува. Мисля че до към 330-340NM го дават, но си вземи задължително Закс, държи повече от Лук и другите марки.
Иначе педала не става по-твърд и вибрации няма, това са глупости.
Иначе педала не става по-твърд и вибрации няма, това са глупости.
Re: Съединител от G60 на Голф 4 1.8Т???
И аз карам с G60/VR6 и съм предоволен! има разлика в ускоренията макар и малка, отделно че ако мислиш да държиш колата за по-дълго и да правиш подобрения в силово отношение е хубаво да си сложиш такъв сетъп! има доста написано по темата в нета стига да ти се чете! само че не взимай олекотен маховик че ако му товариш коне може и да не издържи!
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Съединител от G60 на Голф 4 1.8Т???
За 1.8Т не знам, но на AHF-a килограмите на комплект съединител с маховик - плътен и двумасов нямат разлика
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Съединител от G60 на Голф 4 1.8Т???
Истината е,че има плюсове и минуси!Пюсовете наделяват,пред минусите!
Иначе ако имате парите,и не мислите да качвате по някой кон из мотора,си вземете съединител и маховик както си му е реда!Аз съм без чип за сега,малко ми е тегаво да се нагодя на vr6 комбинацията,но всичко с времето си!Ще му свикнем,за разликата от 600лв който си останаха в моят джоб!(колата не съм я питал как се чуства)
Иначе ако имате парите,и не мислите да качвате по някой кон из мотора,си вземете съединител и маховик както си му е реда!Аз съм без чип за сега,малко ми е тегаво да се нагодя на vr6 комбинацията,но всичко с времето си!Ще му свикнем,за разликата от 600лв който си останаха в моят джоб!(колата не съм я питал как се чуства)
Re: Съединител от G60 на Голф 4 1.8Т???
и аз тва забравих че с vr6/g60 си спестяваш доста пари при следващи смени!
- kristian18t
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Съединител от G60 на Голф 4 1.8Т???
Началото на идния месец ще мина към този сетъп (g60/VR6) и ще пиша
Re: Съединител от Голф 3 ВР6 на 1.8Т
я кажи какъв лагер използва за този конверсия с маховик от абф и притескател и феродов от вр6. И сподели какви са ти наблуденията от новия маховик с съединител
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Съединител от Голф 3 ВР6 на 1.8Т
Тъй като и аз съм с такъв ще напиша наблюденията си. Педала умеква, дали е проблем това обаче. НЕ, не мисля. Смисъл нито ми угасна колата при първото тръгване и прочие. Самата кола е по остра, не "толкова" остра като при керамика, но все пак е по "остра". Давам пример, не знам да има хора, които да пускат рязко съединителя на първа , НО има такива които го правят на втора. При по рязко пускане на съединителя при втора предавка, може да се получи едно "леко"(подчертавам леко) придърпване.
Относно performance. Повече въртене на гуми поне според мен. Затова на първа с газ додолу , в смисъл освен гумите да се оставят на пътя други нищо не се постига. За това ако се иска рязко ускорение, трябва да се свикне докъде да се дава газ на първа и втора предавка.
Относно performance. Повече въртене на гуми поне според мен. Затова на първа с газ додолу , в смисъл освен гумите да се оставят на пътя други нищо не се постига. За това ако се иска рязко ускорение, трябва да се свикне докъде да се дава газ на първа и втора предавка.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 82 госта