Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т
- buller
- Мнения: 2164
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т
Замислял ли си се, че скоростната кутия може да се предава (синхронизатор)?
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 14 ное 2008 12:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т
И аз имам същия проблем, но с оригиналният съединител. Едва ли проблема е в кутията. При мен, както и при теб от това което разбрах, съединителя ти отделя много ниско или по-точно казано не отделя достатъчно. В моя случай, след като включа на първа и в момента в който започна отпускането на педала започва да потегля колата. Като и раздам малко газ или я покарам по-дълго време в задръстванията започва да влиза първа по-трудно и задна хърка. Помпата не тече, обезвъздуших я все пак и няма промяна. Единствено си го обяснявам с проблем в ламелите на притискателя (омекнали, дефектирали или каквото и да е) и в следствие той не отделя достатъчно добре. Другото е крива вилка на лагера, но ми се вижда несериозно. Този проблем с притискателя съм го виждал точно на АБФ-а на един приятел. Но пак за 100км не ми се вярва да е здал багажа. Утре като сменя моя, ще споделя резултатът.
П.С. И пак мисля, че проблема е в притискателя, защото при предишното сваляне на кутията забелязах, че е търкал леко в нея. Също така зимата при пробуксуване направо си се чуваше как опира в кутията. Но пък на асфалт не се чува... А бе има нещо гнило в цялата тая работа и утре ще го размътя малко.
П.С. И пак мисля, че проблема е в притискателя, защото при предишното сваляне на кутията забелязах, че е търкал леко в нея. Също така зимата при пробуксуване направо си се чуваше как опира в кутията. Но пък на асфалт не се чува... А бе има нещо гнило в цялата тая работа и утре ще го размътя малко.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т
Предишния съединител и при мен е опирал в кутията,но то боксуваше много и вилката нямаше ход за назад вече.Сега вилката има доста разстояние,обяснявам си така че феродото сега е много и може би ако след време малко олегни може би ще се подобри ...
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 14 ное 2008 12:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т
Не съм сигурен, че проблемът е във феродото. Утре се надявам да дам становище по въпроса.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 14 ное 2008 12:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т
Днес смених всичко и точката на зацепване се вдигна с 15-20%. При смяната не забелязах нищо нередно, освен белега по притискателя дето опирал в кутията. Обаче при демонтирането на помпата изскочи буталцето и следователно се наложи обезвъздушаване, което малко ме озори. В казанчето има течност, но след 2 до 3 изпускания гълта въздух въпреки наличието на течност в казанчето. И така на всеки 2-3 изпискания доливах до горе течност и нещата си дойдоха на място. Колега пробвай да обезвъздушиш твоята помпа и дано има ефект.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т
Ии как се обезвъздушава като спирачките ли?При мен сега малко по добре е до 6500 няма проблеми,но при 7200 пак го има това замисляне при превключване
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 14 ное 2008 12:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т
Та като спирачките, само на 2-3 изпускания доливай до горе казанчето.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т
Как така до горе?над максимума ли?Сега се сещам че и при мен май беше текнал малко но не съм сигурен.Само от долната помпа нали,горната нещо барам ли?
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 14 ное 2008 12:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т
Да само долната.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 14 ное 2008 12:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т
Обезвъдуши ли се? :) пиши да кжеш какво е станало
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т
Вчера правих обезвъздушаването и почти ефект няма,правих доста гонки и май маалко по добре е сега.Като се замислям май всичко е нормално и в нито една кола на Фолксваген не ми е влизало като на Хонда!Сега забелязвам че като загрее доста имам шум откъм съединител или кутия,това го прави на свободна на празен ход и като натисна съединителя звука изчезва
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 14 ное 2008 12:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т
Аз за сега нямам проблем. След като си сменил всичко с ново (феродо, притискател и лагер), не вярвам толкова бързо да се предаде. Другият вариант е разликата да идва от маховика (за което не съм сигурен), тъй като аз ползвах от АБФ. Това виене единствено от лагера може да идва според мен. Но пак като е нов е странно за 300 400 км да извие.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т
То не беше виене ами като нещо тракане,вчера го карах доста и нямаше никакъв шум и нарочно малко я мъчих колата и пак си нямаше това трополене.Нз защо така се получи тогава,единствено я обезвъздуших доста и само това си беше.За сега всичко е ок
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 14 ное 2008 12:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т
Е ми карай и си свиркай, чакай да се разлети нещо. Така поне ще знаеш къде е проблема.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т
До колкото разбрах проблема е в кутията,има доста хора които се оплакват от същия проблем.При мен се появява най вече при пуснат климатик и почва да работи като дизел и като бутна само лоста към трета без да натискам съединителя и спира.Значи трябва да пробвам със смяна на маслото на скоростите и така
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 279 госта