Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
buller
Мнения: 2164
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т

Мнениеот buller » Пет 29 юли 2016 11:58


Замислял ли си се, че скоростната кутия може да се предава (синхронизатор)?




DogForLife
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 14 ное 2008 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т

Мнениеот DogForLife » Пет 29 юли 2016 14:46


И аз имам същия проблем, но с оригиналният съединител. Едва ли проблема е в кутията. При мен, както и при теб от това което разбрах, съединителя ти отделя много ниско или по-точно казано не отделя достатъчно. В моя случай, след като включа на първа и в момента в който започна отпускането на педала започва да потегля колата. Като и раздам малко газ или я покарам по-дълго време в задръстванията започва да влиза първа по-трудно и задна хърка. Помпата не тече, обезвъздуших я все пак и няма промяна. Единствено си го обяснявам с проблем в ламелите на притискателя (омекнали, дефектирали или каквото и да е) и в следствие той не отделя достатъчно добре. Другото е крива вилка на лагера, но ми се вижда несериозно. Този проблем с притискателя съм го виждал точно на АБФ-а на един приятел. Но пак за 100км не ми се вярва да е здал багажа. Утре като сменя моя, ще споделя резултатът.

П.С. И пак мисля, че проблема е в притискателя, защото при предишното сваляне на кутията забелязах, че е търкал леко в нея. Също така зимата при пробуксуване направо си се чуваше как опира в кутията. Но пък на асфалт не се чува... А бе има нещо гнило в цялата тая работа и утре ще го размътя малко.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т

Мнениеот nuri_3556 » Пет 29 юли 2016 17:26


Предишния съединител и при мен е опирал в кутията,но то боксуваше много и вилката нямаше ход за назад вече.Сега вилката има доста разстояние,обяснявам си така че феродото сега е много и може би ако след време малко олегни може би ще се подобри ...


DogForLife
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 14 ное 2008 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т

Мнениеот DogForLife » Пет 29 юли 2016 18:35


Не съм сигурен, че проблемът е във феродото. Утре се надявам да дам становище по въпроса.


DogForLife
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 14 ное 2008 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т

Мнениеот DogForLife » Съб 30 юли 2016 18:40


Днес смених всичко и точката на зацепване се вдигна с 15-20%. При смяната не забелязах нищо нередно, освен белега по притискателя дето опирал в кутията. Обаче при демонтирането на помпата изскочи буталцето и следователно се наложи обезвъздушаване, което малко ме озори. В казанчето има течност, но след 2 до 3 изпускания гълта въздух въпреки наличието на течност в казанчето. И така на всеки 2-3 изпискания доливах до горе течност и нещата си дойдоха на място. Колега пробвай да обезвъздушиш твоята помпа и дано има ефект.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т

Мнениеот nuri_3556 » Съб 30 юли 2016 20:12


Ии как се обезвъздушава като спирачките ли?При мен сега малко по добре е до 6500 няма проблеми,но при 7200 пак го има това замисляне при превключване


DogForLife
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 14 ное 2008 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т

Мнениеот DogForLife » Нед 31 юли 2016 8:05


Та като спирачките, само на 2-3 изпускания доливай до горе казанчето.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т

Мнениеот nuri_3556 » Нед 31 юли 2016 12:54


Как така до горе?над максимума ли?Сега се сещам че и при мен май беше текнал малко но не съм сигурен.Само от долната помпа нали,горната нещо барам ли?


DogForLife
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 14 ное 2008 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т

Мнениеот DogForLife » Нед 31 юли 2016 13:31


Да само долната.


DogForLife
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 14 ное 2008 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т

Мнениеот DogForLife » Пон 01 авг 2016 17:27


Обезвъдуши ли се? :) пиши да кжеш какво е станало


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т

Мнениеот nuri_3556 » Вто 09 авг 2016 8:42


Вчера правих обезвъздушаването и почти ефект няма,правих доста гонки и май маалко по добре е сега.Като се замислям май всичко е нормално и в нито една кола на Фолксваген не ми е влизало като на Хонда!Сега забелязвам че като загрее доста имам шум откъм съединител или кутия,това го прави на свободна на празен ход и като натисна съединителя звука изчезва


DogForLife
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 14 ное 2008 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т

Мнениеот DogForLife » Сря 10 авг 2016 10:38


Аз за сега нямам проблем. След като си сменил всичко с ново (феродо, притискател и лагер), не вярвам толкова бързо да се предаде. Другият вариант е разликата да идва от маховика (за което не съм сигурен), тъй като аз ползвах от АБФ. Това виене единствено от лагера може да идва според мен. Но пак като е нов е странно за 300 400 км да извие.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т

Мнениеот nuri_3556 » Сря 10 авг 2016 13:01


То не беше виене ами като нещо тракане,вчера го карах доста и нямаше никакъв шум и нарочно малко я мъчих колата и пак си нямаше това трополене.Нз защо така се получи тогава,единствено я обезвъздуших доста и само това си беше.За сега всичко е ок


DogForLife
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 14 ное 2008 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т

Мнениеот DogForLife » Чет 11 авг 2016 8:03


Е ми карай и си свиркай, чакай да се разлети нещо. Така поне ще знаеш къде е проблема.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Golf MK3 Съединител от ВР6 на 1.8Т

Мнениеот nuri_3556 » Пон 15 авг 2016 9:02


До колкото разбрах проблема е в кутията,има доста хора които се оплакват от същия проблем.При мен се появява най вече при пуснат климатик и почва да работи като дизел и като бутна само лоста към трета без да натискам съединителя и спира.Значи трябва да пробвам със смяна на маслото на скоростите и така



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 279 госта