Проблем с токовете на ABU - (РАЗРЕШЕН)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
hongi
Мнения: 39
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 13:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Проблем с токовете на ABU - (РАЗРЕШЕН)

Мнениеот hongi » Пет 26 яну 2007 14:35


Здравейте имам Голф 3 1.6 ABU и имам следния проблем
Колата си работи на пълно нормално спирам, пия едно кафе да речем за 20 30 мин. отивам да паля и не мога стартера си върти доста добре колата дори не припалва. едиствения вариант да я запаля е да я дръпна когато за пали на дърпане, веднага я гася и мога да я паля ве4ена стартер колко то пъти по искам, това нещо се повтаря да ре4ем днеска 2 или 3 пъти във следващите няколко дена нямам никакъв проблем
по някога във движение колата изгася и пак запалва просто оборотомера пада до долу и пак се вдига това няколко пъти за 1 - 2 километра и после 300 400 км спокоиствие
сменил сам кабели свещи комутатор капа4ка палец
когато не иска за запали нямам искра на кабела от бобината за делкото
имам 12в на комутатора на бобината
и каточе кагато е в движение и огасне мовечето пъти става в момент на вклучване на фарове или вентилатор на парно но не весеки пат
благодаря предварително

Последна промяна от hongi на Съб 31 мар 2007 15:47, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Мнениеот m&m16v » Пет 26 яну 2007 14:47


Щом си сменил комутатора, май ще отидеш на клеморед на контактен ключ.


Потребителски аватар
hongi
Мнения: 39
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 13:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот hongi » Пет 26 яну 2007 14:49


да но във момента във който не иска за запали имам захранване на комутатора аз точно заради това го смених за6тото имам ток до там а няма искра от бобината


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Мнениеот m&m16v » Пет 26 яну 2007 14:59


Дефекта на клемореда е че когато включиш стартера да запалиш, прекъсвая захранването на комутатора т.е губиш 12в на кл15 на бобината.
Ако обаче 12в не се губят при стартиране,а искра няма то тогава може да е от холов датчик в делкото,релето на ЕКУ-то, или някоя връзка.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 26 яну 2007 15:01


Не съм съвсем сигурен ама това не го ли правеше при проблем с датчика на хол. :roll:


Потребителски аватар
hongi
Мнения: 39
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 13:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот hongi » Пет 26 яну 2007 15:04


ами ако ми кажете кое е релето на еку за да го погледна предполагам 4е 6те се намира при другите над предпазителите но номер нещо


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Мнениеот m&m16v » Пет 26 яну 2007 15:19


При отказ на релето няма да чуваш инжекцион помпата, няма да има управление на дюзата,но ще има искра, при твоя модел инжекцион е така :!: Остава делкото/датчик на хол/


aspetkov
Мнения: 186
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aspetkov » Пет 26 яну 2007 15:21


Колега, ако няма искра от бубината не би трябвало да запали и при дърпане. Според мен е датчика на Хол, когато не работи на свещите няма искра.


Потребителски аватар
hongi
Мнения: 39
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 13:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот hongi » Пет 26 яну 2007 15:30


aspetkov написа:Колега, ако няма искра от бубината не би трябвало да запали и при дърпане. Според мен е датчика на Хол, когато не работи на свещите няма искра.

Ами до колото сам запознат май импулс от датчика на хол отива да комутатора на бобината и така тя може да подаде искрата в точното време можели заради датчика на хол да няма искра и на бобината а не само на свещите ??????


Потребителски аватар
hongi
Мнения: 39
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 13:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот hongi » Пет 30 мар 2007 2:33


Решено Датчик на Хол гордоста е че сам си го смених :))))
Искам да ви разкажа как се убедих че е Датчик на Хол преди да го купя и сменя
Вземате 5 светодиода свързвате два от тях към Датчика на Хол през куплунга единия светодиод ви показва дали имате захранване на датчика другия дали излиза импулс от дат4ика два светодода свързвате кум комутатора единя за да следите захранването а другия дали идва импулса от датчика на хол петия светодид се свързва на входа на бобината между комутатора и бобината и така можете постоянно да следите каде има ток и кое не работи светодиодите които отчитат импулса мигат много бързо и само когато колата е запалена или въртите на стартер. не заправяите че светодиодите на свето диодите трябва да се спази посокта при свързване.
Запазвам си изцяло авторските права върху изобретението. Всякави експирименти са си на ваша отговорност :)))) на мен лично ми помогна моите сетодиоди бяха в кутия и бяха изведени над капака под чистачката и си ги следях и в движение :))))))) много удобно когато колата прекъсва в движение от време на време.

На всеки светодиод по едно съпротивление за да не изгаря мисля че 150 ома вър6и идеална работа ако не се лъжа.


Потребителски аватар
googo
Мнения: 117
Регистриран на: Чет 01 мар 2007 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот googo » Пет 30 мар 2007 8:33


Браво това със светлодиодите ми хареса много умно и полезно.Само някой да не реши че става и с 12в крушки :lol:


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 30 мар 2007 8:55


Колега hongi, заслужаваш поздравления! :) Моето делко е с О-пръстен към главата и когато си сменях датчика исках да сменя и него, но "у наше село" казаха "евтино е, но го нямаме, заявка и след седмица го получаваш". Този отговор /с вариации в срока/ ми го дадоха къде ли не - вкл. и в Ауто+. Накрая сложих стария, намазах червен силикон /след хубаво почистване/ и монтирах обратно. Гарнитурата на капака на клапаните също е нова, но пак имам мн. леееекичко омасляване "някъде от там" при делкото. Да попитам - при тебе има ли/имало ли е такова омасляване и сменил ли си О-пръстена?


Потребителски аватар
hongi
Мнения: 39
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 13:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот hongi » Пет 30 мар 2007 19:22


kokovanev малко ми куца терминологията аз съм специалист в друга област "PC" ако имаш предвид едно гумено уплатнение което е на самото делко и влиза заеднo със делкото във двигателя. това не сам го сменял карам си със старото и за капака на глажатане мога да ти кажа и него не сам го отварял
колкото до крушките предполагам че ще успеят да свършат същта работа само че ще имат по голяма консумация на ток и не незнам да ли няма да има някакви смущения в работата и на ниски обороти нма да можете да наблюдавате как мигат, тъйкато диодите гасят и светват мигновенно за разлика от крушките.


Потребителски аватар
hongi
Мнения: 39
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 13:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот hongi » Пет 30 мар 2007 19:41


благодаря на всички


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Съб 31 мар 2007 16:47


hongi написа:Решено Датчик на Хол гордоста е че сам си го смених :))))
Искам да ви разкажа как се убедих че е Датчик на Хол преди да го купя и сменя
Вземате 5 светодиода свързвате два от тях към Датчика на Хол през куплунга единия светодиод ви показва дали имате захранване на датчика другия дали излиза импулс от дат4ика два светодода свързвате кум комутатора единя за да следите захранването а другия дали идва импулса от датчика на хол петия светодид се свързва на входа на бобината между комутатора и бобината и така можете постоянно да следите каде има ток и кое не работи светодиодите които отчитат импулса мигат много бързо и само когато колата е запалена или въртите на стартер. не заправяите че светодиодите на свето диодите трябва да се спази посокта при свързване.
Запазвам си изцяло авторските права върху изобретението. Всякави експирименти са си на ваша отговорност :)))) на мен лично ми помогна моите сетодиоди бяха в кутия и бяха изведени над капака под чистачката и си ги следях и в движение :))))))) много удобно когато колата прекъсва в движение от време на време.

На всеки светодиод по едно съпротивление за да не изгаря мисля че 150 ома вър6и идеална работа ако не се лъжа.


Само да питам датчика на Хол в токоразпределителя ли се намира и колко паричи го купи.
Мерси :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: newgeneration и 245 госта