Здравейте имам Голф 3 1.6 ABU и имам следния проблем
Колата си работи на пълно нормално спирам, пия едно кафе да речем за 20 30 мин. отивам да паля и не мога стартера си върти доста добре колата дори не припалва. едиствения вариант да я запаля е да я дръпна когато за пали на дърпане, веднага я гася и мога да я паля ве4ена стартер колко то пъти по искам, това нещо се повтаря да ре4ем днеска 2 или 3 пъти във следващите няколко дена нямам никакъв проблем
по някога във движение колата изгася и пак запалва просто оборотомера пада до долу и пак се вдига това няколко пъти за 1 - 2 километра и после 300 400 км спокоиствие
сменил сам кабели свещи комутатор капа4ка палец
когато не иска за запали нямам искра на кабела от бобината за делкото
имам 12в на комутатора на бобината
и каточе кагато е в движение и огасне мовечето пъти става в момент на вклучване на фарове или вентилатор на парно но не весеки пат
благодаря предварително
Проблем с токовете на ABU - (РАЗРЕШЕН)
Проблем с токовете на ABU - (РАЗРЕШЕН)
Последна промяна от hongi на Съб 31 мар 2007 15:47, променено общо 1 път.
aspetkov написа:Колега, ако няма искра от бубината не би трябвало да запали и при дърпане. Според мен е датчика на Хол, когато не работи на свещите няма искра.
Ами до колото сам запознат май импулс от датчика на хол отива да комутатора на бобината и така тя може да подаде искрата в точното време можели заради датчика на хол да няма искра и на бобината а не само на свещите ??????
Решено Датчик на Хол гордоста е че сам си го смених )))
Искам да ви разкажа как се убедих че е Датчик на Хол преди да го купя и сменя
Вземате 5 светодиода свързвате два от тях към Датчика на Хол през куплунга единия светодиод ви показва дали имате захранване на датчика другия дали излиза импулс от дат4ика два светодода свързвате кум комутатора единя за да следите захранването а другия дали идва импулса от датчика на хол петия светодид се свързва на входа на бобината между комутатора и бобината и така можете постоянно да следите каде има ток и кое не работи светодиодите които отчитат импулса мигат много бързо и само когато колата е запалена или въртите на стартер. не заправяите че светодиодите на свето диодите трябва да се спази посокта при свързване.
Запазвам си изцяло авторските права върху изобретението. Всякави експирименти са си на ваша отговорност ))) на мен лично ми помогна моите сетодиоди бяха в кутия и бяха изведени над капака под чистачката и си ги следях и в движение )))))) много удобно когато колата прекъсва в движение от време на време.
На всеки светодиод по едно съпротивление за да не изгаря мисля че 150 ома вър6и идеална работа ако не се лъжа.
Искам да ви разкажа как се убедих че е Датчик на Хол преди да го купя и сменя
Вземате 5 светодиода свързвате два от тях към Датчика на Хол през куплунга единия светодиод ви показва дали имате захранване на датчика другия дали излиза импулс от дат4ика два светодода свързвате кум комутатора единя за да следите захранването а другия дали идва импулса от датчика на хол петия светодид се свързва на входа на бобината между комутатора и бобината и така можете постоянно да следите каде има ток и кое не работи светодиодите които отчитат импулса мигат много бързо и само когато колата е запалена или въртите на стартер. не заправяите че светодиодите на свето диодите трябва да се спази посокта при свързване.
Запазвам си изцяло авторските права върху изобретението. Всякави експирименти са си на ваша отговорност ))) на мен лично ми помогна моите сетодиоди бяха в кутия и бяха изведени над капака под чистачката и си ги следях и в движение )))))) много удобно когато колата прекъсва в движение от време на време.
На всеки светодиод по едно съпротивление за да не изгаря мисля че 150 ома вър6и идеална работа ако не се лъжа.
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Колега hongi, заслужаваш поздравления! Моето делко е с О-пръстен към главата и когато си сменях датчика исках да сменя и него, но "у наше село" казаха "евтино е, но го нямаме, заявка и след седмица го получаваш". Този отговор /с вариации в срока/ ми го дадоха къде ли не - вкл. и в Ауто+. Накрая сложих стария, намазах червен силикон /след хубаво почистване/ и монтирах обратно. Гарнитурата на капака на клапаните също е нова, но пак имам мн. леееекичко омасляване "някъде от там" при делкото. Да попитам - при тебе има ли/имало ли е такова омасляване и сменил ли си О-пръстена?
kokovanev малко ми куца терминологията аз съм специалист в друга област "PC" ако имаш предвид едно гумено уплатнение което е на самото делко и влиза заеднo със делкото във двигателя. това не сам го сменял карам си със старото и за капака на глажатане мога да ти кажа и него не сам го отварял
колкото до крушките предполагам че ще успеят да свършат същта работа само че ще имат по голяма консумация на ток и не незнам да ли няма да има някакви смущения в работата и на ниски обороти нма да можете да наблюдавате как мигат, тъйкато диодите гасят и светват мигновенно за разлика от крушките.
колкото до крушките предполагам че ще успеят да свършат същта работа само че ще имат по голяма консумация на ток и не незнам да ли няма да има някакви смущения в работата и на ниски обороти нма да можете да наблюдавате как мигат, тъйкато диодите гасят и светват мигновенно за разлика от крушките.
hongi написа:Решено Датчик на Хол гордоста е че сам си го смених )))
Искам да ви разкажа как се убедих че е Датчик на Хол преди да го купя и сменя
Вземате 5 светодиода свързвате два от тях към Датчика на Хол през куплунга единия светодиод ви показва дали имате захранване на датчика другия дали излиза импулс от дат4ика два светодода свързвате кум комутатора единя за да следите захранването а другия дали идва импулса от датчика на хол петия светодид се свързва на входа на бобината между комутатора и бобината и така можете постоянно да следите каде има ток и кое не работи светодиодите които отчитат импулса мигат много бързо и само когато колата е запалена или въртите на стартер. не заправяите че светодиодите на свето диодите трябва да се спази посокта при свързване.
Запазвам си изцяло авторските права върху изобретението. Всякави експирименти са си на ваша отговорност ))) на мен лично ми помогна моите сетодиоди бяха в кутия и бяха изведени над капака под чистачката и си ги следях и в движение )))))) много удобно когато колата прекъсва в движение от време на време.
На всеки светодиод по едно съпротивление за да не изгаря мисля че 150 ома вър6и идеална работа ако не се лъжа.
Само да питам датчика на Хол в токоразпределителя ли се намира и колко паричи го купи.
Мерси
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: newgeneration и 245 госта