Как се развива вътрешния кормилен накрайник на Golf 3, с TRW рейка, по-специално ме интересува как се държи контра на стержена на рейката?
Еми, това е.
Golf 3, 1997, AFT, как се развива вътрешен накрайник? РЕШЕНО
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Golf 3, 1997, AFT, как се развива вътрешен накрайник? РЕШЕНО
Последна промяна от andro_ на Пет 11 яну 2013 18:20, променено общо 1 път.
- ludiq1918
- Мнения: 340
- Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
- Автомобил: Honda Civic
- Двигател: D14A2 - 1997
- Местоположение: Свищов + други ;)
Re: Golf 3, 1997, AFT, как се развива вътрешен накрайник?
С тръбен ключ хващаш и въртиш на развиване. Къде точно искаш да държиш контра?
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 3, 1997, AFT, как се развива вътрешен накрайник?
Чакай ся.
Той накрайника се развива от стержена с гаечен ключ 32.
Обаче чух, че резбата на оригиналния накрайник е с лепило и чат-пат се чупели рейки...
Аз днес понапънах само с гаечния без контра на стержена и при първото съвсем леко припукване от страна на рейката се отказах да продължа. Затова питам.
Не е проблем да хвана стержена с един тръбен ключ, но няма ли да се нарани?
Той накрайника се развива от стержена с гаечен ключ 32.
Обаче чух, че резбата на оригиналния накрайник е с лепило и чат-пат се чупели рейки...
Аз днес понапънах само с гаечния без контра на стержена и при първото съвсем леко припукване от страна на рейката се отказах да продължа. Затова питам.
Не е проблем да хвана стержена с един тръбен ключ, но няма ли да се нарани?
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Golf 3, 1997, AFT, как се развива вътрешен накрайник?
ще го нараниш сто процента
евентуално с някаква подложка
като сме сменяли никога не сме държали контра - проблем не е имало
дали има лепило обаче не съм обърнал внимание
евентуално с някаква подложка
като сме сменяли никога не сме държали контра - проблем не е имало
дали има лепило обаче не съм обърнал внимание
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 3, 1997, AFT, как се развива вътрешен накрайник? РЕШЕНО
Дадоха ми специален инструмент, с който може да се държи контра, НО от лявата страна стержена на рейката си има сплескано място, за ключ 19, с който може да се държи контра.
От дясната страна няма такова място, а първо разглобих отдясно...
Накрайниците (оригиналните) не са лепени.
На новите сложих малко лепило за резби,тъй като не съм ги стегнал кой знае колко силно.
Но сигурно и без него можех да мина.
От дясната страна няма такова място, а първо разглобих отдясно...
Накрайниците (оригиналните) не са лепени.
На новите сложих малко лепило за резби,тъй като не съм ги стегнал кой знае колко силно.
Но сигурно и без него можех да мина.
- ludiq1918
- Мнения: 340
- Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
- Автомобил: Honda Civic
- Двигател: D14A2 - 1997
- Местоположение: Свищов + други ;)
Re: Golf 3, 1997, AFT, как се развива вътрешен накрайник? РЕШЕНО
Аз нямах в предвид да държиш стержена с тръбния, а да хванеш накрайника и да го развиеш с тръбния(не всички накрайници имат зарязка за ключ, някой са кръгли).
Просто не съм се изяснил и съм ти отговорил директно на въпроса - как да развиеш вътрешен накрайник .
А иначе няма смисъл от лепило, стягаш си достатъчно здраво и това е, а и оригинално не знам някой производител да залепя накрайниците .
Просто не съм се изяснил и съм ти отговорил директно на въпроса - как да развиеш вътрешен накрайник .
А иначе няма смисъл от лепило, стягаш си достатъчно здраво и това е, а и оригинално не знам някой производител да залепя накрайниците .
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта