тропане отзад
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
тропане отзад
здравейте колеги , от известно време страшно ми тропа задния мост -тропането е глухо - вчера лягах отдолу , малка щанга клатих тампоните добре са, проверих амортесьорите не са хлабави и нямат луфтове , аусуха не опира никаде, само открих луфтове в лагерите - стегнах ги, но тропането си остана, от какво може да е????? И по завои се държи добре не ми се мести задницата????Гумите съм ги направил1.8атм?????
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравейте колеги.
И аз чувам неприятно изтупуркване от задното окачване, след преминаване през неравност(особенно през трамвайни релси, подаващи се повече над асвалта). Не е блъскане, но ме дразни все пак.
Сменил съм всичко: лагери(въпреки, че тях ги изключвам от този шум), тампоните към шасито, амортесьори, комплект горни тампони и независимо от това не е така както я помня преди старите да им дойде времето за смяна.
Съвсем наскоро четох тема с аналогичн проблем, но не си спомням заглавието и автора. Направи ми впечатление, че при колегата въпроса се е решил, след като майсторите са сложили по една шайба отгоре на тампоните(но не съм сигурен дали най-отгоре или под долния тампон). Според него явно тези тампони(които се предлагат в повечето магазини) не са от същият материал, като оригиналните и се сплескват по-бързо или са си по-меки.
Предполагам, че това може да се провери на крик, при свалени странични кори на багажното помещение, за да се види дали има вертикален луфт.
Но нека и някой друг и с повече опит да каже.
Успех.
И аз чувам неприятно изтупуркване от задното окачване, след преминаване през неравност(особенно през трамвайни релси, подаващи се повече над асвалта). Не е блъскане, но ме дразни все пак.
Сменил съм всичко: лагери(въпреки, че тях ги изключвам от този шум), тампоните към шасито, амортесьори, комплект горни тампони и независимо от това не е така както я помня преди старите да им дойде времето за смяна.
Съвсем наскоро четох тема с аналогичн проблем, но не си спомням заглавието и автора. Направи ми впечатление, че при колегата въпроса се е решил, след като майсторите са сложили по една шайба отгоре на тампоните(но не съм сигурен дали най-отгоре или под долния тампон). Според него явно тези тампони(които се предлагат в повечето магазини) не са от същият материал, като оригиналните и се сплескват по-бързо или са си по-меки.
Предполагам, че това може да се провери на крик, при свалени странични кори на багажното помещение, за да се види дали има вертикален луфт.
Но нека и някой друг и с повече опит да каже.
Успех.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- titi7707
- Мнения: 2482
- Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Плевен
при мен има същия проблем смених първо амортесьори после тампони на задния мост и пак същото направи ми впечетление че след като смених тампони в началото беше добре докато вдигнах колата на крик и пак започна този проблем незнам какво е никои майстор неможе да ми каже ако някой има някаква идея да помага защото съм в задънена улица!
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Ето я темата по същия въпрос, за която бях писал по-горе :
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Имал съм подобен проблем оказа се ,че газовата бутилка контактува директно с калника и от там се получава кадното чукане.Сложих гумено уплатнение между бутилката и калника и всичко отихна.
Последна промяна от sashobas на Чет 01 фев 2007 22:36, променено общо 1 път.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравей radotom, радвам се, че се включи в търсенето на този неприятен проблем.
Струва ми се малко вероятно , поне за мен причината да е от този тампон. Моят е здрав, но дори и да се е поотпуснал от годините мисля си, че не би могъл да позволи да се лашне гърнето толкова напред, че да удари.
Но не трябва да се подценява всякаква възможност, ще ходя на канал.
radotom написа:А случайно някой от вас да е поглеждал къде точно се блъска гърнето
Щото и аз се бях засилил да сменям, де! И смених... тампона за окачване на ауспуха
Струва ми се малко вероятно , поне за мен причината да е от този тампон. Моят е здрав, но дори и да се е поотпуснал от годините мисля си, че не би могъл да позволи да се лашне гърнето толкова напред, че да удари.
Но не трябва да се подценява всякаква възможност, ще ходя на канал.
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
radotom написа:А случайно някой от вас да е поглеждал къде точно се блъска гърнето
Щото и аз се бях засилил да сменям, де! И смених... тампона за окачване на ауспуха
Мен лично ми се опираше гърнето в задния панел и задния мост (като кача 2ма души отзад и спра на светофара и е на ниски обороти се удряше дъговидната чупка м/у 2те гърнета в моста, а като няма 2ма души отзад и малко по- плавно да потегля и скачаше и се удряше в панела ...за да открия че е от там отидох на канал и качих 3ма души в колата на задната седалка, запалих и то си пролича ).
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19564
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Pavcho2 написа:Е от чукване ако спираш на задна и се нацепиш с ауспуха в бордюра ...
Ами аз почти винаги паркирам на задна, че да може другата сутрин да си тръгна напред, така, че поне 1 път на 2 седмици ми се случва да натисна тръбата отзад.
Но при мен чукаше средното гърне в задния мост... или задното гърне... ... не помня вече, но едно от гърнетата чукаше в моста и единия от тампоните се държеше цял на магия и чесна дума
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
radotom написа:Pavcho2 написа:Е от чукване ако спираш на задна и се нацепиш с ауспуха в бордюра ...
Ами аз почти винаги паркирам на задна, че да може другата сутрин да си тръгна напред, така, че поне 1 път на 2 седмици ми се случва да натисна тръбата отзад.
Но при мен чукаше средното гърне в задния мост... или задното гърне... ... не помня вече, но едно от гърнетата чукаше в моста и единия от тампоните се държеше цял на магия и чесна дума
Айде сега не говори за кой колко пъти натиска тръбата отзад може да има малки деца ...хехехе бъзикам се ...само дето не обърнах внимание че си с пасат и при тебе незнам как е .
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: тропане отзад
hristian37 написа:здравейте колеги , от известно време страшно ми тропа задния мост -тропането е глухо - вчера лягах отдолу , малка щанга клатих тампоните добре са, проверих амортесьорите не са хлабави и нямат луфтове , аусуха не опира никаде, само открих луфтове в лагерите - стегнах ги, но тропането си остана, от какво може да е????? И по завои се държи добре не ми се мести задницата????Гумите съм ги направил1.8атм?????
Колега внимавай с обирането на луфта на задните лагери!!!Трябва да има малък луфт.При мен обирането ми костваше два комплекта лагери -тъпи майсторски бабини деветини,как се затягали задни лагери и че не трябвало да има луфт.
Съгласно техническото ръководство за Голф лагерите отзад се затягат толкова ,че външната шайба под крайната гайка трябва да мърда при леко избутване с отверка.Това е точният момент на затягане(ни повече и по-малко,разбира се ако не ползваш динамометричен ключ) и затова тази шайба е с отвор доста по-широк от главината-иначе лагерите заминават за около 1000 км.
Провери тази шайба да не пищиш като мене - м.......а им майсторска тъпа!Апропо-провери затягането на болтовете на главината(сваля се барабана!)много е лесно!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Lamer4eto_niki, volodya iliev и 58 госта