венто 1,8 AAM проблем на бензин
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 12 яну 2013 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
венто 1,8 AAM проблем на бензин
здравейте... имам проблем с кола венто 1,8 ААМ мотор . преди време свалях изпарителя , да си оправя маркучите на водата и бях свалил акумулатора . и от там започна проблема . на гас работи перфектно , а на бензин глъхне и не иска да работи ( само понякога работи на бензин) . като я запаля на безин , трябва да помпам на педала на гаста и работи сякаш на 3 цилиндъра и работи съкъш глъхне . като пусна педала направо гасне . от какво може да се получава това ? Очаквам вашите мнения и съвети за проблема . Благодаря Ви предварително !
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 21:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: венто 1,8 AAM проблем на бензин
Колега, предполагам че проблема е все общия, а именно:
ламбда сондата натрупва грежка когато се кара колата на газ и затова не иска да работи на бензин. Моя съвет е да откачиш акумулатора за 5-7 минути и да пробваш, ако проблема се реши тие е необходимо да си сложиш реле на сондата зада няма проблем. Надявам се да съм ти помогнал. Успех!!!!
ламбда сондата натрупва грежка когато се кара колата на газ и затова не иска да работи на бензин. Моя съвет е да откачиш акумулатора за 5-7 минути и да пробваш, ако проблема се реши тие е необходимо да си сложиш реле на сондата зада няма проблем. Надявам се да съм ти помогнал. Успех!!!!
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 17:50
- Автомобил: Golf 3 GT
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
Re: венто 1,8 AAM проблем на бензин
горивен филтър,бензинова помпа,дюза на моното,изобщо първо провери притока на гориво и след това евентуално да се търси друго
Re: венто 1,8 AAM проблем на бензин
препоръчвам ти за всеки случей провери си датчика на Хол(под делкото) и при мене се получи същото, новата е от 170-70 лв., втората се продава със делкото може да намериш за 50 зависи от пазарлъка.
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
- Автомобил: MK2
- Двигател: RP
- Местоположение: Варна
Re: венто 1,8 AAM проблем на бензин
A кaто мине мaлко време спирa ли дa рaботи мa 3 цилиндъре/дa глъхне? При мен е тaкa т.е. беше тaкa, вече от сaaмосебе си се опрaви. Чел недочел, не претендирaм зa вярност нa инфото но - когaто колaтa се лaрa нa гaЗ и при превключвaне нa бензин лaмбдa сондaтa се шaшкa и компa пускa повече биндзин, но товa е зa мaлко, после всичко се опрaвя..И все пaк нищо не пречи дa откaчиш aкумлaторa зa 10-15минути, нaй-много дa изгубиш зaпеметените рaдио стaнции :D
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: венто 1,8 AAM проблем на бензин
Истината е, че колегата valio89rss е описал всичко в поста си, и дори самото решение! Ако не се получи, откачате акумулатора за 5 мин, разкачате куплунга на сондата и след това закачате и стартирате
Re: венто 1,8 AAM проблем на бензин
При мен редовно се получава същия тоя номер.И аз съм със същия мотор-родения демек за газ ААМ на Голф 3.Само че с разкачане за 5 минути не става.Най малко час време.И така до следващия път.
Релета за рестарт на компа всеки път когато колата се гасне ,може да са и добър изход от положението,не знам.Зависи къде, какви и от кого са сложени,щото четох че обикновенно пък те водели до друг наболял проблем при Голфовете-повреда в комутатора или бобината.
И понеже ми омръзна има няма да разкачам и настройвам,си поръчах една VAG-COM Букса да си чистя грешките .Един убит лаптоп под седалката и така ...
Мислех скенерче направо,по практично е,но за нашите голфове май не стават
Релета за рестарт на компа всеки път когато колата се гасне ,може да са и добър изход от положението,не знам.Зависи къде, какви и от кого са сложени,щото четох че обикновенно пък те водели до друг наболял проблем при Голфовете-повреда в комутатора или бобината.
И понеже ми омръзна има няма да разкачам и настройвам,си поръчах една VAG-COM Букса да си чистя грешките .Един убит лаптоп под седалката и така ...
Мислех скенерче направо,по практично е,но за нашите голфове май не стават