Въпрос за термостат.Mk4 1.6 16V
- the_red_camel
- Мнения: 696
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Въпрос за термостат.Mk4 16 16V
Колега аз точно преди нова година смених и беше същия термостат от Косер за 22.90 и след като го смена чак на другия ден едвам едвам отвори което е супер. стрелката лепи 90 и не мърда първия път когато отвори на място я форсирах и перките се включиха. това е от мен
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 26 юни 2011 17:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Испания
Re: Въпрос за термостат.Mk4 16 16V
И аз имам подобен проблем с изстиването на двигателя когато карам на магистрала.Градско няма никакъв проблем, загравя бързо, перката се включва и изключва, и си държи 90 градуса без проблем.Обаче когато излезна на магистралата температурата пада до 80градуса и това е , ни повече ни по-малко.Не знам дали е нормално това за моя модел:Голф3, Абу, 1,6 бензин, 75 коня.И това няма значение дали е зима или лято.Термостата го смених миналото лято, защото си мислех че не работи добре, колата загравяше на големи нагорнища на 3-та.Живея в южна Испания, кадето зимата емпературите не падат под 0 никога, а лятото обикновено е около 35-40 на обяд.Един испански механик ми каза че можело да го махна термостата, понеже тука не е толкова студено и колата пак ще си загравя бързо, но не съм го послушал.
Който има идея моля да сподели.
Който има идея моля да сподели.
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Пет 30 сеп 2011 10:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас-Пловдив
Re: Въпрос за термостат.Mk4 16 16V
the_red_camel написа:Колега аз точно преди нова година смених и беше същия термостат от Косер за 22.90 и след като го смена чак на другия ден едвам едвам отвори което е супер. стрелката лепи 90 и не мърда първия път когато отвори на място я форсирах и перките се включиха. това е от мен
3др. колега твоят голф със климатик ли е или със климатроник е...
- maerto
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
- Автомобил: VW Golf 4 2001
- Двигател: 1.6 16V AUS
- Местоположение: sofia/silistra
Re: Въпрос за термостат.Mk4 16 16V
Колеги днес сложих нoвия термостат WAHLER 22.50лв.Засега всичко е наред отваря и затваря когато си трябва Но искам да ви покажа стария BEHR който го ползвах точно 5 часа!!!Като отворих капачето да го вадя направо изхвъкна Бях го взел от Ауто+ в Младост -3(не ходете там!!!)Върнах с 300 зора този БЕЕР,продавача ми се държеше гаменски и неадекватно.Каза че аз съм счупил пласмасовата коруба и затова така се е получило,но все пак ми върна парите като споменах ,че си знам правата и знам какво да правя Вече никога няма да пазарувам от Ауто+.Но важното за мен е че се реши моя проблем
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Пет 30 сеп 2011 10:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас-Пловдив
Re: Въпрос за термостат.Mk4 16 16V
maerto написа:Колеги днес сложих нoвия термостат WAHLER 22.50лв.Засега всичко е наред отваря и затваря когато си трябва Но искам да ви покажа стария BEHR който го ползвах точно 5 часа!!!Като отворих капачето да го вадя направо изхвъкна Бях го взел от Ауто+ в Младост -3(не ходете там!!!)Върнах с 300 зора този БЕЕР,продавача ми се държеше гаменски и неадекватно.Каза че аз съм счупил пласмасовата коруба и затова така се е получило,но все пак ми върна парите като споменах ,че си знам правата и знам какво да правя Вече никога няма да пазарувам от Ауто+.Но важното за мен е че се реши моя проблем
и на колко градуса вече ти отваря а колега
- maerto
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
- Автомобил: VW Golf 4 2001
- Двигател: 1.6 16V AUS
- Местоположение: sofia/silistra
Re: Въпрос за термостат.Mk4 16 16V
Отваря точно стреклата да стигне 90гр.значи на 87 си отваря,както си пише.
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Пет 30 сеп 2011 10:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас-Пловдив
Re: Въпрос за термостат.Mk4 16 16V
maerto написа:Отваря точно стреклата да стигне 90гр.значи на 87 си отваря,както си пише.
това е добре
- maerto
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
- Автомобил: VW Golf 4 2001
- Двигател: 1.6 16V AUS
- Местоположение: sofia/silistra
Re: Въпрос за термостат.Mk4 16 16V
mitko_ написа:Отиваш във Фолксваген и си взимаш оригинален.
Няма да се налага,защото този си бачка добре.Днс цял ден бръмчах малко и извънградско твърдо 90 градуса си държи
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Въпрос за термостат.Mk4 16 16V
Колеги, аз съм с Behr на ауди б4 и голф 4 от Ауто+ в Пловдив, единият на 30 000 другия на 10 000 засега без проблем. Интересното е, че тези дето ги свалих бяха едно към едно с новите и означенията им бяха едни и същи, щамповани на самия термостат.
В отговор на колегата, че на магистрала му пада температурата - термостата е за смяна, и при мен беше така преди да го сменя. Малкия кръг е отворен, големия загрява до 90 гр. и перките регулират да стои на 90гр, като се излезе на магистрала радатора се обдухва и температурата охл. течност пада в цялата систама. На аудито при -20 и 120км/ч падаше до 70гр. Като смени термостата всичко се оправи. Дано съм бил полезен.
В отговор на колегата, че на магистрала му пада температурата - термостата е за смяна, и при мен беше така преди да го сменя. Малкия кръг е отворен, големия загрява до 90 гр. и перките регулират да стои на 90гр, като се излезе на магистрала радатора се обдухва и температурата охл. течност пада в цялата систама. На аудито при -20 и 120км/ч падаше до 70гр. Като смени термостата всичко се оправи. Дано съм бил полезен.
- maerto
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
- Автомобил: VW Golf 4 2001
- Двигател: 1.6 16V AUS
- Местоположение: sofia/silistra
Re: Въпрос за термостат.Mk4 16 16V
Колеги,да не отварям нова тема ще си пиша пак в тая:)Явно след смяната на термостата не съм обезвъздушил като хората.Като пусна парното на обороти духа хладно,като вдигна около 2000 оборота затопля веднага.Дали има още въздух в системата и как най-ефективно се обезвъздушава система?Играх си 20 мин да обезвъздушавам ама 0.4 литра нещо не можах да ги долея обратно:)
- the_red_camel
- Мнения: 696
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Въпрос за термостат.Mk4 1.6 16V
направи няколко чарчета посля я вкарай в гаража и на място за загрее да отвори термостата форисирай за да се включат перкита и така.. поне аз така направих и сега всичко си е перфектно
- maerto
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
- Автомобил: VW Golf 4 2001
- Двигател: 1.6 16V AUS
- Местоположение: sofia/silistra
Re: Въпрос за термостат.Mk4 1.6 16V
the_red_camel написа:направи няколко чарчета посля я вкарай в гаража и на място за загрее да отвори термостата форисирай за да се включат перкита и така.. поне аз така направих и сега всичко си е перфектно
Това на отвоена капачка на казанчето ,нали?
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Въпрос за термостат.Mk4 1.6 16V
При отворена капачка няма да дочакаш перките,те тръгват към 95 градуса в радиатора което значи 105 110 градуса в двигателя- по точно около ризите,по уреда в купето не бива да минават 100 .Та мисълта ми е че като я няма капачката в системата няма да има налягане и ще заври преди да тръгнат перките.Повечето термостати имат малка дупчица която позволява обезвъздушаване при затворен термостат,ако няма чакаш да се отвори но в никакъв случай не чакай перките
- LiRiX
- Мнения: 523
- Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
- Автомобил: SEAT LEON
- Двигател: AUS 2001
- Местоположение: Търговище
Re: Въпрос за термостат.Mk4 1.6 16V
Тези които се съмняват, че са им ментета термостатите, да ги пробват на котлона в една желязна купичка докато заври.
Ако се отваря значи си работи и проблема може да е другаде.
Аз така се подведох от термостата, а се оказа, че са ми свършили четките на перката. Други се оплакват, че са им се скапвали модулите за управление на степените за перките.
Моя скоро ми се налага да го свалям. оригинален си е VW (12 годишен) и след като стигне 90 градуса, не пада както и да се кара, по надолнища, нагорнища все 90 цепи
Ако се отваря значи си работи и проблема може да е другаде.
Аз така се подведох от термостата, а се оказа, че са ми свършили четките на перката. Други се оплакват, че са им се скапвали модулите за управление на степените за перките.
Моя скоро ми се налага да го свалям. оригинален си е VW (12 годишен) и след като стигне 90 градуса, не пада както и да се кара, по надолнища, нагорнища все 90 цепи
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 43 госта