samo_pechka написа:Бе не знам за вас..ма вече две гарнитури ми минаха през ръцете..и пак ми капе от едно място
Много е дразнещо .Преди около месец споделих с приятел ,че ми капе от гарнитурата , хем маркова .Той въздъхна и...вика -ела да видиш и мойта
.Стигнахме и двамата до извода,че една малка преработка на трите шпилчици няма да е излишна - леко "скъсяване" на основите , с цел по-добро "прибиране" на капака към главата.
Онзи ден с един колега се заговорихме за тази гарнитура...
И ония ми вика, щом е малко не я пипай. Той преди време имаше 3-ка и ми разправя... Вика и на мен така ми капеше, тръгнах да я сменям—3-4 гарнитури смених вика и пак не можах да го спра теча и така си отиде колата.
На мен ми капе главно от ръба до ангренажа и другият ръб от другата страна. То преди си капаше повече, щото и семеринга на вала беше заминал, като сменях ангренажа и го смених, ама ся остана само т’ва от тъпата гарнитура.
Ще я сменя. Може направо като отида за смяна на маслото да ги накарам да ми сменят и гарнитурата да не се занимавам, и без т’ва имам още 2хил. км. до смяната на маслото. Ще видим к’во ще реша.
Теча не е голям, ама цапа да го ева, а не искам двигателчето да е изцапано
.