Голф 2 1.6 Издухана гарнитура на колектор ..

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zvera92
Мнения: 558
Регистриран на: Пон 19 юли 2010 23:43
Автомобил: Vw Passat
Двигател:
Местоположение: София

Голф 2 1.6 Издухана гарнитура на колектор ..

Мнениеот zvera92 » Вто 29 яну 2013 19:57


Колеги от известно време голфа ми 2 1.6 бензин ,почна да работи много шумно.След като погленах на канал какво става от долу видях че на самия колектор гарнитурата я няма и от там идва тоя гаден шум.Въпроса ми е ...възможно ли е нещо да се сложи там като топлоустойчив силикон или друго което да запълни разстоянието на гарнитурата ??Защото няма шанс да махам колектора,за да сложа нова гарнитура.Шпилките са толко изгорели ,че със сигурност ще се скъсат и после ще си отворя 2-на работа..




Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Издухана гарнитура на колектор ..

Мнениеот Jovany » Вто 29 яну 2013 22:05


Точно на това място по мое мнение няма как да решиш проблема със силикон. Трябва да си го направиш както трябва.


Потребителски аватар
zvera92
Мнения: 558
Регистриран на: Пон 19 юли 2010 23:43
Автомобил: Vw Passat
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 2 1.6 Издухана гарнитура на колектор ..

Мнениеот zvera92 » Сря 30 яну 2013 13:09


Нямах предвид точно силикон :mhihi .Исках да се сложи нещо където може да оправи проблема,но явно няма да стане...Всъщност знаех си ,че нищо не може да се направи,но имах малка надежда някой да измисли нещо. :mrgreenfun


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19163
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 2 1.6 Издухана гарнитура на колектор ..

Мнениеот stefan4o » Сря 30 яну 2013 14:51


zvera92 написа:Всъщност знаех си ,че нищо не може да се направи,но имах малка надежда някой да измисли нещо. :mrgreenfun

Увий го с тиксо и да му запушиш дупката :bowdown


Потребителски аватар
zvera92
Мнения: 558
Регистриран на: Пон 19 юли 2010 23:43
Автомобил: Vw Passat
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 2 1.6 Издухана гарнитура на колектор ..

Мнениеот zvera92 » Сря 30 яну 2013 19:01


:thup :mrgreenfun


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13446
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голф 2 1.6 Издухана гарнитура на колектор ..

Мнениеот kris11 » Чет 31 яну 2013 11:45


Колектора се загрява и нищо не издържа на високата температура, Ти си поогледни дали не е нацепена ламарината на колектора. На бензинка EZ става чугунен колектор от дизеларка.Освен това има и нялягане от газовете и никакъв силикон няма да издържи.
Гарнитурата на колектора е армиран упл. листов материал и обелчена с месингова ламарина от страната към блока, като в отворите мес.ламарина е подвита /отворите са облечени с ламарината. Имам и упл.листов материал и месингова ламарина , ако опреш до тях.
Разните Поксиполи не стават - имат ниска работна температура.

Имаше 1 "пластелин" на "JB"за ремонт на ауспухови системи за над или около 300 гр Ц , но вече не се внася. мачка с пръсти и налагаш на отвора .Става като камък.
Друга идея нямам
ето го :
http://www.jbweld.com/product/j-b-highheat/[url][/url]


Потребителски аватар
bahyr
Мнения: 556
Регистриран на: Пет 11 юли 2008 17:07
Автомобил: LEON ST
Двигател: CXSA
Местоположение: Варна

Re: Голф 2 1.6 Издухана гарнитура на колектор ..

Мнениеот bahyr » Чет 31 яну 2013 13:11


В Баумакс видях преди седмица някакъв такъв уплътнител в тубичка като паста за зъби.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13446
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голф 2 1.6 Издухана гарнитура на колектор ..

Мнениеот kris11 » Пет 01 фев 2013 10:16


bahyr написа:В Баумакс видях преди седмица някакъв такъв уплътнител в тубичка като паста за зъби.

То хубаво, ама да се гледа работната температура ! Има много такива но за 80-120 гр.Ц


Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 2 1.6 Издухана гарнитура на колектор ..

Мнениеот Jovany » Съб 02 фев 2013 9:51


E колко пък да струва пустата гарнитура. Слагай нова и си решаваш проблема за години наред. С тея силикони, тиксо и разни други парцали само ще стоиш под колата и няма пак да си решиш проблема.


Потребителски аватар
sa6i4
Мнения: 486
Регистриран на: Чет 11 сеп 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 2 1.6 Издухана гарнитура на колектор ..

Мнениеот sa6i4 » Съб 02 фев 2013 12:32


Отвивай ги на загрял мотор с хубави вложки, има и едни метрични специални ако намериш, тогава няма да имаш проблеми.А самите гарнитури са дребни пари .. :thup


Jack Krauser
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 13 яну 2010 21:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Голф 2 1.6 Издухана гарнитура на колектор ..

Мнениеот Jack Krauser » Съб 02 фев 2013 20:07


zvera92 написа:Нямах предвид точно силикон :mhihi .Исках да се сложи нещо където може да оправи проблема,но явно няма да стане...Всъщност знаех си ,че нищо не може да се направи,но имах малка надежда някой да измисли нещо. :mrgreenfun

Със силикон не става там, защото прегаря от високата температура.

Нова метализирана гарнитура за колектора е около петнайсетина лева. Но тези гайки на шпилките няма никакъв начин да се отвият с ключ - отдавна са се заварили А и те са срязани умишлено за да не могат да се развиват.

Обаче има лесен начин да се премахнат без да се късат шпилки - става с малък ръчен ъглошлайф, или с дремел. Внимателно изпиляваш с него странично половината гайка точно до шпилката, като внимаваш да не засегнеш резбата. После удряш остатъка от гайката с чукче и тя си пада, и се развива сама. За да се достигнат горните гайки трябва да се премахне всмукателния колектор. А долните гайки трудно се достигат, защото няма удобно място, където да пъхнеш инструмент.
За долните гайки примерно може да се използва дремел с режещ диск, за да се изпилят странично.

Като се премахнат старите гайки, шпилките се минават с винтонарезна глава със същия номер резба, за да се почисти и освежи резбата им, защото най-вероятно са корозирали яко от нагряването.

След което слагаш нова гарнитура, нови шайби, нови гайки, които смазваш с малко графитна смазка и се наслаждаваш на тишината :mhihi (хе-хе-хе). Малко е тегав и трудоемък ремонта на тази гарнитура, обаче друг начин няма. Ако не ти се занимава, по-добре свиквай с бръмченето :mhihi .


Потребителски аватар
zvera92
Мнения: 558
Регистриран на: Пон 19 юли 2010 23:43
Автомобил: Vw Passat
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 2 1.6 Издухана гарнитура на колектор ..

Мнениеот zvera92 » Съб 02 фев 2013 20:24


Не ми е проблем да взема нова гарнитура.Просто знам каква е играчка да се смени и не мисля да се занимавам докато може да се кара така,явно ще трябва да свиквам с гадния шум.. :mhihi


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Голф 2 1.6 Издухана гарнитура на колектор ..

Мнениеот ivkata » Съб 02 фев 2013 20:31


Гарнитурата не е една,а са 4 на брой! :smackbum По отделно за всяка изпускателна тръба,цената им беше по около 1 лв на брой,вече може и да е повече!
за да се сменят изгорелите гарнитурки,трябва да се премахне и всмукателния колектор,разбира се и карбуратора. :wink
Гайките,ако не са сменени са бронзови и се развиват сравнително лесно,като не дават на шпилките да се късат!
Хубаво е да имаш и подходящи инструменти,иначе ремонта го извърших пред нас на бордюра,но си беше чанч и не е за всеки.
От там на там ти си решаваш,аз не можах да се примиря и да свикна на шума! :mhihi


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13446
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голф 2 1.6 Издухана гарнитура на колектор ..

Мнениеот kris11 » Пон 04 фев 2013 11:50


Jack Krauser написа:
zvera92 написа:
След което слагаш нова гарнитура, нови шайби, нови гайки, които смазваш с малко графитна смазка .

Графитна запича. Използва се медна смазка издържаща на 1100 гр


Потребителски аватар
zvera92
Мнения: 558
Регистриран на: Пон 19 юли 2010 23:43
Автомобил: Vw Passat
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 2 1.6 Издухана гарнитура на колектор ..

Мнениеот zvera92 » Съб 16 фев 2013 23:32


Колеги,въпреки ,че знаех ,че не трябваше да пипам го направих.Днес реших да я сменя тая гарнитура,но не можах да стигна до нея..Махнах 4 шестограма от всмукателния и 8 от изпускателния колектор ,след което колектора си седи все едно е заварен :banghead .Не знам какво да правя сега???Помагайте.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта