Golf MK4 1.6 Рейка?
Golf MK4 1.6 Рейка?
Здравейте колеги. Значи хидравличната рейка е счупена, колата ми е голф 4 1.6 . Въпроса ми е дали да я рециклирам или да взема втора употреба? За нова нямам възможност ако може за съвет и кое от 2те ще ми излезне по евтино?
- maerto
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
- Автомобил: VW Golf 4 2001
- Двигател: 1.6 16V AUS
- Местоположение: sofia/silistra
Re: Рейка голф 4
Втора ръка от морга!
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Рейка голф 4
Рециклирането при свалена рейка е средно 120-160лв ,според къде я правят. При втората ръка не е ясно какво взимаш,може да се разтече на 3-тия ден,може и да си тропа още като я слагаш...рециклираната поне има гаранция,после можеш да се разправяш.
- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Рейка голф 4
Хидравлична рейка, цена от моргата 270лв. - изкара 2 месеца. Рециклирана рейка за 150лв. от септември миналата год. и още кара без проблеми! Човека дава гаранция 6 месеца. Тази от моргата стои за сувинир или да я дам да я рециклират. Ще стане почти колкото нова, направо супер. Избора все пак си е твой!!!
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Рейка голф 4
zfa159 написа:Рециклирането при свалена рейка е средно 120-160лв ,според къде я правят. При втората ръка не е ясно какво взимаш,може да се разтече на 3-тия ден,може и да си тропа още като я слагаш...рециклираната поне има гаранция,после можеш да се разправяш.
Ами колегата за пореден път се оказа прав!
200лв за втора ръка и се разтече пак.За 500км.
Но нямах време за рециклиране.
Този път обаче ще я рециклирам,поне ще имам някаква гаранция.Иначе тия 200лв+80 за труд+20 за регллаж=300лв съм ги хвърлил зад гърба си.
Обаче,какво забелязах.
С тази,втората рейка,като запаля,особено сега като паднаха температурите,волана е доста лек.Като покарам малко си става тежичък,както преди.
На какво може да се дължи това нещо?
Абе хидравликата на Пасат Б4 беше по-лека от тази на Октавиа-та.
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Рейка голф 4
Ем колега, ако беше дал от 300 лева над тези които си хвърлил зад гърба си, за 600 лева ще си купиш нова китайска рейка, която ще надживее колата. Но така е, всички се учим от грешките си! Дано да нямаш повече проблем с рейката.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Рейка голф 4
Досега никога не съм попаднал на Б4 с по-лека хидравлика от на Голф 4 (респективно Оставия ). Проблема може да е в маслото, което си сипал (с какво масло е - трябва да е зелено и най-добре оригинално). Иначе може да има проблем в "главата" на рейката или в помпата, ама това вече трябва да се разглобява и да се гледа. Тежестта на волана се определя от налягането, което има в системата. Ако помпата не прави нужното, когато загрее - ефекта е такъв. Ако рейката през главата губи част от налягането, отново става същото.
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Съб 27 апр 2013 18:22
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2.0 ABF 97
- Местоположение: Ямбол
Re: Рейка голф 4
преди да сменя бубина и стъпково моторче волана понякога ставаше толкова труден за въртене все едно камък местя , след смяната сега е като перце (много лесно се борави с волана ) проблем ли е или така да си карам. Нямам загуба на хид. течност. Голф 3 АБФ 97 г.
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 02 юли 2012 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Рейка голф 4
Аз си взех рейка от морга. Цената варира между 200 и 250лв. В нета има клипчета как да си се я смениш сам. Моя съвет е без значение дали ще я рециклираш или ще вземеш от моргата - хубаво си провери кормилните накрайници дали са здрави( вътрешни и външни), спирачните дискове дали са прави и всичко останало по предницата. Ако нещо не е наред - сменяй иначе рейката няма да изкара много. Ако вземаш рейка от морга - гледай маншоните да са здрави, махни ги и се увери, че са сухи отвътре. Много важно е маслото да е по спецификация. Късмет!
- jordan17772
- Мнения: 670
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Рейка голф 4
И аз носих мойта рейка на рециклиране преди 2 месеца. 160лв ми взеха за него. За демонтаж/монтаж платих 80лв и за сходимост 20лв. Смених и кормилни накрайници, защото старите бяха износени. Според мен е по-добре рециклирана, отколкото от морга. Оригиналното масло е около 30лв литъра. Системата гълта около 800мл. Проблема на рейките при 4-ките са, че стержените лесно хващат ръжда, ако поемат влага от повреден маншон. Ръждата разяжда семерингите и останалото е ясно. Задължително искай след рециклиране да ти сложат метални скоби на маншоните. Някой слагат свински опашки, но те се опичат и късат след време.
- venll-vr
- Мнения: 466
- Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, Враца
Re: Golf MK4 1.6 Рейка?
Протекла ми е рейката от дясната страна. Може ли да сменя само десния семеринг без да свалям рейката и дали ще има ефект?
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK4 1.6 Рейка?
venll-vr написа:Протекла ми е рейката от дясната страна. Може ли да сменя само десния семеринг без да свалям рейката и дали ще има ефект?
Те винаги от там протичат.
Без да я свалиш не може нищо да направиш.
Свали я и виж до колко е ръждясал пръта,да знаеш дали има смисъл да я правиш.
А това със семеринга е малко съмнително.
- venll-vr
- Мнения: 466
- Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, Враца
Re: Golf MK4 1.6 Рейка?
Нали от дясната страна е скобата която държи втулката и семеринга? Ако зъбния гребен е добре и се развие външния и вътрешен накрайник и се махне цялото - няма ли да има достъп до скобата и втулката?
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK4 1.6 Рейка?
Нищо не пречи да пробваш,но силно се съмнявам да успееш на място.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта