голф 3 1.8 аам смяна на пистов ремък
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 8:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: harmanli
голф 3 1.8 аам смяна на пистов ремък
здравеите колеги някои може ли да ми обесни как се сменя пистовия ремък колата ми е голф 3 1.8 аам благадоря предварително
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: голф 3 1.8 аам смяна на пистов ремък
За този ремък ли става дума?
http://store.picbg.net/pubpic/02/47/c931fe4188390247.JPG
Първо се сваля трапецовидният ремък за хидравлика-волан,чрез охлабване на хидравл.помпа.
После се разхлабва генераторът,натиска се силно към мотора(под него има пружина),сваля се посоченият пистов ремък.Добре е да сте двама при сваляне/качване,малко е яка пружината и сам е по-трудно,може и импровизиран лост за натиск да се ползва.
Това е за кола без климатична система.При наличие на климат,обтягането е по-различно
При монтажа,пружината под генератора гарантира правилният натяг на пистовия ремък,хидравличният (клинов) ремък се натяга ръчно-не прекалявай!
http://store.picbg.net/pubpic/02/47/c931fe4188390247.JPG
Първо се сваля трапецовидният ремък за хидравлика-волан,чрез охлабване на хидравл.помпа.
После се разхлабва генераторът,натиска се силно към мотора(под него има пружина),сваля се посоченият пистов ремък.Добре е да сте двама при сваляне/качване,малко е яка пружината и сам е по-трудно,може и импровизиран лост за натиск да се ползва.
Това е за кола без климатична система.При наличие на климат,обтягането е по-различно
При монтажа,пружината под генератора гарантира правилният натяг на пистовия ремък,хидравличният (клинов) ремък се натяга ръчно-не прекалявай!
Последна промяна от emo-gar на Нед 29 сеп 2013 18:47, променено общо 1 път.
- vovo6808
- Мнения: 344
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: РУСЕ
Re: голф 3 1.8 аам смяна на пистов ремък
Извинявам се че ползвам темата на колегата но при мен водната помпа се върти от плоската част на ремъка.Така ли трябва да е или както на снимката по горе.
- Stoqnov_
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пон 02 яну 2012 23:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Balgariq
Re: голф 3 1.8 аам смяна на пистов ремък
Колега,, предполагам, че се майтапиш.
Няма как водна помпа да е задвижена по друг начин. Практически е невъзможно да обърнеш ремъка наобратно и колата да работи. Дори да успееш, само за проба - няма да върти, или ще падне.
Няма как водна помпа да е задвижена по друг начин. Практически е невъзможно да обърнеш ремъка наобратно и колата да работи. Дори да успееш, само за проба - няма да върти, или ще падне.
- vovo6808
- Мнения: 344
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: РУСЕ
Re: голф 3 1.8 аам смяна на пистов ремък
Stoqnov_ написа:Колега,, предполагам, че се майтапиш.
Няма как водна помпа да е задвижена по друг начин. Практически е невъзможно да обърнеш ремъка наобратно и колата да работи. Дори да успееш, само за проба - няма да върти, или ще падне.
Колега не се майтапя ремъкът при мен минава със гладката си част над колелото на водната помпа.Колелото на водната помпа няма канали а е гладко.Така карам вече 6г.от както съм купил колата.Никъде не съм казал че ремъка е обърнат на обратно .При динамото и шайбата на коляновия вал си върви във каналите.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 3 1.8 аам смяна на пистов ремък
често срешана грешка е да се мисли, че понеже шайбата е гладка, значи ремъка не минава с каналите по нея, а с гърба.
мъчно се слага, но влиза и върти.
помпата се върти наобратно и ефекта е, че колата вдига малко повече градуси и най вече адски трудно се обезвъздушава системата, ако бъде източена.
правилния начин на слагане на този ремък е на снимката на бате ви емчо!
мъчно се слага, но влиза и върти.
помпата се върти наобратно и ефекта е, че колата вдига малко повече градуси и най вече адски трудно се обезвъздушава системата, ако бъде източена.
правилния начин на слагане на този ремък е на снимката на бате ви емчо!
- vovo6808
- Мнения: 344
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: РУСЕ
Re: голф 3 1.8 аам смяна на пистов ремък
Не съм забелязал да се обезвъздушава трудно а и температурата е в границите на нормалното.А като няма канали шайбата на водната помпа няма ли да се износят пистите на ремъка по бързо.Гледам че на снимката шайбата е със канали.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: голф 3 1.8 аам смяна на пистов ремък
Човек Васко ти го е казал ти обаче продължаваш.ПРАВИЛНИЯТ НАЧИН НА МОНТАЖ Е СЪС КАНАЛИТЕ КЪМ ПЛОСКАТА ЧАСТ НА ШАЙБАТА.Така е сложен при теб щото някой "факир" го е слагал без да си ползва сивото вещество.
п.п.Гледам че имаш нужда от очила къде ги видя тия канали? Я гледай хубаво гладка е шайбата това са черти от каналите на ремъка.
п.п.Гледам че имаш нужда от очила къде ги видя тия канали? Я гледай хубаво гладка е шайбата това са черти от каналите на ремъка.
- vovo6808
- Мнения: 344
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: РУСЕ
Re: голф 3 1.8 аам смяна на пистов ремък
znainainai написа:Човек Васко ти го е казал ти обаче продължаваш.ПРАВИЛНИЯТ НАЧИН НА МОНТАЖ Е СЪС КАНАЛИТЕ КЪМ ПЛОСКАТА ЧАСТ НА ШАЙБАТА.Така е сложен при теб щото някой "факир" го е слагал без да си ползва сивото вещество.
п.п.Гледам че имаш нужда от очила къде ги видя тия канали? Я гледай хубаво гладка е шайбата това са черти от каналите на ремъка.
Очила си имам само че по снимката не мога да преценя това канали ли са или ремъка се е отпечатал .И хайде малко по спокойно ако обичаш.Все пак този форум е за да дискутираме по даден въпрос а не да си слагаме очила.Иначе съм напълно съгласен със Ваското 1 и още утре ще сложа ремъка както трябва.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: голф 3 1.8 аам смяна на пистов ремък
Потвърждавам:това по шайбата не са канали,а следи от ремъка.Снимката е от една от личните ми коли(Г3-ABS мотор).
Някъде назад в някоя тема имам и снимки на самият импелер(перка) на помпата,както и съждения относно правилната посока и последствията от неправилната(те,последствията ще дойдат като се стопли времето,не веднага).
Някъде назад в някоя тема имам и снимки на самият импелер(перка) на помпата,както и съждения относно правилната посока и последствията от неправилната(те,последствията ще дойдат като се стопли времето,не веднага).
- vovo6808
- Мнения: 344
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: РУСЕ
Re: голф 3 1.8 аам смяна на пистов ремък
emo-gar написа:Потвърждавам:това по шайбата не са канали,а следи от ремъка.Снимката е от една от личните ми коли(Г3-ABS мотор).
Някъде назад в някоя тема имам и снимки на самият импелер(перка) на помпата,както и съждения относно правилната посока и последствията от неправилната(те,последствията ще дойдат като се стопли времето,не веднага).
Да.колега разбрах че при мен ремъка е поставен неправилно. Но тъй като 6г.от както я имам колата не съм имал проблем със температурата затова и не съм обърнал внимание как е поставен .Когато се загледах във снимката по горе тогава ми направи впечатление.Благодаря за информацията.
Re: голф 3 1.8 аам смяна на пистов ремък
emo-gar написа:За този ремък ли става дума?
Първо се сваля трапецовидният ремък за хидравлика-волан,чрез охлабване на хидравл.помпа.
После се разхлабва генераторът,натиска се силно към мотора(под него има пружина),сваля се посоченият пистов ремък.Добре е да сте двама при сваляне/качване,малко е яка пружината и сам е по-трудно,може и импровизиран лост за натиск да се ползва.
Това е за кола без климатична система.При наличие на климат,обтягането е по-различно
При монтажа,пружината под генератора гарантира правилният натяг на пистовия ремък,хидравличният (клинов) ремък се натяга ръчно-не прекалявай!
Колега и на мен ми се налага смяна на ремъците, защото ми се счупи алуминиевата стойка/планка и се откачи алтернатора. Снимката не се отваря, ще можеш ли да я прикачиш отново? Също така нямам пружина за обтягане на алтернатора, не съм сигурен дали е изпаднала при счупването или просто е нямало, защото другата стойка която взех я свалих от голф със същия двигател и там не видях да има пружина. Благодаря!
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: голф 3 1.8 аам смяна на пистов ремък
Оправих снимката
- kostik
- Мнения: 149
- Регистриран на: Пон 23 яну 2012 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, жк.Люлин
Re: голф 3 1.8 аам смяна на пистов ремък
Съжалявам за ъпа, но смятам, че е важно да добавя. Миналата седмица смених старата шумна помпа с нова и вчера протече. Отидох да направя рекламация на майстора и днес я смени, но зареди високите градуси на маслото и водата реших да погледна, какво е направил и се оказа, че ремъка е сложен от горната страна на водната помпа т.Е. грешно. Оправих го набързина с един приятел и така днес ще пътувам към морето. Поздрави и винаги си прегледайте колата преди да я вземете. За малко да я прегрея!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 67 госта