Голф2 16v kr K-jetronic-Няма палене
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 16 фев 2011 14:31
- Автомобил: Audi A3
- Двигател: 1.9 tdi ahf
- Местоположение: gabrovo
Голф2 16v kr K-jetronic-Няма палене
Здравейте колеги. Вече главата ме заболя с тозимотор. Голфа беше 1.8 карбуратор. Взех друг голф с двигател Кр и прехвърлих всичко.В момента е готов за палене,но не и не....Има ток на свещите, бензина от дюзите пръска на конус,както трябва да си е,кабелите на делкото съм ги подредил 1-3-4-2 посока,обратно на часовниковата стрелка. Става въпрос за палене на бензин. Газта днес ще я сложа и ще видя далина газ ще запали. Моля за вашата помщ!!!
- kr86
- Мнения: 422
- Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1.6 automatic 1984 year
- Местоположение: софия
Re: Голф2 16v kr K-jetronic-Няма палене
Провери центровките и реда на кабелите. Щом имаш искра и гориво нама какво друго да е.
- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
Re: Голф2 16v kr K-jetronic-Няма палене
kr86 написа:Провери центровките и реда на кабелите. Щом имаш искра и гориво нама какво друго да е.
Да даже ако акумулатора и бенzина са до колата пак ще zапали само като ги усети КР тия работи блиzо до него и пали веднага.
Не са толкова прости нещата при КР колкото иzглеждат.
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 16 фев 2011 14:31
- Автомобил: Audi A3
- Двигател: 1.9 tdi ahf
- Местоположение: gabrovo
Re: Голф2 16v kr K-jetronic-Няма палене
Преди малко запали на газ. Поработи около 2 минути, един приятел почна да върти делкото, гръмна и угасна, и след това пак не иска да запали. Съмнявам се да е замръзнал испаритиля, защото беше студен. Утре ще се мъча пак като заредя акомулатора. Мисля че на газ като го докарам да работи добре, на бензин ще ми е по лесно после.
- kr86
- Мнения: 422
- Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1.6 automatic 1984 year
- Местоположение: софия
Re: Голф2 16v kr K-jetronic-Няма палене
С какъв бензинов регулатор си?
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 16 фев 2011 14:31
- Автомобил: Audi A3
- Двигател: 1.9 tdi ahf
- Местоположение: gabrovo
Re: Голф2 16v kr K-jetronic-Няма палене
Малко не съм запознат с това устройство,но предполагам е това отдясно на главата ,в което влиза бензин от инжекцията и се връща към нея?
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 16 фев 2011 14:31
- Автомобил: Audi A3
- Двигател: 1.9 tdi ahf
- Местоположение: gabrovo
Re: Голф2 16v kr K-jetronic-Няма палене
Момчета помощщщщщщ..установих че на инжекцията плунжера е останал в напълно отворено положение и заради това дави двигателя.Сложих друга инжекция,но дюзите на контакт и докато въртя не пръскат.Когато надигна клапата с ръка започват да пръскат и колата работи когато надигам клапата с ръка. Защо не се вдига сама?Не опира никъде. Забелязвам и че плунжера се движи лесно, а когато запали се втвърдява и на клапата и е по трудно да се движи..нормално ли е ?
Re: Голф2 16v kr K-jetronic-Няма палене
Виж си регулатора на главата...ако имаш възможност най-добре измери някои налягания. Или поне го смени с такъв работещ.
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 16 фев 2011 14:31
- Автомобил: Audi A3
- Двигател: 1.9 tdi ahf
- Местоположение: gabrovo
Re: Голф2 16v kr K-jetronic-Няма палене
Колеги, таман му нагласих бензините,запалих го и след 1 минута угасна и край няма ток от бобината.Давам контакт, прехвърля ток веднъж, започвам да въртя на стартер - ток няма , спирам да въртя и прехвърля още веднъж - два. От какво може да е това????Пробвах с друга бобина - същата работа, с друг комутатор- не е и от него. Като сваля делкото,дам на контакт и започна да го въртя на ръка, тока е перфектен помислих си че е клеморета, днес го смених и пак същата работа. Някой ако е наясно дали има някой реле бушон за бубината и делкото да сподели и възможно ли е да е от управляващото устройство (компютъра)?
- zdr_spasov
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Swistow
- Контакти:
Re: Голф2 16v kr K-jetronic-Няма палене
Искаш да кажеш, че на контакт въртиш с ръка вретеното на изваденото делко и всичко е наред, а монтирано в колата при страртер няма високо напрежение ?
Я махни капачката на делкото и завърти на стартер и виж дали се върти нормално палеца ...
Я махни капачката на делкото и завърти на стартер и виж дали се върти нормално палеца ...
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 16 фев 2011 14:31
- Автомобил: Audi A3
- Двигател: 1.9 tdi ahf
- Местоположение: gabrovo
Re: Голф2 16v kr K-jetronic-Няма палене
да това имам в предвид. Проверил съм дали се върти, всичко е наред. Като въртя на стартер и някъде се губи напрежението. Чудя се утре дали да не пробвам на скорост ?
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Голф2 16v kr K-jetronic-Няма палене
Измери колко е волтажа на акумулатора в момента в който върти стартера. Ако е под 10.5 волта няма да има искра. Под тази стойност електронните компоненти не работят като хората т.е. Комутатор и датчик на хол.
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 16 фев 2011 14:31
- Автомобил: Audi A3
- Двигател: 1.9 tdi ahf
- Местоположение: gabrovo
Re: Голф2 16v kr K-jetronic-Няма палене
Благодаря, утре ще премеря :)
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 16 фев 2011 14:31
- Автомобил: Audi A3
- Двигател: 1.9 tdi ahf
- Местоположение: gabrovo
Re: Голф2 16v kr K-jetronic-Няма палене
Токът дойде,незнайно от къде :D (явно датчика на хол е със собствено мнение).Колата запали,но има друга тънкост.Не може да повдигне клапата сама о.О Когато помагам на клапата с ръка,колата се реже много добре,но без да и помагам - не може да се изфорсира. Прегледал съм ръкава за въздуха,изолирал съм го отвсякъде и не смуче въздух,клапата не опира никъде и се движи лесно,но когато дам контакт и помпите направят налягане,плунжера се втвърдява и клапата се движи по трудно. Нормално ли е плунжера да се втвърдява така?
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Голф2 16v kr K-jetronic-Няма палене
Щом си сменил клемореда и проблема продължава, въртейки на ръка и подавайки напрежение в този случай,
значи 100% датчик на хол !
значи 100% датчик на хол !
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта