Bora 2.0 AZH След престой пали и гасне

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: След престой пали и гасне Бора 2.0 AZH

Мнениеот freelancer » Пет 09 май 2014 7:49


Тази едната сонда е на изпускателния колектор, другата при катализатора, втората отговаря за катализатора. Първата сонда, не тази на катализатора! Когато се прецака подгрева лъже екуто, че сондата е готова, а тя не е и то или налива повече бензин или сместа беднее.
Подгрева има напрежение, което се отчита от екуто. Знам за няколко случая, когато сондата си работи, но пробелма е само при студен двигател, т.е. прецакан подгрев. За проба може да се разкачи сондата от буксата и да се види дали ще има промяна, така е най лесно и евтино.




Потребителски аватар
calidad
Мнения: 497
Регистриран на: Вто 16 авг 2011 21:02
Автомобил: Golf 4
Двигател: 2.0 AZH 4motion
Местоположение: София-Шумен
Контакти:

Re: След престой пали и гасне Бора 2.0 AZH

Мнениеот calidad » Нед 11 май 2014 6:19


Добре тогава, как може да се отстрани тази повреда ? Аз имам съмнения че имам същият проблем !!!


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: След престой пали и гасне Бора 2.0 AZH

Мнениеот KBK » Вто 19 авг 2014 19:34


Проблема с подгрева на сондата се оправя като се смени самата сонда, но не е проблема с паленето заради нея. Залагам на бензиновата помпа или запушен бензинов филтър, защото минах по абсолютнo същият път само че с пасат с този двигател и абсолютно същите симптоми.


Потребителски аватар
sweetlulu
Мнения: 135
Регистриран на: Съб 14 фев 2009 21:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Голфсбург

Re: Bora 2.0 AZH След престой пали и гасне

Мнениеот sweetlulu » Чет 23 окт 2014 18:04


Здравейте колеги,
аз имам абсолютно същите проблеми, но със Шкода Октавия,
има грешка за подгрев във втората ламбда сонда.
Дросел - почистен и обучен;
Демитомер - сменен,проверен - работещ;
Температурен датчик сменен - без промяна.
Грешки не записва.

Дайте някаква идея ? Дали да я сменявам?

Поздрави


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Bora 2.0 AZH След престой пали и гасне

Мнениеот freelancer » Пет 24 окт 2014 7:05


Колега, втората ламбда сонда за катализатора ли ти е? Може да разкачиш сондата от буксата и да покараш така за проба и да видиш дали ще продължи да гасне.
Аз имах подобен проблем, само, че преди да изгасне минаваха около 15 секунди. След, като смених и аз един куп части проблема изчезна за сега, но ме съмнява, че ще се появи отново.
Доскоро ми изгасваше ако не изчакам и завъртя волана, гаснела ми е само при натискане по рязко и леко педала на газта, докато е студена. Имах и не много сигурно първо палене, след, като изгасне вторият път пали без проблеми и всичко се оправя и така пак след престой и студен двигател. Ако не товаря двигателя с консуматори и не гасне. Изчаквам малко 15-20 секунди и няма проблеми.
Вече 3 та седмица се оправи и си мисля за инжектори, но не съм на 100 % сигурен, може и помпа да е.
Подозирам инжекторите или бензиновата помпа.
Може да провериш първо на студен двигател само на контакт, какво налягане прави помпата, след това, като запали и на топъл какво е.
Регулатора да не ми да изпуска в колектора и инжекторите или добавка или ултразвук(тестват ги на стенд).
Провери ги тези неща, няма да ти струва нищо ако се намериш манометър от някъде. Ламбда сондата не играе на студен двигател, обаче съм срещал теми с гаснене, в които проблема е бил точно от подгрева, лъжел в началото, че сондата е готова. До колко е вярно това не съм сигурен на 100%, но знам, че ако изключиш сондата екуто си приема някакви заместващи стойности.


Колега КВК чел съм ти темите за проблема с бенизновата помпа! Повечето механици по сервизите, казват, че помпата или работи или не работи, обаче има случаи с колеги (с поло), помпата да не държи налягане в началото и след това се оправя, като поработи.
Мисля, че ако са запушени инжекторите или не разпръскват добре, каква е логиката да се оправят при второто палене. При теб как я хвана Мишо от Герман помпата, че тя ти прави мизериите?
Наскоро един колега с подобно гаснене ми каза, че някакво дунапренче се било намъкнало в помпата, нещо такова и пак същите симптоми имаше.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: fur1ous, stoian55 и 65 госта