Здравейте колеги.От две седмици насам забелязвам жълто(вече червено)воланче при чека,преди да запали колата което стои 1-2 секунди и изчезва.При въртене на място се чува някакъв по скоро странен шум от волана или рейката по вероятно.По едно врме даже се появяваше червено,жълто в последователност воланче и след това изчезваше.Имам чувството че волана е по тежък.Рейката електрическа ли е!? Някой имал ли е подобен проблем или незнам точно как да го нареча ? Моля за съвет или да ме насочите къде да направя качествена диагностика (сервиз). Ще ви бъда благодарен.
Червена лампа волан на голф 5
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Червена лампа волан на голф 5
Да не ти свършва маслото в хидравликата? http://www.vwgenuineparts.co.uk/vw_maintenance.shtml според тоя линк е хидравлика. Провери маслото първо, ако не е то - на лекар.
- iRoute
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пон 11 фев 2013 18:05
- Автомобил: Honda Accord
- Двигател: 2.2 i ctdi
- Местоположение: София
Re: Червена лампа волан на голф 5
Пействам грешките от ваг ком.Колата беше закачена миналата седмица.Четох по чуждестранни форуми но нищо конкртетно.
Saturday,20,April,2013,10:52:01:46862
VCDS Version: Release 10.6.0
Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
Control Module Part Number: 1K0 953 549 AF HW: 1K0 953 549 AF
Component and/or Version: Lenksaulenmodul 034 0070
Software Coding: 0000012
Work Shop Code: WSC 00046 412 278528
VCID: 76E8E4863E9D2BAC
2 Faults Found
00446 - Function Limitation due to Under-Voltage
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Saturday,20,April,2013,10:53:51:46862
VCDS Version: Release 10.6.0
Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl
Control Module Part Number: 1K0 907 044 AT
Component and/or Version: ClimatronicPQ35 066 0606
Software Coding:
Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
VCID: 79F2EFBA0F8344D4
3 Faults Found
00797 - Sunlight Photo Sensor (G107)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
00709 - Sunlight Photosensor 2 (G134)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
000 - - - Intermittent
Saturday,20,April,2013,10:52:01:46862
VCDS Version: Release 10.6.0
Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
Control Module Part Number: 1K0 953 549 AF HW: 1K0 953 549 AF
Component and/or Version: Lenksaulenmodul 034 0070
Software Coding: 0000012
Work Shop Code: WSC 00046 412 278528
VCID: 76E8E4863E9D2BAC
2 Faults Found
00446 - Function Limitation due to Under-Voltage
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Saturday,20,April,2013,10:53:51:46862
VCDS Version: Release 10.6.0
Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl
Control Module Part Number: 1K0 907 044 AT
Component and/or Version: ClimatronicPQ35 066 0606
Software Coding:
Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
VCID: 79F2EFBA0F8344D4
3 Faults Found
00797 - Sunlight Photo Sensor (G107)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
00709 - Sunlight Photosensor 2 (G134)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
000 - - - Intermittent
- dobcho7992
- Мнения: 45
- Регистриран на: Вто 05 окт 2010 11:02
- Автомобил: Golf 7 TSI
- Двигател: CMBA 2014
- Местоположение: varna
Re: Червена лампа волан на голф 5
Golf 5 е с ел.хидравлика,когато е слаб акумулатора свети червено и когато има проблем. Това знам за сега.
- iRoute
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пон 11 фев 2013 18:05
- Автомобил: Honda Accord
- Двигател: 2.2 i ctdi
- Местоположение: София
Re: Червена лампа волан на голф 5
Имах проблем с акумулатора ! Два или три пъти беше паднал ей така от нищото.Ще почна от него май.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Червена лампа волан на голф 5
Честито за климатроника .
Датчиците за слънчева светлина на таблото (не играят кой знае колко голяма роля и не е толкова голям проблем)
Мотор-позициноер за клапата за въздушен поток - тя се затваря,когато караш бързо,за да не набива въздух в купето заради високата скорост.Ако блокира затворена,както обикновено става,зимата ще се потят стъклата безумно от влагата в купето.
За хидравликата - смени акумулатора и виж как ще бъде. И двете грешки,които дава,са за захранването.Ако и с новия акумулатор има същия проблем,тогава трябва да се проверят кабелите до модула, за някоя хлабава връзка.
Датчиците за слънчева светлина на таблото (не играят кой знае колко голяма роля и не е толкова голям проблем)
Мотор-позициноер за клапата за въздушен поток - тя се затваря,когато караш бързо,за да не набива въздух в купето заради високата скорост.Ако блокира затворена,както обикновено става,зимата ще се потят стъклата безумно от влагата в купето.
За хидравликата - смени акумулатора и виж как ще бъде. И двете грешки,които дава,са за захранването.Ако и с новия акумулатор има същия проблем,тогава трябва да се проверят кабелите до модула, за някоя хлабава връзка.
- iRoute
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пон 11 фев 2013 18:05
- Автомобил: Honda Accord
- Двигател: 2.2 i ctdi
- Местоположение: София
Re: Червена лампа волан на голф 5
Благодаря.Ще направя тази работа с акумулатора.А за (климатроника),заминал ли е !?
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Червена лампа волан на голф 5
А,той си работи,не му е проблем да си работи и така.Сега ще разкажа какво се случва :
По въпроса с датчиците за слънцето - за да може климатроника да си върши правилно работата,трябва да знае дали грее слънце на таблото на колата,защото то нагрява таблото и въздуховодите и му бърка температурата с няколко градуса (климатроника това го предвижда с тези датчици и компенсира с една идея по-студен въздух).реално това оказва влияние от сорта на 3-4 градуса, които обаче за лятото (горещото време) не оказват влияние.Примерно ако искаш в колата да е 20,а навън е 25-6,тогава климатроника го интересува дали слънцето грее на таблото или не.Ако обаче навън е 35 и вътре искаш да е 20, той винаги пуска макс. студено и датчиците не го бъркат.
По въпроса с мотора - вентилатора,който вее въздух в купето,има възможност да взима въздух от две места - или отвън (околната среда) или отвътре (вътрешната циркулация).Лятото предимно взима въздух отвътре,защото идеята е вече охладения възух от купето да се доохлажда от климатика,вместо постоянно да буташ горещ въздух отвън и той да го охлажда наново.Зимата обаче (както и есента и пролетта) заради много валежи и влага и студеното време,е много важно купето да има хубава вентилация и съответно тогава вентилатора гребе въздух от околната среда. Нещата се случват така - има една клапа,която се управлява от ел. мотор и отваря и затваря въздуха от купето към въздуховода на входа на вентилатора.Другия ел. мотор е тази въпросната клапа,която дава проблем при теб.Тя реално притваря въздуха,който идва отвън. Идеята за въртене на въздуха в купето,при твоята кола,се реализира и от двата мотора - единия затваря въздуха отвън,другия отваря въздуха от към купето. В твоя случай трябва вече да се види къде точно е спрял мотора (и дали наистина има проблем с него),за да може да работи правилно циркулацията на въздух в купето и да не върти влагата в купето зимата.
По въпроса с датчиците за слънцето - за да може климатроника да си върши правилно работата,трябва да знае дали грее слънце на таблото на колата,защото то нагрява таблото и въздуховодите и му бърка температурата с няколко градуса (климатроника това го предвижда с тези датчици и компенсира с една идея по-студен въздух).реално това оказва влияние от сорта на 3-4 градуса, които обаче за лятото (горещото време) не оказват влияние.Примерно ако искаш в колата да е 20,а навън е 25-6,тогава климатроника го интересува дали слънцето грее на таблото или не.Ако обаче навън е 35 и вътре искаш да е 20, той винаги пуска макс. студено и датчиците не го бъркат.
По въпроса с мотора - вентилатора,който вее въздух в купето,има възможност да взима въздух от две места - или отвън (околната среда) или отвътре (вътрешната циркулация).Лятото предимно взима въздух отвътре,защото идеята е вече охладения възух от купето да се доохлажда от климатика,вместо постоянно да буташ горещ въздух отвън и той да го охлажда наново.Зимата обаче (както и есента и пролетта) заради много валежи и влага и студеното време,е много важно купето да има хубава вентилация и съответно тогава вентилатора гребе въздух от околната среда. Нещата се случват така - има една клапа,която се управлява от ел. мотор и отваря и затваря въздуха от купето към въздуховода на входа на вентилатора.Другия ел. мотор е тази въпросната клапа,която дава проблем при теб.Тя реално притваря въздуха,който идва отвън. Идеята за въртене на въздуха в купето,при твоята кола,се реализира и от двата мотора - единия затваря въздуха отвън,другия отваря въздуха от към купето. В твоя случай трябва вече да се види къде точно е спрял мотора (и дали наистина има проблем с него),за да може да работи правилно циркулацията на въздух в купето и да не върти влагата в купето зимата.
- iRoute
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пон 11 фев 2013 18:05
- Автомобил: Honda Accord
- Двигател: 2.2 i ctdi
- Местоположение: София
Re: Червена лампа волан на голф 5
Смених акумулатора с нов.Стария уж беше заминал на 40-50% бил от капацитета си.Като врътнах ключа се появиха червено,оранжево,жълто воланче и изчезнаха.!Покарах я 1,2 километра и я оставих..завъртях отново ключа и този път не излезе никакво воланче! Така значи,оставих колата за около час и като тръгнах отново се появи черевеното и така.Не успях да изчистя тази досада и толкоз.
Re: Червена лампа волан на голф 5
Здравейте!
На скоро си купих голф плюс 2005 г и ми светна лампата на кормилото. Ходих при няколко сервиза от които отговора беше да си купя нова рейка. Цената на що годе добра рейка ми казаха че варира м/у 1600 и 1800 лв което ми се струва много и тръгнах по пътя на мъките. Обадих се на един приятел, който ми намери стабилен майстор, свали рейката и ми каза, че електронния блок на рейката
дава грешка. Проблема е, че електронния блок е капсолован и се отвори малко трудно, но без счупвания. Вътре има едни връзки които не ми вдъхват доверие. Ще се опитам да го обясня.
Едни клеми като чатал в които перпендикулярно влизат едни медни жички, клемите са захванати за капака на блока за управление а жиците са долу, като се затвори капака трябва да се зацепят и да няма проблем. Струва ми се че ако се запоят няма да има слаби връзки и нещата ще се получат, но това ще стане утре. Ако някой е имал подобен проблем ще ми бъде в голяма помощ да каже как се е отървал от този коварен проблем. Ще пиша как съм се справил и аз по нататък...
На скоро си купих голф плюс 2005 г и ми светна лампата на кормилото. Ходих при няколко сервиза от които отговора беше да си купя нова рейка. Цената на що годе добра рейка ми казаха че варира м/у 1600 и 1800 лв което ми се струва много и тръгнах по пътя на мъките. Обадих се на един приятел, който ми намери стабилен майстор, свали рейката и ми каза, че електронния блок на рейката
дава грешка. Проблема е, че електронния блок е капсолован и се отвори малко трудно, но без счупвания. Вътре има едни връзки които не ми вдъхват доверие. Ще се опитам да го обясня.
Едни клеми като чатал в които перпендикулярно влизат едни медни жички, клемите са захванати за капака на блока за управление а жиците са долу, като се затвори капака трябва да се зацепят и да няма проблем. Струва ми се че ако се запоят няма да има слаби връзки и нещата ще се получат, но това ще стане утре. Ако някой е имал подобен проблем ще ми бъде в голяма помощ да каже как се е отървал от този коварен проблем. Ще пиша как съм се справил и аз по нататък...
- IvayloStoyanov1
- Мнения: 5
- Регистриран на: Съб 14 яну 2017 9:19
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Червена лампа волан на голф 5
Здравей колега , ако си намерил някакво решение на "Червения волан" сподели , ч моя голф в момента го прави същото , лампата светва за две секунди като дам на контакт и после гасне , не забелязвам никакви проблеми в въртенето на волана като е запален двигателя.
- Angel_
- Мнения: 78
- Регистриран на: Пет 06 мар 2015 23:07
- Автомобил: Golf mk5
- Двигател: 1.6i BSE
- Местоположение: Пловдив
Re: Червена лампа волан на голф 5
Когаго дадеш на контакт е напълно нормално да светне лампата на таблото. Колата си прави диагностика и ако всичко е наред изгасва лампата.
- IvayloStoyanov1
- Мнения: 5
- Регистриран на: Съб 14 яну 2017 9:19
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Червена лампа волан на голф 5
Мерси колега , информацията която открих е следната , когато премахнете акумулатора или го откачите , след това лампата светва в жълто за известно време, когато се нормализира вече е червена от кадето и се получава убъркването на хората , включително и аз , че има някакъв проблем. Нормалната работа е лампата да светне червено при първоначалния чек и след това да загасне.
- MomchilKolev
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пет 05 фев 2016 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Червена лампа волан на голф 5
Здравейте ,ако темата е актуална още да питам някой сменял ли е въобще електрическата кормилна рейка,понеже на мене воланът ми стана много твърд все едно няма хидравлика никаква(не бачка моторчето)
И поради тази причина ми записва грешка на ABS и ESP проверени са и двата модула и работят.
Сменихме с друга РЕЙКА и всичко се оправи(Рейката не е моя и я върнахме)
Мисля да си купя чисто нова Рейка с всичките тампони и с каквото се продава с пакетът.Някой знае ли цена ориентировъчна не искам да я рециклиран.
Горе доло 1000 лв ще ми стигнат ли или не ?
С каквото можете помагайте.
И поради тази причина ми записва грешка на ABS и ESP проверени са и двата модула и работят.
Сменихме с друга РЕЙКА и всичко се оправи(Рейката не е моя и я върнахме)
Мисля да си купя чисто нова Рейка с всичките тампони и с каквото се продава с пакетът.Някой знае ли цена ориентировъчна не искам да я рециклиран.
Горе доло 1000 лв ще ми стигнат ли или не ?
С каквото можете помагайте.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Червена лампа волан на голф 5
Моето поло (това от аватара)е със същото управление като голф 5. Имам същата лампа при контакт святка жълто и изгася заедно с другите. Та в сервиза, който ми обслужва колата питах за тая лампа как и какво се случва, казаха ми така- като засвети жълто, явно има ниско ниво на течноста в казанчето..... аз викам какво казанче бе?!?! - оказа се че има- навряно на майна си райна дълбоко под акумулатора.... Каза още, че тая лампа може да светне и в червено, ако имало проблем с ел мотора на рейката( там напрежения нещо ми говореше) , ама проблем засега нямам, но го казвам за сведение.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта