automan Без да разглобиш и поогледаш и измериш това онова,няма как да стане.Преди да си питал,моното на снимката вероятно е от поло но е същото.Като му махнеш капака(пластмасовия) запали колата на бензин и виж от къде тече бензина.Ако всичко е наред ще тече само от №1 от долната страна,и то толкова ситно че прилича на мъгла(може да светнеш с нещо отстрани за повече контраст,ама не с кибрит )Ако пикае,или тече и другаде(обикновено около №2)търсиш защо тече,вариантите са два или мембраната или нещо пукнато.
Ако всичко е наред,следват ламбдата за проба се откача,термодатчика на антифриза и ТПС (малко вероятно,при него първите признаци са ненормални тихи обороти,дори и на газ),мерят се дъвкано е как.
Други варианти просто няма при моното.Компютъра като умре или няма бензин хич,или пръска постоянно и няма палене никак.
Golf MK3 1.8 прекъсва и мирише на бензин
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: прекъсва и мирише на бензин голф3 1.8
Незнам защо отхвърляте като вариант датчика на входящия въздух .....
Честия проблем на този датчик е че прекъсва. Като прекъсне компютъра си мисли че е много студено и блъска бензин. От което се получава неравномерен празен ход и гасне понякога. Два пъти ми е прекъсвал и от личен опит знам какви са симптомите. Този датчик се мери най-лесно !
Честия проблем на този датчик е че прекъсва. Като прекъсне компютъра си мисли че е много студено и блъска бензин. От което се получава неравномерен празен ход и гасне понякога. Два пъти ми е прекъсвал и от личен опит знам какви са симптомите. Този датчик се мери най-лесно !
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: прекъсва и мирише на бензин голф3 1.8
Аз го отхвърлям този вариант понеже при мен е прекъснат от години,но не съм забелязал проблем с прекъсване и т.н.Даже предполагам,че на огромна част от съфорумците не работи датчика,но проблеми няма.Дали този датчик блъска бензин бих поспорил,но не мога да се аргументирам документално.Най-малкото ако мисли,че въздуха е студен, то това не би трябвало да води до впръскване на повече гориво,даже напротив.
Тези функции както знаем са преимущество на другия датчик,а там работата на останалите компоненти се отразява и при каране на газ.Даже в този ред на мисли,ако разсъждаваме логически би трябвало температурата на въздуха да влияе само на аванса,за да има по-пълно изгаряне на бензина.Все пак тук е ролята на ламбдата,която следи състоянието на изгорялата смес и нейните показания са далеч по-важни от показанията на този датчик-сиреч във всеки един случай показанията на този датчик ги обявявам за нищожни.Ако той командва нещо въобще,то аз не знам какво е то.Имаме клапа за топъл/студен въздух но тя се управлява от термо клапан.Така в момента в който въздуха навлизащ в моното е студен,то клапана сработва и клапата ще отвори притока на въздух от към двигатела.Та какво друго би повлияло на състава на горивната смес,освен ламбдата и ТПС-а при една изрядна система?ТПС отпада,понеже е свързан косвено със степ мотора....но и той отпада,понеже нямаш проблем с оборотите какъвто би се получил при един неизправен (CTP) switch примерно.Значи се връщаме 2 страници назад в изходна позиция-или механична неизправност,или ламбда.
Понеже явно не са ти достатъчни за някакви проби пробвай нови 2 предложения:
1.Изчисти до блясък дроселовата клапа.
2.Изключи буксата на стъпковото моторче и пробвай за промяна в симптомите.
Тези функции както знаем са преимущество на другия датчик,а там работата на останалите компоненти се отразява и при каране на газ.Даже в този ред на мисли,ако разсъждаваме логически би трябвало температурата на въздуха да влияе само на аванса,за да има по-пълно изгаряне на бензина.Все пак тук е ролята на ламбдата,която следи състоянието на изгорялата смес и нейните показания са далеч по-важни от показанията на този датчик-сиреч във всеки един случай показанията на този датчик ги обявявам за нищожни.Ако той командва нещо въобще,то аз не знам какво е то.Имаме клапа за топъл/студен въздух но тя се управлява от термо клапан.Така в момента в който въздуха навлизащ в моното е студен,то клапана сработва и клапата ще отвори притока на въздух от към двигатела.Та какво друго би повлияло на състава на горивната смес,освен ламбдата и ТПС-а при една изрядна система?ТПС отпада,понеже е свързан косвено със степ мотора....но и той отпада,понеже нямаш проблем с оборотите какъвто би се получил при един неизправен (CTP) switch примерно.Значи се връщаме 2 страници назад в изходна позиция-или механична неизправност,или ламбда.
Понеже явно не са ти достатъчни за някакви проби пробвай нови 2 предложения:
1.Изчисти до блясък дроселовата клапа.
2.Изключи буксата на стъпковото моторче и пробвай за промяна в симптомите.
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: прекъсва и мирише на бензин голф3 1.8
пробвах всичко , и май си остева ламбда сондата! някакви цени , някой сменял и е скоро и каква да търся? лесно ли се сменя. като гледам при мен е навряна долу под моното и изпускателните тръби , няма бъркане отгоре.
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: прекъсва и мирише на бензин голф3 1.8
Аз бих поспорил за ламбдата .....
Ламбда сондата за да работи коректно трябва да достигне работна температура. На 1.8 моно ламбдата се намира на чугунения колектор в близост до главата, с което се постига бързо затопляне. При GTI двигателите ламбдата се намира далече от главата поради което е нужно принудително загравяне т.е. ламбда сонда с подгрев. Моя двигател е 1.8 ламбдата ми се намира далече от главата понеже ми е сменян изпускателния колектор. Ламбдата ми е без подгрев и нямам абсолютно никакви проблеми.
На студена кола първоначално компютъра не взима в предвид ламбда сондата понеже дава грешни данни. Според мен проблема не е в ламбда сондата.
Закачи колата на VAGCOM и виж каква грешка ще ти даде ..
Ламбда сондата за да работи коректно трябва да достигне работна температура. На 1.8 моно ламбдата се намира на чугунения колектор в близост до главата, с което се постига бързо затопляне. При GTI двигателите ламбдата се намира далече от главата поради което е нужно принудително загравяне т.е. ламбда сонда с подгрев. Моя двигател е 1.8 ламбдата ми се намира далече от главата понеже ми е сменян изпускателния колектор. Ламбдата ми е без подгрев и нямам абсолютно никакви проблеми.
На студена кола първоначално компютъра не взима в предвид ламбда сондата понеже дава грешни данни. Според мен проблема не е в ламбда сондата.
Закачи колата на VAGCOM и виж каква грешка ще ти даде ..
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: прекъсва и мирише на бензин голф3 1.8
там е проблема че я карах веднъж казват нищо и няма , трябвало когато нещо не работи тогава -загубена работа иначе ми казаха че симтомите са за ламда сонда и че хубава била над 150лв. знам ли вече какво да правя?
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: прекъсва и мирише на бензин голф3 1.8
А пробва ли да я изключиш?При положение,че караш на газ е излишна инвестиция нова ламбда.Апропо,какво стана като изключи стъпковото?
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: прекъсва и мирише на бензин голф3 1.8
Нека се съсредоточим върху две думи-"прекъсва" и "мирише на бензин".Мирише на бензин ,защото не го изгаря....прекъсва ,защото запалителната система не работи адекватно.....Проблемът трябва да се търси внимателно,последователно и детайлно в запалителната система.Ако тя е наред колкото и бензин да подава дюзата ДВГ го изгаря!
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: прекъсва и мирише на бензин голф3 1.8
Iezekil написа:А пробва ли да я изключиш?При положение,че караш на газ е излишна инвестиция нова ламбда.Апропо,какво стана като изключи стъпковото?
не съм я изключвал щото не знам от къде. без нея може ли да работи колата. аз винаги я паля на бензин и като загрее минавам на газ
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: прекъсва и мирише на бензин голф3 1.8
Моята ламбда е откачена мн. отдавна а върви на бензин Виж си температурния датчик
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: прекъсва и мирише на бензин голф3 1.8
vaiper 1 написа:Моята ламбда е откачена мн. отдавна а върви на бензин Виж си температурния датчик
кой датчик, дето е на тройника .за радиатора или тпс в моното
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: прекъсва и мирише на бензин голф3 1.8
На троиника
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: прекъсва и мирише на бензин голф3 1.8
vaiper 1 написа:На троиника
е, от него какво зависи
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: прекъсва и мирише на бензин голф3 1.8
От него зависи колко гориво да подава колата респективно трябва да работи коректно,ако не, я дави Това е предположение проверете го и вище
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: прекъсва и мирише на бензин голф3 1.8
Не бъркайте нещата.Без ламбда колата си върви,но с некоректно работеща ламбда става мазало.Не напразно при каране на газ ламбдата се изключва по един или друг начин.Тук наистина липсват детайли колата студена прави ли проблем,което също би било някаква насока.Въобще моята критика към автора е,че подхожда доста елементарно и само пита,без да ни помага.
Що се отнася до датчика на тройника,то ако той не работи коректно би следвало това да се отрази на оборотите.Няма как да лъже компа,че е студено а компа да не вдига оборотите.
Що се отнася до датчика на тройника,то ако той не работи коректно би следвало това да се отрази на оборотите.Няма как да лъже компа,че е студено а компа да не вдига оборотите.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 172 госта