Golf MK4 AGU проблеми с климатика
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: golf 4 AGU проблеми с климатика
@plamenkirovski имаш ли мазнотии отвътре по предния прозорец ?
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Чет 26 юли 2012 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: mezdra
Re: golf 4 AGU проблеми с климатика
kris11 написа:@plamenkirovski имаш ли мазнотии отвътре по предния прозорец ?
да
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: golf 4 AGU проблеми с климатика
Това означава, че нещата си отиват към теч на антифриз във вътрешбото тяло :(
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Чет 26 юли 2012 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: mezdra
Re: golf 4 AGU проблеми с климатика
някой има ли представа колко струва
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: golf 4 AGU проблеми с климатика
Със закъснение, но явно съм познал за антифриза.
Гадно е, защото ако не бъркам се маха цялото табло, за да стигнеш до него.
При спукано радиаторче на парното, ще забележиш:
- загуба на антифриз
- димене от духалките, особенно на макс степен на парното
- този дим е антифриз, и то го лепи по тапицерията и стъклата, те стават леко мазни
Предполагам доста. Самият труд е ДОСТА.
Най-добре е колега ако ти се наемеш да си го правиш, ако случайно се окаже. Радиаторчето на парното.
За да се стигне до радиатора за климатика, сваляш жабката и моторчето на парното. Отзад ще видиш една пита тя е на климатика. Предполагам там някъде трябва да е и радиатора на парното. На Golf 3 сме правили такава процедура ама за 4-ворката ми да чукна на дърво, не ми се е налагало.
P.S Ако бъркам нека някой колега ме поправи, как се стига до радиатора на парното.
Гадно е, защото ако не бъркам се маха цялото табло, за да стигнеш до него.
При спукано радиаторче на парното, ще забележиш:
- загуба на антифриз
- димене от духалките, особенно на макс степен на парното
- този дим е антифриз, и то го лепи по тапицерията и стъклата, те стават леко мазни
plamenkirovski написа:някой има ли представа колко струва
Предполагам доста. Самият труд е ДОСТА.
Най-добре е колега ако ти се наемеш да си го правиш, ако случайно се окаже. Радиаторчето на парното.
За да се стигне до радиатора за климатика, сваляш жабката и моторчето на парното. Отзад ще видиш една пита тя е на климатика. Предполагам там някъде трябва да е и радиатора на парното. На Golf 3 сме правили такава процедура ама за 4-ворката ми да чукна на дърво, не ми се е налагало.
P.S Ако бъркам нека някой колега ме поправи, как се стига до радиатора на парното.
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Чет 26 юли 2012 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: mezdra
Re: golf 4 AGU проблеми с климатика
и аз на golf 3 съм я сменявал... някъде във форума бях виждал тема как се сваля таблото, трябва пак да я намеря как мога да разбера колко горе долу струва? как се казва този радиатор на английски за да провера в ebay :)
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Чет 26 юли 2012 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: mezdra
Re: golf 4 AGU проблеми с климатика
колеги кое от трите е
http://www.autopower.bg/ohladitelna-sistema-avtochasti-volkswagen-iv-1j1-1.8-t-150-konq-12217-53402-613008.html
http://www.autopower.bg/ohladitelna-sistema-avtochasti-volkswagen-iv-1j1-1.8-t-150-konq-12217-58622-613009.html
http://www.autopower.bg/ohladitelna-sistema-avtochasti-volkswagen-iv-1j1-1.8-t-150-konq-12217-58006060-613030.html
http://www.autopower.bg/ohladitelna-sistema-avtochasti-volkswagen-iv-1j1-1.8-t-150-konq-12217-53402-613008.html
http://www.autopower.bg/ohladitelna-sistema-avtochasti-volkswagen-iv-1j1-1.8-t-150-konq-12217-58622-613009.html
http://www.autopower.bg/ohladitelna-sistema-avtochasti-volkswagen-iv-1j1-1.8-t-150-konq-12217-58006060-613030.html
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: golf 4 AGU проблеми с климатика
Радиаторите на парното са два вида и трябва да видиш с кой си.Различават се по начина на захващане на тръбите към радиатора.До 2000 година са си по стария начин - маркуч със скоба. След 2000 година са по новата схема - маркуча се хваща на бърза връзка,а тя се щрака на радиаторчето. Погледни твоето какво е и ще разбереш какво ти трябва. Цената на такъв радиатор е според марката - китаец около 30-50лв , оригинално около 270-80лв , среден вариант общо взето няма,освен Behr,ама съм монтирал такова (80лв беше) и изкара 2-3 месеца....китайците на Febi карат по 2-3 години без проблем (може и повече, ама нямам наблюдения).
За смяната - няма как да се справиш сам,защото искаш или не,трябва да източиш фреона от климатичната инсталация,понеже трябва да се разкачат тръбите за към купето (при Голф 3 тялото се дели на две и може да се извади само частта с радиаторчето за парното,с амо че тук не е така).
За смяната - няма как да се справиш сам,защото искаш или не,трябва да източиш фреона от климатичната инсталация,понеже трябва да се разкачат тръбите за към купето (при Голф 3 тялото се дели на две и може да се извади само частта с радиаторчето за парното,с амо че тук не е така).
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Чет 26 юли 2012 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: mezdra
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Чет 26 юли 2012 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: mezdra
Re: golf 4 AGU проблеми с климатика
този фреон не може ли от някъде да се спре да не изтича? хвърлих едно око и видях че има няколко врътки. поне една не го ли спира :)
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Чет 26 юли 2012 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: mezdra
Re: golf 4 AGU проблеми с климатика
къде изчезнахте хора??
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: golf 4 AGU проблеми с климатика
Кого точно търсиш и какво искаш от него?
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: golf 4 AGU проблеми с климатика
Врътките са само дюзи за зареждане. През тях се зарежда и източва системата. Системата на колата няма клапани или кранове, които да я разделят на отделни части т.е. да можеш да свалиш дадена част, без да изпускаш целия фреон (както е при повечето домашни климатични системи). В твоят случай трябва да се изпразни системата, да се прави, каквото се прави, да се сложат нови О-пръстени на разкачените снадки и после да се зареди наново системата с предписаното количество фреон и масло. Така или иначе задължително през максимум 2 години трябва да правиш профилактика на системата, няма да е излишно да се направи...иначе ще ревеш, като се скапе компресора.
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Чет 26 юли 2012 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: mezdra
Re: golf 4 AGU проблеми с климатика
мерси за отговора :) някой ще ми каже ли кои е радиатора :) да го поръчвам и да почвам да свалям
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: golf 4 AGU проблеми с климатика
По снимката, която си качил твоят радиатор е от по-старите - мъркуч+скоба.
Спорно разглобяване.
Спорно разглобяване.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 298 госта