Golf 4 1.4 AKQ - Ангренажен ремък на 50 или на 60000 се сменя?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Re: Ангренажен ремък на vw Golf 4 на 50 или на 60000

Мнениеот G3 » Сря 03 юли 2013 22:03


Ако ремъците се късаха на 60к то 70% от колите ни щяха да са късали ремък поне 2 пъти. Ако преглеждаш ремъка редовно появят ли се първите пукнатини едва тогава е за смята но след 80 000 има риск. Е и да се скъса ремъка не е болка за умиране. Имах ауди 1.8т на 60к след смяна на ремък и част от вентиларота влезе между ремъка и зъбните резултата беше 4 криви клапана по 12лв. Запалихме я с старата гарнитура и стария ремък и работи до ден днешен. Както е споменал колега по- горе има коли на който дават по 120 000 гаранция което означава ,че може дори още да се кара да речем 130-150 000х км а ти говориш за някакви си 50-60к километра :mrgreen . Също така в сервизните книжки почти навсякъде пише маслото да се сменя не по-късно от 15к км. А разни педантични хора "маслари" ни убеждават че смяната трябва да е още на 10к км




superkosta
Мнения: 24
Регистриран на: Нед 26 май 2013 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Ангренажен ремък на vw Golf 4 на 50 или на 60000

Мнениеот superkosta » Сря 10 сеп 2014 23:22


Колеги, едва сега се връщам към темата за да си кажа, че миналата година сменх ремъка и отидох до Варна и обратно. После също имах пътувания тук там. Но тази година го скъсах. Пътувах пак към Варна и малко преди Правец ремъка даде фира. Не знам как стана,на десетина хиляди беще.Нямаше блокирала ролка. Гейтс беше. Да е бил менте освен.Ама то трябва да е много-много здраво менте че да издържи само 10 хиляди. Не знам поради каква друга причина може да се скъса?


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ангренажен ремък на vw Golf 4 на 50 или на 60000

Мнениеот silent » Чет 11 сеп 2014 21:24


niki1_j написа:Аз лично съм виждал пораженията след скъсан ремък и за това го смених на 60 000. Парите които бих спестил за едни 10-20 хиляди далеч няма да са ми достаъчни да възстановя щетите след евентуслен проблем. И се оказах прав, защото водната помпа излезе на съставни части. При първоначалното обслужване не я смених, защото си беше ок.

Както казах предварително, всичко е въпрос на ситуация. Ако при обслужване се смени всичко от - до с качествени части може и до 90 000 да се кара..

ако знаеш аз какви поражения съм виждал по пътищата ...добре че не мисля като теб..... никога на кола нямаше да се кача...аз карам по около 100тина хиляди....периодично поглеждам за размъкване....отделно че и с тези километри на гърба си свалените ремъци и ролки изглеждат много добре...
А иначе в сервизите масово ги натягат като за последно...от страх да не би случайно да прескочи зъб...почват да пищят ролки а реално ангренажа на студена кола трябва да е най лабавия ръмък от всички....


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Golf MK4 1.4 AKQ- Ангренажен ремък на 50 или на 60000

Мнениеот freelancer » Пет 12 сеп 2014 7:20


В един сервиз ми показаха ремък "Хътчисън", явно някакво злобно менте, скъсало се на по малко от 5 хил. километра, от скъсаното стръчаха едни корди, някакви прозрачни нишки, няма оплетка от страни няма нищо, пълен боклук.
Иначе мога да препоръчам ремъците на Контитех, произвеждат ги в Румъния и са на 100% истински. Продават ги в Авто +, не, че им правя реклама, но за разлика от други измекяри поне държат на качеството, за да не губят клиенти.


Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK4 1.4 AKQ- Ангренажен ремък на 50 или на 60000

Мнениеот javor_bg » Вто 16 сеп 2014 10:08


superkosta написа:Колеги като се поразрових из форума, попаднах на сума ти различни мнения по този въпрос.В момента съм на около 52000 км от предходната смяна на ангренажния ремък.Чудя се дали да покарам още десетина хиляди както ми казват някой майстори,или вече става много рисково? Дайте някакви мнения по въпроса???


Колега, не искам да те плаша, но гледай да смениш ремъка и ролката възможно най-бързо. Не поемай рискове !



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 201 госта