Захванал съм се да си монтирам хидравлика,EZ мотор,и имам няколко въпроса.Интересува ме какво още ми трябва ,за да имам всичко и като разглобя голата да приключа за 1 ден.
Според мен ми трябва още:допълнителната шайба за коляновия вал с болтовете си,стойка за казанчето,част от стойката на помпата с 3 болта които са малко особени за захващането й ,ремък.
Също искам да знам дали ще сменям шайбата на водната помпа ,общо взето всякаква информация ще ми е от полза,смятам доста колеги с голф 2 са правили това упражнение
ето това имам
монтаж на хидравлика голф 2
- Super Sprint
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:29
- Автомобил: VW Golf II Marineblau 1987
- Двигател: EZ
- Местоположение: Севлиево
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: монтаж на хидравлика голф 2
Не съм го правил на голф,но на пасатб3 да.Така като гледам е 1:1почти.
Шайбата на коляновия вал ти трябва,в зависимост дали има, няма климатик, и някои други особености на мотора са няколко вида ,и разликата е основно в изнасянето на ремъка/шайбата/.
Болтовете май-бяха малко по-дълги ,но може и да се бъркам.
Трябва ти конзолата която се захваща към блока на мотора и държи помпата отпред от кола с хидравлика и без климатик,че за климатик са различни конзолите,и болтовете с които се захваща тя различна дължина са.Трябва ти един метчик м8 май беше,да прокараш резбите за стойката на помпата отзад в блока двата,че иначе нямат навиване.
Трябва ти шайбата за водната помпа от кола с хидравлика.
Трябват ти всички маркучи от рейката до казанчето,от казанчето до помпата,и от помпата до рейката.На щуцерите има гумички които са износени 1бр към помпата и 2 бр към рейката общо 3,трябва да се сменят с нови да не протече.Те са цолов размер оригинално.
Един ремък ,който върти колянов вал-хидравлична помпа-водна помпа,размер за кола с хидравлика.
2ри ремък колянов вал -генератор,размер за кола с хидравлика.
1л. масло за хидравлика.
Най-важното подходящи ключове,търпение и помощник, че сам....малко зор ще се оправиш.Отпуска се задния мост като се подпира мотора за да мине рейката,иначе не влиза,всичко се прави от шоирската страна.
Аз се оправих за 2 дни с помощник ,демонтаж и монтаж.
Ако е в сервиз и се прави от хора ,които знаят и разбират и са го правили може и да може за 1 ден.Работата е тегава,врътлива но си струва.
Дано да имаш късмет с рейката и помпата,че моята рейка протече и след 2 години я сменях с друга пак.Провери си накрайниците и луфтове дали има в рейката преди да я качиш ,да няма свали качи пак.
Задължително стенд след това.
Шайбата на коляновия вал ти трябва,в зависимост дали има, няма климатик, и някои други особености на мотора са няколко вида ,и разликата е основно в изнасянето на ремъка/шайбата/.
Болтовете май-бяха малко по-дълги ,но може и да се бъркам.
Трябва ти конзолата която се захваща към блока на мотора и държи помпата отпред от кола с хидравлика и без климатик,че за климатик са различни конзолите,и болтовете с които се захваща тя различна дължина са.Трябва ти един метчик м8 май беше,да прокараш резбите за стойката на помпата отзад в блока двата,че иначе нямат навиване.
Трябва ти шайбата за водната помпа от кола с хидравлика.
Трябват ти всички маркучи от рейката до казанчето,от казанчето до помпата,и от помпата до рейката.На щуцерите има гумички които са износени 1бр към помпата и 2 бр към рейката общо 3,трябва да се сменят с нови да не протече.Те са цолов размер оригинално.
Един ремък ,който върти колянов вал-хидравлична помпа-водна помпа,размер за кола с хидравлика.
2ри ремък колянов вал -генератор,размер за кола с хидравлика.
1л. масло за хидравлика.
Най-важното подходящи ключове,търпение и помощник, че сам....малко зор ще се оправиш.Отпуска се задния мост като се подпира мотора за да мине рейката,иначе не влиза,всичко се прави от шоирската страна.
Аз се оправих за 2 дни с помощник ,демонтаж и монтаж.
Ако е в сервиз и се прави от хора ,които знаят и разбират и са го правили може и да може за 1 ден.Работата е тегава,врътлива но си струва.
Дано да имаш късмет с рейката и помпата,че моята рейка протече и след 2 години я сменях с друга пак.Провери си накрайниците и луфтове дали има в рейката преди да я качиш ,да няма свали качи пак.
Задължително стенд след това.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: монтаж на хидравлика голф 2
да допълня още нещо,понеже преди мнооого години от хидравлика минах на механична рейка,та имаше разлика в карето което е между рейката и кормилния прът.
разликите бяха в дължината на двете карета и в диаметъра на кормилния прът.
"майсторите" които сменяха рейката ясно не са обърнали много янимание и след 1-2 седмици кормилния прът превъртя в карето,после правих от 2 карета едно,с необхомата дължина и диаметри
така че провери го това като свалиш твоята
пп: при мен колата беше пасат,при голфа може и да няма разлика
разликите бяха в дължината на двете карета и в диаметъра на кормилния прът.
"майсторите" които сменяха рейката ясно не са обърнали много янимание и след 1-2 седмици кормилния прът превъртя в карето,после правих от 2 карета едно,с необхомата дължина и диаметри
така че провери го това като свалиш твоята
пп: при мен колата беше пасат,при голфа може и да няма разлика
- Super Sprint
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:29
- Автомобил: VW Golf II Marineblau 1987
- Двигател: EZ
- Местоположение: Севлиево
Re: монтаж на хидравлика голф 2
Благодаря,общо взето ми трябва каквото си мислех,ами почвам издирването на другите неща.
А рейката съм я взел с карето й ,така че остава да пасне само на кормилния прът.
А рейката съм я взел с карето й ,така че остава да пасне само на кормилния прът.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: монтаж на хидравлика голф 2
е точно там имах проблем аз
- Super Sprint
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:29
- Автомобил: VW Golf II Marineblau 1987
- Двигател: EZ
- Местоположение: Севлиево
Re: монтаж на хидравлика голф 2
аха,ами като видя че непасва добре карето ,ще търся друго
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: монтаж на хидравлика голф 2
moimoimoi написа:...
Заглавие: FAQ - полезни теми !!!
ivostefanov написа:За всички желаещи да си сложат хидравлична рейка на своя Голф 2(Пак от МК2) ето какво още трябва да включва комплекта:
Десния прът с каретата е от обикновенна рейка,а левия от хидравлична.
- Super Sprint
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:29
- Автомобил: VW Golf II Marineblau 1987
- Двигател: EZ
- Местоположение: Севлиево
Re: монтаж на хидравлика голф 2
като дължина ясно,че са различни,затова съм взел рейката с карето й ,притеснява ме дали ще паснат самите шлици към пръта,че колата ми е 87' , а рейката 90'
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: монтаж на хидравлика голф 2
аз си мисля че при теб ще се получи така че пръта ще ти е по дебел от отвора на карето
- Super Sprint
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:29
- Автомобил: VW Golf II Marineblau 1987
- Двигател: EZ
- Местоположение: Севлиево
Re: монтаж на хидравлика голф 2
Монтирах хидравликата,всичко пасна точно.
Малко се измъчих докато я промуша на мястото й,но свалих левия вътрешен накрайник и се получи,после намясто го сложих.
Сега е друга колата,разликата е огромна,дори много утихна предницата,старата механична рейка има страхотен луфт и по павирани улици и други неравности чукаше много гадно отпред,сега е приказка
само един проблем остана,много е шумна помпата,още със запалването и се чува едно стържене ....най вероятно помпата.Има ли начин за ремонт на помпата,ремонтен комплект или трябва друга помпа на късмет,ако е от помпата шума де,но според мен -да
Малко се измъчих докато я промуша на мястото й,но свалих левия вътрешен накрайник и се получи,после намясто го сложих.
Сега е друга колата,разликата е огромна,дори много утихна предницата,старата механична рейка има страхотен луфт и по павирани улици и други неравности чукаше много гадно отпред,сега е приказка
само един проблем остана,много е шумна помпата,още със запалването и се чува едно стържене ....най вероятно помпата.Има ли начин за ремонт на помпата,ремонтен комплект или трябва друга помпа на късмет,ако е от помпата шума де,но според мен -да
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пловдив
Re: монтаж на хидравлика голф 2
Голф 2?Това не е просто кола!Това е религия...
Re: монтаж на хидравлика голф 2
Danny boy написа:Един ремък ,който върти колянов вал-хидравлична помпа-водна помпа,размер за кола с хидравлика.
2ри ремък колянов вал -генератор,размер за кола с хидравлика.
Здравейте, доста е стара темата, но за конкретно интересуващото ме не открих нищо. Сложих хидравлика на голф 2, 1.6 RF от сеат толедо L1, 1.6,но не помня модификация и к.с. В момента ремъците са :
Един върти колянов вал-хидравлична помпа
Другия върти генератор-колянов вал-водна помпа
Схемата при мен сега като чета е сбъркана доста явно, защото и шайбата на водната помпа си е старата.
Въпросът ми е ако сложа шайба за водна помпа от сеат толедо L1 1.6 101к.с.AFT, защото такава намирам за кола с хидравлика, ще пасне ли, за да си оправя реда на ремъците както трябва?
И ако някой може да ми каже номерата на двата ремъка, които трябва да са стандартно при кола с хидравлика.
Благодаря предварително.
Re: монтаж на хидравлика голф 2
Или поне ако може някой да даде акъл от каква друга кола шайба за водна помпа пасва за голф 2 с хидравлика,защото за голф 2 май е невъзможно да се намери.
Re: монтаж на хидравлика голф 2
Намерих оригинална шайба от голф 2,така и не разбрах от каква друга може да пасне, сега кръговете на ремъците са както трябва. Ако на някой му се наложи, при фабрично направено всичко, номерата на ремъците са:
Малкия ремък - колянов вал-водна помпа-хидравлична помпа е 10 х 730 до 735мм става, при мен е 10х732( Гейтс 6260МС)
Големия ремък : Генератор-колянов вал е 10 х 865 мм /при мен стана 864 Оптибелт/
Малкия ремък - колянов вал-водна помпа-хидравлична помпа е 10 х 730 до 735мм става, при мен е 10х732( Гейтс 6260МС)
Големия ремък : Генератор-колянов вал е 10 х 865 мм /при мен стана 864 Оптибелт/
Последна промяна от bobi32 на Съб 07 окт 2023 18:58, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 148 госта