Здравейте колеги, съфорумци .... :)
Да го кажа накратко:
Разполагам с Голф 4 - 1.6/акл/ с който по стечение на обстоятелствата нямам желание и намерение да се занимавам повече. Проблема му е в двигателя.... които изпя последната си песен преди месец.
Идеята ми е да си взема отново Голфетка ,но никога повече с този мотор.
Намерил съм начин да се сдобия с нов от Англия,но нямам желание да ставам роб на дясната дирекция.
И така стигаме до проблема ми. Правил ли е някой тази машинация на ГОЛФ 4 и трябва ли да се променя нещо по ламарините които са м/у двигателя и купето ..... Сложна ли е процедурата по окабеляването на вратите и таблото ... и има ли разлика м/у кормилните рейки на голф 4 /зависимост от мотора и годината /
Моля , да отговорят тези които са се сблъскали с подобна трансформация или имат някакви наблюдения.
Пак пояснявам : Аз ДОНОР си имам .... : кори , огледала, арм табло с всичките атрибути по него , мокети, седалки , жабка, въздуховоди , парно , казанчета , фарове ,чистачки с механизъм и т.н.
Ако някой се сеща за нещо допълнително да го добави
И моля без коментари от типа : колега не си заслужава парите и нервите , няма да бъде същата и така нататък. Все пак аз сам си шеф на джоба и на колата .
Благодаря ви ...
Смяна на дирекция Г4
- buller
- Мнения: 2166
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Смяна на дирекция Г4
А защо не сложиш новия двигател в твоето купе?
По-лесно, по-чисто и по-евтино.
По-лесно, по-чисто и по-евтино.
- Skruji
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Смяна на дирекция Г4
Колегата GALIANO го е правил на неговия Голф 4.
Мисля че това е темата:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=83&t=346396
Мисля че това е темата:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=83&t=346396
- pomeoo
- Мнения: 452
- Регистриран на: Съб 01 сеп 2007 17:16
- Автомобил: MK3
- Двигател: ABD
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на дирекция Г4
oicho написа:2x2->4x4 :)
Не схванах логиката...
Аз мисля, че ще е в пъти по-добре, ако си купиш само мотор и да го сложиш в твоето купе!
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Смяна на дирекция Г4
Ще взима 4-motion
Ойчи,
Няма нищо сложно. Време само да имаш . Ти както имаш донор за няколко дена и си готов. Единственото което може да ти създаде проблем е инсталацията, която се удължава и е малко разправия. Рейиките май са еднакви на всичките кошници като нашите. ARL 4-motion ли ще взимаш?
Ойчи,
Няма нищо сложно. Време само да имаш . Ти както имаш донор за няколко дена и си готов. Единственото което може да ти създаде проблем е инсталацията, която се удължава и е малко разправия. Рейиките май са еднакви на всичките кошници като нашите. ARL 4-motion ли ще взимаш?
Re: Смяна на дирекция Г4
pomeoo написа:oicho написа:2x2->4x4 :)
Не схванах логиката...
Аз мисля, че ще е в пъти по-добре, ако си купиш само мотор и да го сложиш в твоето купе!
Логиката е че моя е 1.6 а мисля да взимам 4х4
Коле донора го знаеш тии..... ARL още по-добре AQP/BDE
- theraven
- Мнения: 2358
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
- Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
- Двигател: SDI
- Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
- Контакти:
Re: Смяна на дирекция Г4
niki1_j написа:Рейките май са еднакви на всичките кошници като нашите.
На R32-ката е различна ;)
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Смяна на дирекция Г4
И аз с наблюдения и като човек който кара с десен волан. Мога да кажа, че става стига да знаеш какво правиш.
За първи път ако го правиш, че даже и не за първи път. Забрави всичко да мине по мед и масло, НО поне ще си знаеш кога нещо не си свършил като хората и после може да го доизкусуряраш.
Относно ел. инсталацията да направя само едно уточнение. Може да ползваш тази от англичанката, достатъчно са дълги кабелите.
Само дето ако както при нас после нещо не свети и не работи, хайде разглабяй отново . Дори и да ползваш оригиналната инсталация. Внимавай с окабеляването.
За първи път ако го правиш, че даже и не за първи път. Забрави всичко да мине по мед и масло, НО поне ще си знаеш кога нещо не си свършил като хората и после може да го доизкусуряраш.
Относно ел. инсталацията да направя само едно уточнение. Може да ползваш тази от англичанката, достатъчно са дълги кабелите.
Само дето ако както при нас после нещо не свети и не работи, хайде разглабяй отново . Дори и да ползваш оригиналната инсталация. Внимавай с окабеляването.
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Смяна на дирекция Г4
oicho написа:pomeoo написа:oicho написа:2x2->4x4 :)
Не схванах логиката...
Аз мисля, че ще е в пъти по-добре, ако си купиш само мотор и да го сложиш в твоето купе!
Логиката е че моя е 1.6 а мисля да взимам 4х4
Коле донора го знаеш тии..... ARL още по-добре AQP/BDE
Донора е ясен. Ти от него ще ползваш рейка, огледала (евентуално защото англичанката ще е с 2 големи) и кори на предните врати и малко тенекия и др. дреболии. Инъче едва ли ще взимаш R32 така че рейката ще стане.
Мисля че няма да е мега зора. Галин си я направи сам.
После аз лично ще кажа нас комфорта ти че си с десен волан, да не пише Driver door open като отвориш от дясно
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Re: Смяна на дирекция Г4
Мотора с кутията навън.Сваляш цялата тенекия зад двигателя която е с болтове ,но и също е залепена отвратително здраво поради което се сваля трудничко,това като направиш половината ти работа е свършена.Имам чувството ,че ще имаш проблем и с кабелите тия 4х4 обикновено са с повечко екстри от там и инсталациите им са различни.Доста проблеми ще имаш докато всичко си дойде на мястото и заработи без да свети или пищи!
Лично моето мнение е ,че ако не можеш да караш с десен волан по-добре не се занимавай с глупости да разваляш фабричната кола която работи без проблеми с "побългарявани" неща особено когато цената и е под 5000 лв.Все се мисля ,че парите които ще дадеш за "десняка" плюс парите от твоя голф на части ако не са достатъчни да си вземеш ляв 4х4 то поне ще са доста близо!Но все пак моето мнение не е толкова важно и ти си решаваш за какво да си даваш парите!
Лично моето мнение е ,че ако не можеш да караш с десен волан по-добре не се занимавай с глупости да разваляш фабричната кола която работи без проблеми с "побългарявани" неща особено когато цената и е под 5000 лв.Все се мисля ,че парите които ще дадеш за "десняка" плюс парите от твоя голф на части ако не са достатъчни да си вземеш ляв 4х4 то поне ще са доста близо!Но все пак моето мнение не е толкова важно и ти си решаваш за какво да си даваш парите!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: victory1983 и 59 госта