Здравейте,
от скоро и аз съм член на вашата "секта". Колата е Голф 4 1.6 16v AUS 2000г. (октомври) със скоростна кутия ERT (поне така пише в книжката). Колата е газов инж. Lovato , но и преди да го сложим имаше същия проблем.
Проблемът- около 2000 оборота има много гадно придърпване (тресене). Майстора препоръча да сменим бобината, защото са били проблемни. Използвах търсачката, но такива проблеми имат колегите с duu скоростна кутия. В понеделник ще поръчвам бобина, но ако имате други идеи от къде може да е проблема ще съм много благодарен. :)
Придърпване Голф 4 1.6 16v AUS
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: Придърпване Голф 4 1.6 16v AUS
Нема никакво значение к'ва е кутията,няма начин проблема да е там.
-Ако е в момента на превключване-съединителя или тампони някакви
-Ако караш и подържаш 2000об. и тогава прекъсва-заминали не1 а 2 свещи или бобини,или замърсен дроселен клапан със стъпковото моторче.
п.п. може да е икономично ,но за мотора(моя е същия,но на бора) не е здравословно да се кара с ниски обороти.
-Ако е в момента на превключване-съединителя или тампони някакви
-Ако караш и подържаш 2000об. и тогава прекъсва-заминали не1 а 2 свещи или бобини,или замърсен дроселен клапан със стъпковото моторче.
п.п. може да е икономично ,но за мотора(моя е същия,но на бора) не е здравословно да се кара с ниски обороти.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 31 авг 2011 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kozloduy
Re: Придърпване Голф 4 1.6 16v AUS
ами дроселовата клапа е изчистена, а притрисането се появява след превключването на скорост (отпуснат съединител) и подаване на газ от 1100 оборота почва да притриса до към 2100..
-свещите са нови
пп. аз съм с обща бобина (при различните двигатели, независимо че са всички са 16v е различно..), дано се оправи..
А и забравих да кажа, че проблема не е постоянен, а се появява когато си иска..
-свещите са нови
пп. аз съм с обща бобина (при различните двигатели, независимо че са всички са 16v е различно..), дано се оправи..
А и забравих да кажа, че проблема не е постоянен, а се появява когато си иска..
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: Придърпване Голф 4 1.6 16v AUS
След чистене на дроселната клапа,компа си търси нови настройки и се адаптира за около 200км(тогава може да се наблюдават всякакви проблеми).Ако си ги минал тия 200км,значи проблема е другаде.
А двигателя AUS си е с 4 бобини.Някой жабар се е правил на майстор вероятно.
И как така претриса м/у 1100 и 2100-та тия обороти са си само при потегляне.Всъщност при потегляне на втора на баир може и да се получи.
А може и ESP-то да ти прави проблем-от време на време да се задейства от повреден датчик или гривната с/у него.Ако това е проблема -може и да се хване(а може и не) от вагком.
Сори ала други идеи нямам.
Успех и
А двигателя AUS си е с 4 бобини.Някой жабар се е правил на майстор вероятно.
И как така претриса м/у 1100 и 2100-та тия обороти са си само при потегляне.Всъщност при потегляне на втора на баир може и да се получи.
А може и ESP-то да ти прави проблем-от време на време да се задейства от повреден датчик или гривната с/у него.Ако това е проблема -може и да се хване(а може и не) от вагком.
Сори ала други идеи нямам.
Успех и
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 31 авг 2011 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kozloduy
Re: Придърпване Голф 4 1.6 16v AUS
Благодаря много за помощта колега
А бобината изглежда ето така: http://www.autopower.bg/images/products/large/9471/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%20%D0%B7%D0%B0%20Volkswagen%20Polo%20(6N2)%20-%20%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%BD%D0%B0%20%D0%B1%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BD%D0%B0%20BERU%200040402003.jpeg
200-те километра са изминати и пак ми направи така.. и Преди чистенето също имаше "тресеж".
Ще пиша след смяната дали всичко е ок.
пп. Ваг-кома не показва грешки..
пп2. нямам ESP
А бобината изглежда ето така: http://www.autopower.bg/images/products/large/9471/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%20%D0%B7%D0%B0%20Volkswagen%20Polo%20(6N2)%20-%20%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%BD%D0%B0%20%D0%B1%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BD%D0%B0%20BERU%200040402003.jpeg
200-те километра са изминати и пак ми направи така.. и Преди чистенето също имаше "тресеж".
Ще пиша след смяната дали всичко е ок.
пп. Ваг-кома не показва грешки..
пп2. нямам ESP
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Придърпване Голф 4 1.6 16v AUS
Колега намери моята тема , имам същия мотор и същия проблем.
Самият проблем смятам , че е открит(поне на 99 процента) , но няма да казвам преди да съм на 100 сигурен.
Като чета случаите са идентични.
Само ще кажа ,че проблема май не електрически.
Сменил съм 3 бобини , 3 чифта свещи , 2 чифта кабели , почистване и обучение на дросел , почистване на клапана и греда.
Това ме насочи в друга посока , която смятам , че е вярната.
Ще мога да потвърдя на 100 процента след средата на месеца , защото тогава ще имам време да се занимавам с колата.
п.п.
Колега недей да бъдеш толкова сигурен.
Самият проблем смятам , че е открит(поне на 99 процента) , но няма да казвам преди да съм на 100 сигурен.
Като чета случаите са идентични.
Само ще кажа ,че проблема май не електрически.
Сменил съм 3 бобини , 3 чифта свещи , 2 чифта кабели , почистване и обучение на дросел , почистване на клапана и греда.
Това ме насочи в друга посока , която смятам , че е вярната.
Ще мога да потвърдя на 100 процента след средата на месеца , защото тогава ще имам време да се занимавам с колата.
п.п.
apolon
Нема никакво значение к'ва е кутията,няма начин проблема да е там.
Колега недей да бъдеш толкова сигурен.
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Придърпване Голф 4 1.6 16v AUS
Има доста случаи вече на претирисане от кутиите с код DUU. Доказано от няколко колеги във форума - късат се въпросните нитове и се появява вибрация във вид на тресене.
А защо не провериш най - напред дали и твоята не е DUU, преди да набиеш много пари в смяна на най-различни чаркове? Сам каза, че не си на 100% сигурен какъв е кода.
Да се видят живи данни на ламбда и дебитомер. От кофти смеси също може да се наблюдават подобни аномалии.
Инъче ако не сте адаприрали дросела след почистването, самоадаптацията трае около 5 минути, като колата работаи на около 1800-2000 об./мин на място
А защо не провериш най - напред дали и твоята не е DUU, преди да набиеш много пари в смяна на най-различни чаркове? Сам каза, че не си на 100% сигурен какъв е кода.
Да се видят живи данни на ламбда и дебитомер. От кофти смеси също може да се наблюдават подобни аномалии.
Инъче ако не сте адаприрали дросела след почистването, самоадаптацията трае около 5 минути, като колата работаи на около 1800-2000 об./мин на място
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Придърпване Голф 4 1.6 16v AUS
Tози мотор е с 2 сонди , но пък за сметка на това няма дебитомер.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 31 авг 2011 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kozloduy
Re: Придърпване Голф 4 1.6 16v AUS
Благодаря за отзивчивостта колеги !!
Днес сменям бобината (тъй като вече е поръчана..). xalerrelax намерих темата ти и проблема изглежда същия..
Ще пиша след смяната дали всичко е ок.
пп. Ще проверя и ск. кутия каква е точно, но съм 99% сигурен, че е ERT
Днес сменям бобината (тъй като вече е поръчана..). xalerrelax намерих темата ти и проблема изглежда същия..
Ще пиша след смяната дали всичко е ок.
пп. Ще проверя и ск. кутия каква е точно, но съм 99% сигурен, че е ERT
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Придърпване Голф 4 1.6 16v AUS
Само да вметна, че се оказва че ERT също е с нитове, но с по-голям диаметър. Тоест един вид ъпгрейд на DUU и не прави проблеми.
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Придърпване Голф 4 1.6 16v AUS
Би трябвало да е с 11 мм нитове (на които ремонтния комплект болтове струват 350 лв) , но това не пречи да се счупи кутията.
Има много теми из форума за скоростните кутии , в крайна сметка без значение DUU , ERT.. си чупят нитове и какво ли не.
Мисля , че това са нашите болтове, незнам защо пише в инфото им 9.7 мм http://www.ebay.co.uk/itm/O2O-O2K-Differential-Small-Bolt-Kit-9-7MM-VOLKSWAGEN-VW-GOLF-Gearboxes-/170981863194?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item27cf502f1a
Ако някой може да потвърди , ще съм благодарен.
Знам , че кода на ремонтния комплект болтове е 02K498088.
В линка от Ибей пише като код O2O / O2K ,а кода на ремонтния комплект е със същите три цифри.
Все пак , ако говорим за същия комплект в България е 160- 180 , а в Ибей -100 лв.
Отделно ето още инфо , което дават за 02К - DUU,ERT, DUW, DUS,DLP 02K.
Дават , че са 9.7мм , а принципно комплекта е на 9 мм , 7 десети си е доста.
Има много теми из форума за скоростните кутии , в крайна сметка без значение DUU , ERT.. си чупят нитове и какво ли не.
Мисля , че това са нашите болтове, незнам защо пише в инфото им 9.7 мм http://www.ebay.co.uk/itm/O2O-O2K-Differential-Small-Bolt-Kit-9-7MM-VOLKSWAGEN-VW-GOLF-Gearboxes-/170981863194?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item27cf502f1a
Ако някой може да потвърди , ще съм благодарен.
Знам , че кода на ремонтния комплект болтове е 02K498088.
В линка от Ибей пише като код O2O / O2K ,а кода на ремонтния комплект е със същите три цифри.
Все пак , ако говорим за същия комплект в България е 160- 180 , а в Ибей -100 лв.
Отделно ето още инфо , което дават за 02К - DUU,ERT, DUW, DUS,DLP 02K.
Дават , че са 9.7мм , а принципно комплекта е на 9 мм , 7 десети си е доста.
- toni82
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
- Автомобил: golf4 1.6 16v
- Двигател: azd
- Местоположение: italia
Re: Придърпване Голф 4 1.6 16v AUS
нещо ми говори че имаш проблем със съединителял.на мен металната плочка около централния отвор на феродовия диск беше нацепена и имах същия проблем.майстора каза че е от него.
- the_red_camel
- Мнения: 696
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Придърпване Голф 4 1.6 16v AUS
AUS с 4 бобини ли е май имате грешка, AUS и ATN са първите 16клапанови 'хибриди' доколкото знам AZD и BCB са истинските 16клапанови с 4 бобини..
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Придърпване Голф 4 1.6 16v AUS
Аз не разбрах проблема постоянно ли се проявява или не ? На моят АКЛ с ДУУ , когато е постоял ден два и тръгна без да го изчакам да свали оборотите , т.е на смукач, има известно леко претрисане на 2ра докато качи температура, но в рамките на 1-2 пъти при смяна на 2ра предавка.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 31 авг 2011 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kozloduy
Re: Придърпване Голф 4 1.6 16v AUS
Здравейте,
Ами смених бобината, и се оправи. Но все пак сменям предавки на малко повече от 2000, и гледам да не натискам много докато е в ниските. Освен това преди като бях с малко по-големи гуми от колкото трябва (205/60/16) ми се случваше по-често. Но след смяната на бобината 1 път ми присеца и то на баир на ниски обороти.
Ами смених бобината, и се оправи. Но все пак сменям предавки на малко повече от 2000, и гледам да не натискам много докато е в ниските. Освен това преди като бях с малко по-големи гуми от колкото трябва (205/60/16) ми се случваше по-често. Но след смяната на бобината 1 път ми присеца и то на баир на ниски обороти.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 182 госта