ще пипа масло, но ти едва сега го уточняваш,че не го гори. Остава ти ел.проблем тогава.
Относно алтернатора - измери напрежението при работещ двигател - на ПХ и високи обороти /3000/ .Все от някъде може да намериш мултицет. Ако имаш ВагКом и с него става. Но пък ,а ко нямаш добро зареждане ,като покараш някой друг ден и едва ще завърти стартера.
По скоро проблема да е в общата бобина.Намери за проба 1
Golf MK4 1.6 - свети повече от италианска кола
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
- Автомобил: Seat Leon ST
- Двигател: CAXC 2015 - TDI CRB
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.6 - свети повече от италианска кола
Аз бих почнал с чистене на дросела, но със сваляне не на място. Ако не е чистен досега ще се изненадаш колко нагар има от долната страна.
Със спрей не ти трябва после никакво обучение, пишеш че е сменен клапана на ЕГР, а тръбите чистиха ли ги?
Аз пръскам вътре със спрея при чистенето на клапата, не е много правилно но не съм имал проблем.
Със спрей не ти трябва после никакво обучение, пишеш че е сменен клапана на ЕГР, а тръбите чистиха ли ги?
Аз пръскам вътре със спрея при чистенето на клапата, не е много правилно но не съм имал проблем.
Re: Голф 4 1.6 - свети повече от италианска кола
Така мултицет имам- друг е въпроса, че не знам какво да го правя! Но като свалях лулата и допирах на двигателя при работеща кола, се виждаше че искрата не е равномерна.
Относно дросела, ще потърся инфо тук и ако намеря и не е кой знае колко сложно ще се пробам-поне няма да загубя нищо нали така. Все пак ако някой мерне също такава темичка и не му е проблем, ще съм му благодарен ако сложи и тук едно линкче. Виж за тръбите на ЕГР , няма какво да кажа, защото момчето което го смени ми е приятел от дете и му се доверявам сляпо.Разбира се, аз ще го питам, но това ще стане другата седмица, като се чуем регулярно, че и той ме мисли с тази кола.
Относно дросела, ще потърся инфо тук и ако намеря и не е кой знае колко сложно ще се пробам-поне няма да загубя нищо нали така. Все пак ако някой мерне също такава темичка и не му е проблем, ще съм му благодарен ако сложи и тук едно линкче. Виж за тръбите на ЕГР , няма какво да кажа, защото момчето което го смени ми е приятел от дете и му се доверявам сляпо.Разбира се, аз ще го питам, но това ще стане другата седмица, като се чуем регулярно, че и той ме мисли с тази кола.
Последна промяна от st16me на Пет 27 сеп 2013 14:48, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 4 1.6 - свети повече от италианска кола
st16me написа:Така мултицет имам- друг е въпроса, че не знам какво да го правя! Но като свалях лулата и допирах на двигателя при работеща кола, се виждаше че искрата не е равномерна.
Колега, не го приемай като обида или от сорта, ама явно автомобилите не са ти силната страна. По-добре откарай автомобила при някой, който знае как се мери с мултицет да ти реши проблемите с автомобила. Пробите и учението на собствената ти кола, могат да те направят пешеходец много по-лесно, отколкото си мислиш.
Освен това не знам на кое казваш неравномерна искра, но нали не мислиш, че на двигател с 4 цилиндъра като му изключиш запалването на един от цилиндрите ще работи равномерно? Наистина потърси специализирана помощ. Форумите действително са помощно средство, но все пак пишещите е редно малко от малко да знаят за какво идва реч. Иначе става като даскало
Re: Голф 4 1.6 - свети повече от италианска кола
А изобщо не го приемам като обида. В крайна сметка форумите са и за това - всеки да си пише, каквото мисли и да сподели това което смята да сподели. Както и да е не знам дали обърна внимание, че колата е във Франция заедно с мен. Освен както написъх преди няколко дни, освен финансово, тука по-голямата част от майсторите са по-големи слухари и от мен. Повярвай ми аз от личен опит ти го казвам. За оторизиран сервиз не смятам и да си помислям, защото там за "добър ден" ще ми вземат повече, отколкото аз ако я батисам тази кола и си купя нова. Ако искате мога и с цифри да говоря, но темата е друга.Ясно е,че Голфа е орисън да ми бъде експириментно зайче.
Не, че се заяждам, ама май и на теб не ти е силната страна колите, защото аз това още като дете знам, как се проверява дали бобината работи, да не говорим, че един стоков мултицет има повече функции, отколкото аз коса на главата.
Не, че се заяждам, ама май и на теб не ти е силната страна колите, защото аз това още като дете знам, как се проверява дали бобината работи, да не говорим, че един стоков мултицет има повече функции, отколкото аз коса на главата.
Re: Голф 4 1.6 - свети повече от италианска кола
kris11 написа:ще пипа масло, но ти едва сега го уточняваш,че не го гори. Остава ти ел.проблем тогава.
Относно алтернатора - измери напрежението при работещ двигател - на ПХ и високи обороти /3000/ .Все от някъде може да намериш мултицет. Ако имаш ВагКом и с него става. Но пък ,а ко нямаш добро зареждане ,като покараш някой друг ден и едва ще завърти стартера.
По скоро проблема да е в общата бобина.Намери за проба 1
Съжалявам наистина, аз и други неща съм спестил, например сега се сещам, че открих един спукан маркуч откъдето колата смучеше въздух, който е бил пред очите на поне 5 човека. Този проблем отстраних преди седмица, но тъй като нямаше промяна в работата колата, не сметнах, че е важно.Още един път се извинявам, че с незнанието си придизвиквам недоразумения.
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 4 1.6 - свети повече от италианска кола
st16me написа:Не, че се заяждам, ама май и на теб не ти е силната страна колите, защото аз това още като дете знам, как се проверява дали бобината работи, да не говорим, че един стоков мултицет има повече функции, отколкото аз коса на главата.
Така е, и на мен не ми е професия, ама поне мога да си измеря напрежението на алтернатора с мултицета, както и други неща мога да правя с него, но това не е от значение.
Да се върнем на бобината - тоя метод, дали дава искра е много хубав, ама в случая не ти върши никаква работа. Да ти обясня ли с картинки защо искрата е била "неравномерна"? Представи си моторът при 1000 оборота дава искра на 1ви цилиндър през някакво време, на 500 оборота интервалът ще е различен, на 1200 - също. Когато изключиш цилиндъра реално двигателят ти започва да мени обороти. Затова и искрата ти се е сторила "неравномерна". Тя няма и как да бъде друга, дори и при изрядно работещ мотор.
Освен това компресията не е пряко свързана с разход на масло. Моят двигател 1.3 карбуратор имаше компресия от сорта на 8-6-7-8, не помня с точност, което значи, че е за ремонт отвсякъде, но маслото не го буташе и не съм доливал изобщо.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13446
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 4 1.6 - свети повече от италианска кола
EZ ката беше точно с тия показатели -около 8 и ту се включва цилиндъра при по-високи обороти, ту изключва.Но си лапаше масло.
- mk5_gti
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пет 21 дек 2012 19:23
- Автомобил: Golf 5 GTI DSG
- Двигател: BPY 2008
Re: Голф 4 1.6 - свети повече от италианска кола
rudoni написа:В момента правя едно такова "нещо" и съвпадение - от Италия докарано!В тихите работи на 3 цил ,като го форснеш се оправя.Като го оправя ще пиша!Май е някаква Италианска болест?!
Имах същия проблем при първата ми кола BMW е36 is. Когато е на обороти работи на 3 цилиндъра от 4000 оборота нагоре оправяше. Откарах я в ДАРУ КАР София 50 лева само да я вкарам зад бариерите. По техните думи е бензинова помпа викам браво сменете я, а те ми казват че нямат в наличност. Аз радостен че ще се оправи веднага поръчвам помпа 200 и няколко лева струваше не си спомням точно, сменяме помпата разлика никаква. От там отивам в сервиз на БОШ в Дупница закачат колата свещи, купувам свещи разлика никаква. Решавам че БОШ в Благоевград е по добър отивам там закачат колата бобина, купувам бобина и така сигурно един месец. Отивам при един майстор обяснявам му всичко, той без да закача колата ми казва имаш пробит кабел, гледам го и не му вярвам , а той кабел. Отивам поръчвам кабели 100 и няколко лева бяха и направо с един приятел пред магазина ги сменяваме, запалих колата работи перфектно. От кеф първа втора на мокро и се спрех в една спирка. Така че колега сигурно е кабел
Re: Голф 4 1.6 - свети повече от италианска кола
Значи не мен не ми пречи да разменя кабелите да речем между два цилиндъра , ако прекъсването отида на другия работата е ясна. Ще гледам да го направим още утре.
Re: Голф 4 1.6 - свети повече от италианска кола
По-добре късно от никога!
Проблема се оказа запушен инжектор на съответния цилиндър!
Благодаря на всички, които взеха отношение по темата.
Проблема се оказа запушен инжектор на съответния цилиндър!
Благодаря на всички, които взеха отношение по темата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 66 госта