Golf3 2.0 115кс ADY гасне когато си иска - решено (за сега)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Golf3 2.0 115кс ADY гасне когато си иска - решено (за сега)

Мнениеот ShoGo_GTI » Пет 27 сеп 2013 10:15


Значи ситуацията е следната с малко предистория, на Узана ми изгърмя датчика на коляновия вал, тогава ми донесоха евтин датчик колко да се прибера до Добрич колата и палеше и вървеше. седмица след като се прибрах започнаха и мизериите: както си карам колата гасне в движение и 5 10 15 мин няма палене нито на газ нито на бензин, след това си пали и си тръгва до след ден два или след 20 30 мин. после забелязах и че датчика кара колата да работи на предварение (на 5000 оборота удря "прекъсвач" вместо на 6500) при положение че центровката на ремъка и делкото ми е на белези. закачих колата с ваг-ком и си изписа грешка в датчика на коляновия вал. смених го с друг пак нов на VDO и ефекта с предварението и прекъсвача на 5000 оборота изчезна. за мое съжаление гасненето остава както на бензин така и на газ и в повечето случаи при топъл двигател.

почвам да изклювам вариянтите в които съм сигурен че са наред:
свещи
кабели
капачка
палец
температурен датчик
датчик колянов вал
имобилайзер
бензинова помпа и релета
аларма

несъм гледал бубина и комутатор, е ли възможно да е от тях?


Вие сте на ред :)


пп: извинявам се ако има грешки но пиша с една ръка

Последна промяна от ShoGo_GTI на Нед 29 сеп 2013 14:06, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Golf3 2.0 115к.с. ADY гасне когато си иска

Мнениеот ShoGo_GTI » Пет 27 сеп 2013 10:37


Питане - за какво служи детонационния датчик и каква роля играе той при паленето и работата на двигателя
Изображение


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Golf3 2.0 115к.с. ADY гасне когато си иска

Мнениеот radotom » Пет 27 сеп 2013 13:43


Не е от него
Както си личи и по името му - служи да 'улови' наличието на детонации в мотора.
Хване ли, че има детонации в някой от цилиндрите - дърпа предварението му с 8*. Ако пак има детонации - с още 8*.
Ако детонациите не престанат - почва да дърпа напред предварението на всички цилиндри с по 6* докато детонациите не изчезнат.
Изчезнат ли - връща предварението в нормалните си му параметри.
Аз имах грижи на 2Е-то с този датчик.
Усещането е че просто колата е спъната. Палеше и вървеше нормално - само няма ряз.

Когато ти е гаснела колата - имало ли е искра на свещите?
И чувал ли си дали дюзите щракат (отварят) ?


merckx1990
Мнения: 76
Регистриран на: Пон 31 яну 2011 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Dimitrovgrad/Stara Zagora

Re: Golf3 2.0 115к.с. ADY гасне когато си иска

Мнениеот merckx1990 » Пет 27 сеп 2013 16:32


Я виж главното реле на компютъра . Не го знам наизуст само за да кажа кое е.


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Golf3 2.0 115к.с. ADY гасне когато си иска

Мнениеот ShoGo_GTI » Пет 27 сеп 2013 18:24


radotom написа:Когато ти е гаснела колата - имало ли е искра на свещите?
И чувал ли си дали дюзите щракат (отварят) ?


във интервала от време в който неска да запали ако задържа ключа да я повъртя повече не захапва, ако го чукна за 1 2 секунди припалва на 400 оборота някъде за 5 5 секунди с голямо тресене на двигателя и пак гасне

merckx1990 написа:Я виж главното реле на компютъра . Не го знам наизуст само за да кажа кое е.

ровя се из ауто дата-та ама немога да го видя кое е релето


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Golf3 2.0 115к.с. ADY гасне когато си иска

Мнениеот ShoGo_GTI » Пет 27 сеп 2013 19:24


след малко ровене с търсачката релето е номер 30, свалих го преди малко и му махнах капачето отгоре и видимо има 2 спукани спойки утре ако остане време ще ги припоя или ще го сменя да видя дали има резултат

все пак очаквам други предложения


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Golf3 2.0 115к.с. ADY гасне когато си иска

Мнениеот Bai Sando » Пет 27 сеп 2013 19:43


Или пак е датчика на коляновия вал или бобината е взела да свършва.
Датчика да не е менте ВДО уж?
Най-лесно покарай малко с друга бобина и виж дали пак ще гасне.
На моя АГГ като беше свален двигателя,реших да си прехвърля датчика от АЕК-то с който не съм имал проблеми и понеже беше оригинален мислех с него да карам.Да ама не.При АЕК-то работи,при АГГ-то не.А уж са еднакви и с еднакъв принцип на работа.Върнах му неговия,който на скоро бил сменян и запали. :smile


Потребителски аватар
ПАЧО-80
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 02 сеп 2008 18:05
Автомобил: VW PASSAT B5
Двигател: AVG TDI 2000
Местоположение: Добрич Passat B5 AVG

Re: Golf3 2.0 115к.с. ADY гасне когато си иска

Мнениеот ПАЧО-80 » Пет 27 сеп 2013 21:38


Май датчик на Хол ши да е.Аз имам същия проблем в момента,както карах на бензин около 110-120км/ч изгасна в движение.Ни на газ ни на бензин запали.Бензин и газ има,припалва и гасне,от два дена няма палене. Утре ще ходя за делко от Врачанци само да сваля моето,ще ти кажа като го сменя какво се случва/пасат 2Е 115кс/


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Golf3 2.0 115к.с. ADY гасне когато си иска

Мнениеот ShoGo_GTI » Пет 27 сеп 2013 22:22


Bai Sando написа:Или пак е датчика на коляновия вал или бобината е взела да свършва.
Датчика да не е менте ВДО уж?
Най-лесно покарай малко с друга бобина и виж дали пак ще гасне.
На моя АГГ като беше свален двигателя,реших да си прехвърля датчика от АЕК-то с който не съм имал проблеми и понеже беше оригинален мислех с него да карам.Да ама не.При АЕК-то работи,при АГГ-то не.А уж са еднакви и с еднакъв принцип на работа.Върнах му неговия,който на скоро бил сменян и запали. :smile

работя в магазин за авточасти, датчика съм си го вадил по vin на колта и си дойде в запечатана кутия със холограма след седмица чакане, сигурен съм в него.

утре ще сложа тва реле на абф-а на авера да кара с него няколко дни да видим какъв ще е ефекта, че аз в момента немога да карам кола изобщо


ПАЧО-80 написа:Май датчик на Хол ши да е.Аз имам същия проблем в момента,както карах на бензин около 110-120км/ч изгасна в движение.Ни на газ ни на бензин запали.Бензин и газ има,припалва и гасне,от два дена няма палене. Утре ще ходя за делко от Врачанци само да сваля моето,ще ти кажа като го сменя какво се случва/пасат 2Е 115кс/

не е от него, мога да го откача от буксата му и колата пак ще запали


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Golf3 2.0 115к.с. ADY гасне когато си иска

Мнениеот radotom » Съб 28 сеп 2013 15:02


Lov4o написа:... мога да го откача от буксата му и колата пак ще запали

Така е! При теб ще запали (но ще е в 'аварен режим'). При колегата няма да запали - при 2Е е различно. Няма втори Хол-датчик на коляновия вал.


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Golf3 2.0 115к.с. ADY гасне когато си иска

Мнениеот ShoGo_GTI » Нед 29 сеп 2013 14:06


такаа след двудневен тест на реле номер 30 на друга кола нямаше никакви проблеми, днес сутринта върнахме релето и сложихме моята бубина на другата кола и в първите 5км нямаше никакви проблеми, след това започна да прекъсва в движение и накрая изгасна и няма палене. върнахме старата бубина и всичко се оправи.

така, че проблемното звено е ясно - бубина-комутатор :banghead за сега ще стои 2 седмици така понеже и без това немога да карам и после ще си търся друга бубина 2ра къка докато събера пари за нова и скъпа бубина

благодаря на колегите, които писаха по темата :beer


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13422
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf3 2.0 115кс ADY гасне когато си иска - решено (за се

Мнениеот kris11 » Нед 29 сеп 2013 17:29


гледай да е с дебела алуминиева основа охладител.Има 2 варианта бобини с тънък 4мм и дебел около 7-8 мм охладител.Ако пък набараш някой дърт Телефункен оъ 1995-96г сам ще се очудиш колко много тежи.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Golf3 2.0 115кс ADY гасне когато си иска - решено (за се

Мнениеот Bai Sando » Нед 29 дек 2013 21:00


Да ъпна малко темата :Mr Green Fun
От няколко дни забелязвам,че след гасене на двигателя и да речем след 5 минути пали много трудно и с натиснат до край педал на газта.И на двете горива е така.
Днес запалих и минах около километър и слязох за две минути,след това се качвам да паля,и пак така с много въртене запали,понеже ме ядоса гадта гадна я изрезах яко и както си набираше изведнъж изгуби мощност и взе да гърми в гърнетата.Усетих,че ще стане беля и я прехвърлих на бензин където продължи да работи на 2 цилиндъра.Дръпнах буксата на дебитомера понеже ми се видя,че е извадена,но не беше и колата изгасна.Влезнах и я запалих отново и все едно нищо не беше се случвало :gruebel Работеше си перфектно.Нарочно я палих няколко пъти и вече нямаше проблеми.
От какво може да е според вас?Единственото старо по запал.система е палеца на делкото,изглеждаше ми здрав,но дали може да е от него проблема или бобина?Мотора е 2.0 AGG


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Golf3 2.0 115кс ADY гасне когато си иска - решено (за се

Мнениеот ShoGo_GTI » Нед 29 дек 2013 22:20


колега, това което обесняваш при мен беше от бубина. ако имаш от къде да вземеш за проба смени я за няколко дни и виж как ще е.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Golf3 2.0 115кс ADY гасне когато си иска - решено (за се

Мнениеот Bai Sando » Нед 29 дек 2013 23:49


Имам си още оригиналната бобина,която пазя за резерва в багажника.Тя има пукнатини и я пазя ако стане нещо на другата.
Иначе сменям вече 3-та бобина :mad и все карат по 1-2 месеца.
А ако е от нея защо ще работи само на 2-3 цилъндъра?Не би ли трябвало въобще да не иска да запали?
Ще пробвам с нов палец,че само той остана да не е сменян.Ако продължи отново ще закача и старата бобина да видя дали ще има ефект :neutral



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта