Голф 4 1.4 16v проблем след смяна на съединител
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Чет 19 апр 2012 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
Голф 4 1.4 16v проблем след смяна на съединител
Колеги преди 2 месеца смених съединителя на колата(Голф 4 1.4 16v)със нов комплект и сега ми отделя пак високо,както беше и със старият.Даже сега като искам да тръгна сутрин за работа и почна да отпускам съединителя, хода почти му свършва и колата гасне! Моля помагайте !!!
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Голф 4 1.4 16v проблем след смяна на съединител
Ако Г4 с 1.4 е с жило(не съм запознат),него сменихте ли го?
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Чет 19 апр 2012 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
Re: Голф 4 1.4 16v проблем след смяна на съединител
Не е със жило с помпа е.Дали може да е от нея?
Re: Голф 4 1.4 16v проблем след смяна на съединител
Колега и аз имам същият проблем, какво се оказа при теб, ако си разрешил проблема
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Голф 4 1.4 16v проблем след смяна на съединител
При всички коли с помпи на педала на съединителя, отделя над-половината! Сега на колегата какъв е точно проблема не разбрах! Ако очаква да отделя най-отдоло, няма да стане! Така е нарпавено да отдела по-отгоре, за да пази съединителя, това са ми го казвали майстори, колко е вярно не знам!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Serto0 и 62 госта