Golf MK4 Странен шум при форсиране
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Golf MK4 Странен шум при форсиране
Здравейте! Прави ми впечатление, че като запаля колата и леко форсирам до около 1100-1200 оборота примерно се чува буквално все едно вода циркулира зад таблото. Да, знам, че там е радиаторчето и прочие, но защо го чувам това!? Не съм обърнал внимание, но май се чува основно при първото палене за деня или по-точно при студен двигател. Все едно с подаването на газ плисва отзад из тръбите.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Странен шум при форсиране Голф 4
възможно е да го прави това ако не е добре обезвъздушена системата,в смисъл да има малко въздух в казанчето на парното
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Странен шум при форсиране Голф 4
До колкото съм запознат се самообезвъздушава системата. Тоест какво и как трябва да направя ?
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Странен шум при форсиране Голф 4
Тя се обездушава сама но е възможно да е останал малко въздух в казанчето за парното ,за тая цел пробвай да обезвъздушиш като извадиш единият от двата маркуча и да долееш антифриз докато започне да излиза само антифриз от извадения маркуч и от казанчето.
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Странен шум при форсиране Голф 4
А на кое казваш казанче за парното и къде точно е ?
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Странен шум при форсиране Голф 4
Под казанче имам предвид радиатора за парното,точно зад двигателя и пред таблото се пада.
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Странен шум при форсиране Голф 4
А удобно ли ти е да ми дадеш схема или снимка на това, което трябва да откача:?
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Странен шум при форсиране Голф 4
Прерових всичко, което ми попадна за обезвъздушаване на това радиаторче, но нищо съществено. Намерих му 2те тръби зад мотора, но не ми стана ясно как процедирам. Коя откачам и от къде наливам антифриза? - през разширителния съд, през откачения маркуч или? Ще ме прощавате за глупостите, за които питам...
- niki_g
- Мнения: 55
- Регистриран на: Нед 26 авг 2012 21:12
- Автомобил: Golf IV 1.9 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: pleven
Re: Странен шум при форсиране Голф 4
Недей откачва нищо, завърти врътката напарното на най-топло(ако си с климатроник го нагласи на HI). Целта е да отвори клапата и антифриза да преминава и през радиаторчето. Запали колата, покарай я така да позагрее, после я изчакай на място да загрее(термостата да отвори) и перките на радиатора да се включат. Така антифриза ще се превърти през цялата система и ще се обезвъздуши. На моя голф сменях термостата, след време и о-пръстена на темп. датчик. И двата пъти така съм процедирал при обезвъздушаването на сиситемата, не съм правил нищо по-специално.
- Краси Кунчев
- Мнения: 178
- Регистриран на: Съб 13 окт 2007 14:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Странен шум при форсиране Голф 4
niki_g написа:Недей откачва нищо, завърти врътката напарното на най-топло(ако си с климатроник го нагласи на HI). Целта е да отвори клапата и антифриза да преминава и през радиаторчето. Запали колата, покарай я така да позагрее, после я изчакай на място да загрее(термостата да отвори) и перките на радиатора да се включат. Така антифриза ще се превърти през цялата система и ще се обезвъздуши. На моя голф сменях термостата, след време и о-пръстена на темп. датчик. И двата пъти така съм процедирал при обезвъздушаването на сиситемата, не съм правил нищо по-специално.
Колега, врътката за топло-студено регулира потока на въздуха. Няма нищо общо с антифриза. В радиатора на парното на практика винаги има циркулация без значение положението на клапите.
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Странен шум при форсиране Голф 4
Да, и аз мисля, че врътктака за топло/студено не регулира количеството антифриз в радиаторчето. Имам чувството, че все едно самото радиаторче наистина не е пълно и при форсиране се пълни. Може да ми се струва, но май е по-осезаемо на студен мотор.
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Странен шум при форсиране Голф 4
Колеги, кажете с 2 думи къде да откача и къде да наливам, че нещо не става ясно
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Странен шум при форсиране Голф 4
Един личен съвет от другарче - недей да бараш по радиатора,защото на тези години,пластмасата е трошлива и като се пробваш да откачиш, туко-виж ти остане парче от щуцера на радиатора в ръката, което автоматично те оставя за поне 2-3 дни без кола и олекваш с поне 200лв да се смени радиатора (точи се фреона на климатика, сваля се цялото табло и т.н.).
Спри колата под наклон така,че разширителния съд да се пада по-високо от всичко останало (страничен наклон ти трябва в твоя случай за Голф 4).Отвори капачката на съда и запали колата.Като започне да загрява,тогава задръж на около 3000 оборота за 5-10 минути, после затвори капачката на съда и си готов.
Спри колата под наклон така,че разширителния съд да се пада по-високо от всичко останало (страничен наклон ти трябва в твоя случай за Голф 4).Отвори капачката на съда и запали колата.Като започне да загрява,тогава задръж на около 3000 оборота за 5-10 минути, после затвори капачката на съда и си готов.
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Странен шум при форсиране Голф 4
zfa159, послушах съвета ти, изпълних написаното и мисля, че парното е на 6 (или пък си въобразявам, не знам, по-скоро не), но това плискане като подавам газ ми бърка в ... При студена кола се чува по-отчетливо и постепено като загрее до 90 градуса спира да се чува. При студено запалена кола и на място подавайки газ се чува ясно(подавам газ - плисва)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 93 госта