Колеги искам да ви попитам къде може да ми е проблема с парното. Като закупих колата не загряваше, смених термостата и всичко със загряването стана ок, загрява си до 90 градуса, но проблема е, че пак не духа толкова топло. Мисля че при 90 градуса трябва като го пуснеш и да не се стои в колата:)
Благодаря !!!
Golf MK4 Проблем с парното
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 18:42
- Автомобил: Vw golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
- van4ooo
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Парно голф 4
Може от клапата/моторчето и да е проблема.Ако си с климатроник пусни му самодиагностика(има писано).
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Парно голф 4
Може и водна помпа...тя е с пластмасови витла.Стига и дебита да прекарва водата по широкия път (големия кръг) и затова колата не прегрява...ама няма достатъчно топло.Също така е важно да кажеш дали е имало мизерия в антифриза - тези радиаторчета са податливи на запушване ако колата е карана с мизерия вместо чист антифриз.Дори да смениш антифриза,ако всичко не се промие с вода и то под яко налягане (маркуч от чешмата), няма да има добро топло...защото реално примерно 50 или 60% от питата на радиатора топли ефективно.
За колко време загрява колата до 90гр. градско каране - 10 минути, 15 или повече?
Също така дай информация - с кой точно двигател си, коя година е и с климатик/климатроник или просто парно е?
За колко време загрява колата до 90гр. градско каране - 10 минути, 15 или повече?
Също така дай информация - с кой точно двигател си, коя година е и с климатик/климатроник или просто парно е?
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 18:42
- Автомобил: Vw golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: Парно голф 4
сменена е водната помпа.Колата загрява за не повече от 15мин.Голф 4 1,9ТДИ 110к.с. 1999г. Тя си доха топло но според мен не е достатъчно при загряла до 90градуса. :)
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Парно голф 4
Така..климатик ли е,климатроник ли е,какво е?
Има различни варианти за проблем според това каква е системата.
Има различни варианти за проблем според това каква е системата.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 18:42
- Автомобил: Vw golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: Парно голф 4
климатроник е ... в какъв смисъл каква е системата :)
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Парно голф 4
Ами това е де - климатроник е :) това исках да знам :)
Като за начало трябва да се премери с термометър какво духа на различните степени и при различни обороти, за да се прецени какво се случва. Също така и диагностика да се види дали клапата за топло/студено се движи до крайното си положение (макс. топло). Ако всичко с клапата е ок, ама въпреки това няма добро топло, следва промивка на радиатора и преглед дали има добра циркулация. Ако всичко с циркулацията е ок, тогава следва смяна на радиатора. Ако циркулацията не е ок, тогава наблегни на водната помпа - това, че е сменяна, не е гаранция, че си върши работата както трябва и че няма язви по конуса за турбината в корпуса, където ляга помпата.
Като за начало трябва да се премери с термометър какво духа на различните степени и при различни обороти, за да се прецени какво се случва. Също така и диагностика да се види дали клапата за топло/студено се движи до крайното си положение (макс. топло). Ако всичко с клапата е ок, ама въпреки това няма добро топло, следва промивка на радиатора и преглед дали има добра циркулация. Ако всичко с циркулацията е ок, тогава следва смяна на радиатора. Ако циркулацията не е ок, тогава наблегни на водната помпа - това, че е сменяна, не е гаранция, че си върши работата както трябва и че няма язви по конуса за турбината в корпуса, където ляга помпата.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 18:42
- Автомобил: Vw golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: Парно голф 4
Благодаря! ще отида в някои сервиз за да видим какво е :)
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: Пет 05 ное 2010 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: казанлък
Re: Парно голф 4
Здравей Gosho_9303,вчера реших да направя няколко замервания на температурата на въздуха от духалките,при максимална температура и вентилатор на макс градусите са 58-60,като наглася климатроника на 20 градуса температурата пада на 28-30,не може охлаждащата течност да ти е 90 градуса и от духалките да ти духа толкова защото сигурно ще се стопят пластмасите може би.
Затова е климатроника за да си регулира подаването на горещ и студен въздух и на теб да ти е добре а не да въртиш постоянно копчетата.
При мен е така всичко на максимум 60 градуса от духалките, но вътре не се стои.
Затова е климатроника за да си регулира подаването на горещ и студен въздух и на теб да ти е добре а не да въртиш постоянно копчетата.
При мен е така всичко на максимум 60 градуса от духалките, но вътре не се стои.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Парно голф 4
Човешката длан не прави разлика от 40 градуса нагоре до 70-75, където вече го усещаш като опарване :)
Всяко парно на автомобил,духа макс. 70 градуса,като обикновено са около 60-65 с оригинален радиатор и около 50-55 със сменян (ако е читав).Тази температура е предостатъчна за да се свариш вътре
Всяко парно на автомобил,духа макс. 70 градуса,като обикновено са около 60-65 с оригинален радиатор и около 50-55 със сменян (ако е читав).Тази температура е предостатъчна за да се свариш вътре
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 18:42
- Автомобил: Vw golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: Парно голф 4
А как мога да ги направя тези замервания,дали може в домашно условия или трябва специализиран сервиз. За да видя дали има проблем или си е нормална тая температура за кола с климатроник :)
(при максимална температура и вентилатор на макс градусите са 58-60,като наглася климатроника на 20 градуса температурата пада на 28-30) не мога да го разбера малко .. как при максимална темп. и вентилатор градусите са 60, а като климатроника е на 20 температурата пада :)
(при максимална температура и вентилатор на макс градусите са 58-60,като наглася климатроника на 20 градуса температурата пада на 28-30) не мога да го разбера малко .. как при максимална темп. и вентилатор градусите са 60, а като климатроника е на 20 температурата пада :)
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: Пет 05 ное 2010 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: казанлък
Re: Парно голф 4
Какво има за разбиране,вдигаш стойностите с червеното копче докато на дисплея ти изпише HI това е най-горещо димек,до 29 градуса се изписват цифри,и с бутона за силата на духане вдигаш на максимално.Замерването го правя по време на път със специален термометър със сонда която я напъхвам вътре в духалката.След това намалям температурата на 20 градуса(със синьото копче) и градусите падат на 30,даже отначало докато охлади купето започна да духа направо студено.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 18:42
- Автомобил: Vw golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: Парно голф 4
Благодаря за подробното обяснение :) Ще се опитам да си набавя такъв термометър и да измеря за да видя за какво става дума.. и дали има проблем действително :)
- miko
- Мнения: 64
- Регистриран на: Чет 17 май 2007 12:02
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: 2.3 V5 AGZ 1999
- Местоположение: София
Re: Парно голф 4
Аз имах преди години подобен проблем на Голф 3. При четворката незнам как е, но при тройката клапите вътре в парното които затварят и насочват въздуха са с покритие от нещо като дунапрен, който с времето се изронва а клапата е метална пластина с дупки и когато го няма дунапрена въздуха си минава през нея а не през радиаторчето
и затова парното е много слабо. Аз ги облепих с едно алуминиево фолио което имах под ръка и парното стана ОК. Ето и един линк с клипче http://m.youtube.com/watch?v=JCD7Li0HHmU&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DJCD7Li0HHmU
и затова парното е много слабо. Аз ги облепих с едно алуминиево фолио което имах под ръка и парното стана ОК. Ето и един линк с клипче http://m.youtube.com/watch?v=JCD7Li0HHmU&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DJCD7Li0HHmU
- Erazer
- Мнения: 64
- Регистриран на: Съб 21 мар 2009 14:07
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Бургас
Re: Парно голф 4
Голф 4-ката мисля че няма такъв проблем с дупките в клапите. По скоро проблема с клапите е от моторчето или механизма ако си с климатроник.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 170 госта