Голф 3 ГТИ 150 к.с. Въпрос за оборотите

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13422
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голф 3 ГТИ 150 к.с. Въпрос за оборотите

Мнениеот kris11 » Чет 10 апр 2014 21:13


boraks написа:..вановете съм виждал доста с 2.0 16в мотори, но все пак едно е атмосферен мотор, друго е с принудително пълнене, особено за по-тежки автомобили.

Говорим за VW групата. Няма 2л 16V бензин Има 1,8Т само




Бандит
Мнения: 249
Регистриран на: Съб 27 апр 2013 18:22
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2.0 ABF 97
Местоположение: Ямбол

Re: Голф 3 ГТИ 150 к.с. Въпрос за оборотите

Мнениеот Бандит » Чет 10 апр 2014 21:24


колега това за късите скорости ме заинтригува (значи трябва да сменя скоростната кутия ) и ще е съвсем различен вървежа ?.Както казах на 4000 оборота все едно ще изкочи двигателя а на 6000 не ми се мисли , аз сменям на 2500-3000. Днес извън градско 6,2 ,а за градското пада колега до 9-10 при добре загряла кола.А за ниските от мойте наблюдения бързо качва оборотите , а на трета спокойно си тръгва все едно е 1-ва.


Потребителски аватар
boraks
Мнения: 366
Регистриран на: Нед 07 мар 2010 20:42
Автомобил: VW MK 3
Двигател: ABF 1994
Местоположение: София

Re: Голф 3 ГТИ 150 к.с. Въпрос за оборотите

Мнениеот boraks » Пет 11 апр 2014 5:59


Бандит написа:колега това за късите скорости ме заинтригува (значи трябва да сменя скоростната кутия ) и ще е съвсем различен вървежа ?.Както казах на 4000 оборота все едно ще изкочи двигателя а на 6000 не ми се мисли , аз сменям на 2500-3000. Днес извън градско 6,2 ,а за градското пада колега до 9-10 при добре загряла кола.А за ниските от мойте наблюдения бързо качва оборотите , а на трета спокойно си тръгва все едно е 1-ва.


Това не значи, че абф-ския мотор е кофти мотор:) Просто му трябват обороти, затова сигурно слагат с турбини на вановете:)


Бандит
Мнения: 249
Регистриран на: Съб 27 апр 2013 18:22
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2.0 ABF 97
Местоположение: Ямбол

Re: Голф 3 ГТИ 150 к.с. Въпрос за оборотите

Мнениеот Бандит » Пет 11 апр 2014 6:41


не съм казал че е кофти , даже му се кефя ,но сега има няколко въпроса на който търся отговор или обяснение и чрез вас го получавам.Пример за мудноста в ниските си мислех че нещо не е наред по колата , а то било от скоростите.Ако задържа колата на 4500+ (по точно сменям предавка в този сектор) не се ли тормози двигателя или точно обратното.


Потребителски аватар
boraks
Мнения: 366
Регистриран на: Нед 07 мар 2010 20:42
Автомобил: VW MK 3
Двигател: ABF 1994
Местоположение: София

Re: Голф 3 ГТИ 150 к.с. Въпрос за оборотите

Мнениеот boraks » Пет 11 апр 2014 18:49


Мудността може да е различна при различните абф-и. Ако всичко му е наред, не се усеща кой знае колко. Второ, абф-а може да издържа на голямо натоварване, и след 4500к му е кеф да върви, нищо му няма, спокойно:)


Бандит
Мнения: 249
Регистриран на: Съб 27 апр 2013 18:22
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2.0 ABF 97
Местоположение: Ямбол

Re: Голф 3 ГТИ 150 к.с. Въпрос за оборотите

Мнениеот Бандит » Чет 15 май 2014 20:35


колеги от скоро забелязвам че след 4000 оборота започва нещо да стърже на ламарина , на какво може да се дължи това ?. Под тези обороти този шум го няма.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта