Golf MK3 GTI 2E 115 трудно пали
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 13:54
- Автомобил: vw golf 3
- Двигател: gti 2.E 115 ADY
- Местоположение: Harmanli
- Контакти:
Golf MK3 GTI 2E 115 трудно пали
Имам проблем с моия голф 3 гти 2.Е 115 ady значи проблема е че от както застудя при температури от -1 -2 -3 и по ниски от тези колата пали много трудно от 5 и дори 6 пьт както на бензин така и на газ с обикновена газова сам свещите са на около 20000 км триполусни температурния датчик ми е нов сьщо сменян е предо 7 месеца палеца е нов бубуната сам сменял сьщо преди 1 година датчик на колианов вал е сравнително нов спирал сам газта от бутилката за да видя дали нещто газовата не е барка но колата пак пали трудо
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Re: проблем с голф 3 гти 2.E 115
20 000 км точно на толкова се сменят свещите,при теб даже след като ги караш на газ трябва да се сменят и по-често.Свали ги ,почисти ги и им намали леко разстоянието!
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: проблем с голф 3 гти 2.E 115
huann написа:преди малко проверих за искра от кабелите искра няма а как да разбера дали стига бензин до дузите
И 20 еднакви теми да пуснеш, даже и във фотографията щом нямаш искра на кабелите - файда никаква Къде ли може да е проблема? И на мен 1 година не ми звучи, като възможност нещо сменено да се пре*бе, ама знае ли човек..
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 13:54
- Автомобил: vw golf 3
- Двигател: gti 2.E 115 ADY
- Местоположение: Harmanli
- Контакти:
Re: Голф 3 гти 2.E 115 трудно пали
ще взема да ги сменя че и мен много ме сьмняват и тогава ще видя как ще с паленето на студен мотор
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 гти 2.E 115 трудно пали
Как точно ще дойде искрата на кабелите, като смениш свещите ми е много интересно
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Голф 3 гти 2.E 115 трудно пали
Колега - не кабели, не свещи - мотора да смениш, ако бобината e дала фира пак няма да запали. Виж на централния кабел има ли ток, но щом пали макар и трудно, вероятно е пукнатина, от където се набутва влага.
- golf_III_2e
- Мнения: 965
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 3 гти 2.E 115 трудно пали
прбвай с иэваден курлунг на темпеаурния датчик,
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Голф 3 гти 2.E 115 трудно пали
golf_III_2e написа:прбвай с иэваден курлунг на темпеаурния датчик,
Изваден какво?
Последна промяна от snupeca на Пет 27 дек 2013 19:58, променено общо 1 път.
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Re: Голф 3 гти 2.E 115 трудно пали
Човека е написал ,че проблема се е появил след като са паднали температурите и при студен двигател!За какви бубини за какви кабели и за какви двигатели си пишем въобще!?
А на който не му е ясно за какво служат свещите и как работят може да прочете или да пита на никой не съм отказал информация каквото знам ще му го кажа,хубаво е в "технически" да пишат хора които се занимават с автомобили и особено когато се дават категорични заключения!
А на който не му е ясно за какво служат свещите и как работят може да прочете или да пита на никой не съм отказал информация каквото знам ще му го кажа,хубаво е в "технически" да пишат хора които се занимават с автомобили и особено когато се дават категорични заключения!
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Голф 3 гти 2.E 115 трудно пали
didkoltd написа:...
И като въобще няма ток на кабелите виним кое? Не се имам за много информиран, но как ще помогне смяната на нещо, до което е прекъснат тока? Аз го виждам така - колата е стояла вечерта, валежи ала-бала, бОбината е пукната, влиза влага, като загрее я изпарява.
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 гти 2.E 115 трудно пали
didkoltd написа:А на който не му е ясно за какво служат свещите и как работят може да прочете или да пита на никой не съм отказал информация каквото знам ще му го кажа,хубаво е в "технически" да пишат хора които се занимават с автомобили и особено когато се дават категорични заключения!
Дидко, неясно ли съм се изказал или ти не си прочел правилно за свещите? Те може и да са за смяна, но това, че няма искра на кабелите определено означава, че и с нови свещи искрата няма да се появи, а е редно проблемът да се търси по-напред по веригата.
п.п. кълна се, че видях някъде в темата да е писал, че няма искра на кабела, а сега не го виждам
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Голф 3 гти 2.E 115 трудно пали
stefan4o написа:п.п. кълна се, че видях някъде в темата да е писал, че няма искра на кабела, а сега не го виждам
Другата тема.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=405736
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 гти 2.E 115 трудно пали
Как хем 2Е хем АДИ?
Единия мотор има 2 пъти повече датчици и електроника от другия.
Така се бъркат и хората които искат да помогнат.
Единия мотор има 2 пъти повече датчици и електроника от другия.
Така се бъркат и хората които искат да помогнат.
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Re: Голф 3 гти 2.E 115 трудно пали
Аз друга тема не съм чел,ако бях чел щях да пиша в нея.Тук никъде не пише ,че няма ток на кабелите!Пък и да е така ток се пробва със свещ и се гледа искрата на свещта.Човека е писал ,че проблема е само при първоначално палене което няма как да е от бубината или от кабели.
Пак казвам давам мнение според описанието на проблема,ако то не е точно или не пълно това е друг въпрос!
Пак казвам давам мнение според описанието на проблема,ако то не е точно или не пълно това е друг въпрос!
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Голф 3 гти 2.E 115 трудно пали
Ако си карал със пукната бОбина, едва ли ще я изключваш като вариант. Същото като прекъсване и гаснене в мокро време. Нека колегата докара ток до капачката, и се убеди, че бОбината и евентуално самата капачка са в час, и после нека хората си знаят повече за свещи и кабели.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Zdravkov94 и 264 госта