Golf MK3 GTI 2E 115 трудно пали

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: Голф 3 гти 2.E 115 трудно пали

Мнениеот didkoltd » Пет 27 дек 2013 22:34


snupeca написа:Ако си карал със пукната бОбина, едва ли ще я изключваш като вариант. Същото като прекъсване и гаснене в мокро време. Нека колегата докара ток до капачката, и се убеди че бОбината е в час, и после нека хората си знаят повече за свещи и кабели.

Ако ми обясниш 2 неща ще ти кажа с каква бобина съм карал и с каква не съм!
1-во покажи ми къде в обяснението на колегата пуснал темата пише,че колата гасне,не иска да запали въобще,държи нестабилни обороти или няма мощност?Това са симптоми за проблем в бобината!
2-ро как аджеба тая кола след като запали работи и върви и колегата няма проблем след като бобината е проблемна?




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Голф 3 гти 2.E 115 трудно пали

Мнениеот snupeca » Пет 27 дек 2013 22:47


1. Писал съм "Същото като.." не че при колегата го има - пояснявам по-често срещани симптоми на пукната бобина.
2. Колата пали макар и трудно както е обяснил колегата, защото влагата се е изпарила от въртенето/карането. После всичко е наред докато колата се загаси, респективно изстине, и отново влезе влага.
Не съм тук да споря с хората, но както казах нямам против - нека колегата смени всичко по което ВЕЧЕ НЕ ТЕЧЕ ТОК и чака да тръгне :th_up Не смятам да пиша повече, просто ще изчакам развитието, че ми стана интересно.

ПП: И в 2-та случая съм за бoбина - било то пукната или умряла. :mrgreen


huann
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 13:54
Автомобил: vw golf 3
Двигател: gti 2.E 115 ADY
Местоположение: Harmanli
Контакти:

Re: Голф 3 гти 2.E 115 трудно пали

Мнениеот huann » Съб 28 дек 2013 19:24


ами като казах че няма искри по кабелите имах предвид че на запален двигател в тьмното без да вадя кабел на чисто тьмно няма искра а сам чувал че ако има кабелите не са вред иначе сега еремето се постопли и нямам проблем с паленето за сега докато не застуди пак кода на двигателя е ADY иначе когато запали колата няма гаснене няма прекасване оборота си е бетон на 950 мога да пробвам и с друга бобина има от каде да е взема за проба


huann
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 13:54
Автомобил: vw golf 3
Двигател: gti 2.E 115 ADY
Местоположение: Harmanli
Контакти:

Re: Голф 3 гти 2.E 115 трудно пали

Мнениеот huann » Съб 28 дек 2013 19:30


ами като казах че няма искри по кабелите имах предвид че на запален двигател в тьмното без да вадя кабел на чисто тьмно няма искра а сам чувал че ако има кабелите не са вред иначе сега еремето се постопли и нямам проблем с паленето за сега докато не застуди пак кода на двигателя е ADY иначе когато запали колата няма гаснене няма прекасване оборота си е бетон на 950 мога да пробвам и с друга бобина има от каде да е взема за проба


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Голф 3 гти 2.E 115 трудно пали

Мнениеот snupeca » Съб 28 дек 2013 19:32


Това помага доста.. :mhihi По възможност хвърли резервната в багажника, и чакай атмосферните условия. Тръгне ли да го прави - сменяш, пробваш и разбираш дали е тя или не.


Потребителски аватар
billy_bg
Мнения: 142
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 гти 2.E 115 трудно пали

Мнениеот billy_bg » Нед 26 яну 2014 18:58


И аз съм с голф 3 ADY мотор и при мен е следното до -2,-3 градуса пали от раз а при -6,-7 въртя по около 6-7 секунди 2 пъти и никакви признаци да запали .Чак на третия път като завъртя тогава пали.Ако си решил проблема пиши как ,и аз ако го реша ще пиша.Мерси


huann
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 13:54
Автомобил: vw golf 3
Двигател: gti 2.E 115 ADY
Местоположение: Harmanli
Контакти:

Re: Голф 3 гти 2.E 115 трудно пали

Мнениеот huann » Вто 04 фев 2014 11:52


ами не сам още се тези дни ще пробвам с друга бобина както са ме посаветвали колегите тук и ще карам цяла седмица и после ще пиша дали е по добре с друга бобина иначе онзи ден запалих от раз на минус 7 а на следващия ден беше минус 1 и запали на третия пьт


Потребителски аватар
billy_bg
Мнения: 142
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 гти 2.E 115 трудно пали

Мнениеот billy_bg » Сря 05 фев 2014 17:29


И при мен е абсолютно същото.


Stopanski
Мнения: 165
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 17:41
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2.0 GTI 115 1994
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Голф 3 гти 2.E 115 трудно пали

Мнениеот Stopanski » Сря 05 фев 2014 18:00


Колега със 2е съм и аз...ако щеш на -20 слизам и паля от раз обаче мотора тресе прекъсва и гасне докато не позагрее после няма ядове това го прави само в студено време сменил със всичко по запалителната система без бубината и проблема си остана така че ако можеш пробвай с друга бубина и кажи какво се е случило че може и да помогнеш на нас. :smile


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: Голф 3 гти 2.E 115 трудно пали

Мнениеот didkoltd » Чет 06 фев 2014 18:06


Колегата отгоре - пробвай да откачиш буксата на температурния датчик преди да запалиш!Пиши дали има промяна!


Stopanski
Мнения: 165
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 17:41
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2.0 GTI 115 1994
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Голф 3 гти 2.E 115 трудно пали

Мнениеот Stopanski » Пет 07 фев 2014 11:10


didkoltd написа:Колегата отгоре - пробвай да откачиш буксата на температурния датчик преди да запалиш!Пиши дали има промяна!

Колега ако става въпрос за мен пробвал съм го пак така правеше купих си нов темп.датчик същата работа беше сега си имам 2 работещи датчика но колата си го прави този номер :confused


huann
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 13:54
Автомобил: vw golf 3
Двигател: gti 2.E 115 ADY
Местоположение: Harmanli
Контакти:

Re: Голф 3 гти 2.E 115 трудно пали

Мнениеот huann » Пон 15 дек 2014 19:36


Вчера смених и бобината но пак сащата работа сменям е другиден на -2 сутринта две минути като луд вартя докато запали други ден на 1 градус пак така остана само кабели и диструбутурна капачка да сменя всичко друго ми е ново темп далик свещи бубината както споменах по горе. Застуди се и почнаха проблемите иначе на топло време проблем с паленето нямам


huann
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 13:54
Автомобил: vw golf 3
Двигател: gti 2.E 115 ADY
Местоположение: Harmanli
Контакти:

Re: Голф 3 гти 2.E 115 трудно пали

Мнениеот huann » Пон 15 дек 2014 19:41


между другото забравих да спомена че акумолатора ми е срар на 7 години 78 ампера незнам дали е от значение това


Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Голф 3 гти 2.E 115 трудно пали

Мнениеот mrpetrov » Пон 15 дек 2014 19:54


Като давате на контакт тези коли чувате ли си бензиновите помпи?
Ако да - пробвайте с малко изчакване на контакт преди първото въртене, да може бензиновата помпа да качи гориво до инжекторите...


huann
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 13:54
Автомобил: vw golf 3
Двигател: gti 2.E 115 ADY
Местоположение: Harmanli
Контакти:

Re: Голф 3 гти 2.E 115 трудно пали

Мнениеот huann » Пон 15 дек 2014 20:05


и това сам го пробвал не пак сащата работа



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Serto0, tomata и 81 госта