От няколко дена, когато запаля колата и я оставя да загрява след 1-2мин. угасва сама и до половин час не успявам да я запаля.. След това пали и работи перфектно. Другият проблем е, че за 6 хил. км. е изгорила 1,5л. масло което ми се вижда много.. Капачката на капака на мотора е омаслена ( което май не е нормално ).
Сутринта колата работеше перфектно, 5 часа по-късно когато опитах да я запаля - работи 1 мин., угасна, след което 1ч. неможа да запали, а когато запали тракаше повече от дизел, което ме навява на мисълта че до маслените повдигачи не стига масло. След това светна лампата на таблото за маслото, колата угасна и повече не запали. Забелязах,че на щеката нямаше и следа от масло ( сменях го преди 6000км ) за това долях 1л. и стигна до нормите,но и след това лампата за маслото мигаше. След което запали, но пак тракаше (може би докато подкачи масло). После колата запали и нямаше проблеми.
Според някои това се дължи на гумички на клапани и гарнитура на главата, а според други - на сегменти. Някой имал ли е подобен проблем и ако да, как се е справил - със смяна на гумички или с основен ремонт?
Проблем с Г3 8в 2е - мотор
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
На един приятел така затегна корсата.Започна с тракане на клапаните и пресвяткане на лампата за маслото и когато я отворихме се оказа затлачена цедка и маслена помпа,явно налягането на маслото е било ужасно ниско ама кой да се сети.Това както каза колегата по горе не е добре и ще е хубаво да я оправиш навреме че да не стане по лошо.Иди и замери като за начало налягането на маслото и пробвай с някаква промивка на мотора а за консумацията на масло или сегменти (може да са запекани) или гумички
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Аммммм.... А въпросния полвин литър къде е отишъл за тази няма и седмица?
Мен ми се върти една много мрачна идея в главата... пропуск м/у маслената магистрала и някой цилиндър!
Ако е гарнитура: добре! Лошото е, че това ми го показаха на блока на едно Исузу... Пу,пу ... Пепел ми на езика! Дано не съм прав!
Мен ми се върти една много мрачна идея в главата... пропуск м/у маслената магистрала и някой цилиндър!
Ако е гарнитура: добре! Лошото е, че това ми го показаха на блока на едно Исузу... Пу,пу ... Пепел ми на езика! Дано не съм прав!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Tishku написа:.. а това за маслената магистрала не го разбрах
Уфф... братче, дано и не се налага да го разбираш, че е лошо!
Значи: В блока има канали, по които маслото от картера се качва към главата. За хидроповдигачи, мазане на разпределителя и др такива. Част от тези канали се намират доста близо до цилиндрите. Специално на това Исузу имаше пукнатини м/у тези канали и 2 от цилиндрите, даже и на едното място и парченце от блока се беше разрушило. Ама тя и главата се беше спукала... умрЕл!
Естествено, при теб няма да ги има всичките тия дивотии, не се плаши от това, дето съм написал, но е възможно от това да ти е загубата на масло и изпушването сутрин.
Лошото е, че единствения начин да го разбереш е след сваляне на глава, ама като чета по форума, това е и правилния начин за смяна на гумички, тъй, че... няма лабаво, брат! Съжалявам за случката Знам колко е тъжно!
след като няма теч на масло по мотора, значи единствения начин да го губи е през гумички или сегменти....... лошооооо
1. през гумички се харчи масло, но не и в количества......
2. остава вариант сегменти....... основен ремонт
Не искам да прогнозирам какво се е случило, ако искаш обади се да видя какво мога да направя за теб. 0896661809 Боби
1. през гумички се харчи масло, но не и в количества......
2. остава вариант сегменти....... основен ремонт
Не искам да прогнозирам какво се е случило, ако искаш обади се да видя какво мога да направя за теб. 0896661809 Боби
- intatto
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 21:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
ако случайно пак запали измери налягането на маслото и ако е малко свалете картера на маслената помпа има една цедка която се запушва и от там не се качва масло до главата за това може да ти чаткат клапаните.а за маслото не бързаи да сменяш сегменти първо гумичките на клапаните и ако не спре да харчи масло тогава и сегменти
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 238 госта