Проблем с Г3 8в 2е - мотор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Проблем с Г3 8в 2е - мотор

Мнениеот Tishku » Пет 16 мар 2007 23:32


От няколко дена, когато запаля колата и я оставя да загрява след 1-2мин. угасва сама и до половин час не успявам да я запаля.. След това пали и работи перфектно. Другият проблем е, че за 6 хил. км. е изгорила 1,5л. масло което ми се вижда много.. Капачката на капака на мотора е омаслена ( което май не е нормално ).
Сутринта колата работеше перфектно, 5 часа по-късно когато опитах да я запаля - работи 1 мин., угасна, след което 1ч. неможа да запали, а когато запали тракаше повече от дизел, което ме навява на мисълта че до маслените повдигачи не стига масло. След това светна лампата на таблото за маслото, колата угасна и повече не запали. Забелязах,че на щеката нямаше и следа от масло ( сменях го преди 6000км ) за това долях 1л. и стигна до нормите,но и след това лампата за маслото мигаше. След което запали, но пак тракаше (може би докато подкачи масло). После колата запали и нямаше проблеми.
Според някои това се дължи на гумички на клапани и гарнитура на главата, а според други - на сегменти. Някой имал ли е подобен проблем и ако да, как се е справил - със смяна на гумички или с основен ремонт?




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 16 мар 2007 23:35


:077: Лошо, според мен не е на добре, а остава да кажеш защо не си проверявал маслото, та чак литър и половина да падне без да го видиш :beat_butt2


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Пет 16 мар 2007 23:41


Миналата седмица маслото беше на минимум и оттогава е и проблема.. :roll:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пет 16 мар 2007 23:44


На един приятел така затегна корсата.Започна с тракане на клапаните и пресвяткане на лампата за маслото и когато я отворихме се оказа затлачена цедка и маслена помпа,явно налягането на маслото е било ужасно ниско ама кой да се сети.Това както каза колегата по горе не е добре и ще е хубаво да я оправиш навреме че да не стане по лошо.Иди и замери като за начало налягането на маслото и пробвай с някаква промивка на мотора а за консумацията на масло или сегменти (може да са запекани) или гумички :wink:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 16 мар 2007 23:45


И мен ми намирисва на проблем с налягането на маслото, но нека някой запознат с този двигател да се изкаже, да не налучкваме...


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Съб 17 мар 2007 0:21


И другото което се сетих сега е да си смениш масленния филтър профилакточно да не е някой ментак или да е задръстен,това поне е евтино и става бързо а и не губиш нищо :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19560
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 17 мар 2007 0:27


Аммммм.... А въпросния полвин литър къде е отишъл за тази няма и седмица?
Мен ми се върти една много мрачна идея в главата... пропуск м/у маслената магистрала и някой цилиндър!
Ако е гарнитура: добре! Лошото е, че това ми го показаха на блока на едно Исузу... Пу,пу ... Пепел ми на езика! Дано не съм прав!


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Съб 17 мар 2007 11:58


Най-странното е че няма течове на масло, само през генерацията го изхвърля... а това за маслената магистрала не го разбрах :?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19560
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 17 мар 2007 13:57


Tishku написа:.. а това за маслената магистрала не го разбрах :?

Уфф... братче, дано и не се налага да го разбираш, че е лошо!
Значи: В блока има канали, по които маслото от картера се качва към главата. За хидроповдигачи, мазане на разпределителя и др такива. Част от тези канали се намират доста близо до цилиндрите. Специално на това Исузу имаше пукнатини м/у тези канали и 2 от цилиндрите, даже и на едното място и парченце от блока се беше разрушило. Ама тя и главата се беше спукала... умрЕл!
Естествено, при теб няма да ги има всичките тия дивотии, не се плаши от това, дето съм написал, но е възможно от това да ти е загубата на масло и изпушването сутрин.
Лошото е, че единствения начин да го разбереш е след сваляне на глава, ама като чета по форума, това е и правилния начин за смяна на гумички, тъй, че... няма лабаво, брат! Съжалявам за случката :( Знам колко е тъжно!


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 17 мар 2007 14:19


след като няма теч на масло по мотора, значи единствения начин да го губи е през гумички или сегменти....... лошооооо
1. през гумички се харчи масло, но не и в количества......
2. остава вариант сегменти....... основен ремонт

Не искам да прогнозирам какво се е случило, ако искаш обади се да видя какво мога да направя за теб. 0896661809 Боби


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 18 мар 2007 9:30


Може да има запекан сегмент :roll: Имаше някакви варианти които може да спасят ремонта с газ или някакви препарати,може да се опита все пак преди да се отвори :roll:


Потребителски аватар
intatto
Мнения: 115
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 21:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот intatto » Нед 18 мар 2007 20:26


ако случайно пак запали измери налягането на маслото и ако е малко свалете картера на маслената помпа има една цедка която се запушва и от там не се качва масло до главата за това може да ти чаткат клапаните.а за маслото не бързаи да сменяш сегменти първо гумичките на клапаните и ако не спре да харчи масло тогава и сегменти


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Пон 19 мар 2007 10:45


Какво стана с твоя проблем бе Тишко, има ли някаква развивка?


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Пон 19 мар 2007 20:57


Има има. Гумички на клапаните.. ново масло и колата е супер :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 238 госта