Golf 4 - Багажникът (пета врата) не се отваря - микроключе?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с централното на задната (пета) врата

Мнениеот red.devilll » Вто 07 яну 2014 1:00


Отвори си багажника и виж кой кабел(и) са скъсани и ги наддай и би трябвало да ти се оправи централното на багажника




martin7937
Мнения: 5
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 9:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 Проблем с централното на задната (пета) врата

Мнениеот martin7937 » Вто 07 яну 2014 8:22


http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=385647
Въобще не допусках, че може да се е скъсал кабел. Явно им е слабо място.
Ще проверя какво е положението под гумения шлаух. Дано се окаже там проблема.
Благодаря!


martin7937
Мнения: 5
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 9:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 Проблем с централното на задната (пета) врата

Мнениеот martin7937 » Вто 07 яну 2014 22:30


Имаме победител - прекъснат кабел (зелен на цвят) в гумения шлаух между купето и петата/задна врата.
Още веднъж благодаря за правилната насока.
За съжаление не ми остана много ентусиазъм, за да довърша започнатото, мъглата е просто отвратителна.

Относно записаната в ЕКУ-то грешка - добре е да я изчистя, но преди това - всичко би трябвало да си работи нормално, независимо записаната грешка, нали?


martin7937
Мнения: 5
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 9:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 Проблем с централното на задната (пета) врата

Мнениеот martin7937 » Съб 11 яну 2014 17:44


За жалост, след поправката на скъсаният кабел, проблемът продължава да е налице...
С мултицет мерих верига - единият край в буксата на акутатора, а другият в прекъснатият кабел, но точно преди проблемната зона. Пищялката доказа, че окабеляването до акутатора е ОК. Което пък означава, че по кабела просто не тече ток. Проверих се отново с мултицета - на 20 заключвания и отключвания, уредът успява да отчете много слаб импулс максимум 1 или 2 пъти, но само при отключване.
Някакви идеи?


martin7937
Мнения: 5
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 9:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 Проблем с централното на задната (пета) врата

Мнениеот martin7937 » Сря 15 яну 2014 11:33


Няма ли някой предложение, различно от съвет "отиди на майстор"?


apolon
Мнения: 856
Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
Автомобил: BORA 1.6 16V
Двигател: AUS 2000
Местоположение: Razgrad

Re: Голф 4 Проблем с централното на задната (пета) врата

Мнениеот apolon » Сря 15 яну 2014 22:40


Имах същия проблем.Смених целия сноп кабели м/у купето и багажника.Оказа се че са били прекъснати 4 кабела,та и при теб може да е така.Със замерване на място(докато са в маншона)няма да получиш вярна информация-при едно прегъване ще има сигнал,при друго-не.То щом един кабел се е прекъснал ,то и другите са пътници.Режи ги всичките и сменяй,та може и да се оправи.Успех и :beer


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голф 4 Проблем с централното на задната (пета) врата

Мнениеот skotis » Сря 30 апр 2014 9:52


Колега, ако може да поясниш как смени целия сноп кабели, защото и аз искам да извърша тази операция.


apolon
Мнения: 856
Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
Автомобил: BORA 1.6 16V
Двигател: AUS 2000
Местоположение: Razgrad

Re: Голф 4 Проблем с централното на задната (пета) врата

Мнениеот apolon » Сря 30 апр 2014 21:42


ако може да поясниш как смени целия сноп кабели

В системата за заключване на багажника на Golf4 и Bora има различия.При Bora маншоните са 1,а при Golf4 доколкото ми е известно са 2.Има и други разлики свързани с електрониката,ала това са подробности.Та при Bora кабелите в маншона са 6 ,единият от които е двойно по-дебел.На негово място съм подвързал 2 кабела,т.е. сега са 7.При мен кабелите заедно с изолацията са 1.7мм дебелина.
Последователността на операциите:
1.Изваждате единия край на маншона от ламарината(от към купето или към багажника),броите кабелите,мерите с шублер диаметъра им(заедно с изолацията).
2.Отивате в магазина за електроника и търсите единичен многожилен кабел със същия диаметър(Ф)(при по-дебел няма да може да вкарате снопа кабели в гумения маншон).За всеки кабел в маншона трябва да си вземете дължина по около 0.6-0.7 метра.
Пример:При 6 кабела по 0.6-0.7м.-общо 3.6-4м..
3.Изваждате единия края на гумения маншон от ламарината и дърпате кабелите навън колкото може без да ги скъсате.Увивате дебело с изолирбанд снопа кабели до ламарината така,че да не могат да влязат сами навътре в отвора.Повтаряте същата процедура с другия край на маншона.На 4-5 см. от ламарината режете снопа,от другата стана-също.В ръцете ви остава маншона(здрав) със старите кабели в него.Изваждате ги от маншона.Прекарвате през маншона памук напоен с олио,масло или грес за да улесните прекарването на новия сноп кабели.
! Как по-лесно се вкарва в маншона новият сноп:
Пример:в маншона ви трябват 6 кабела-закупения кабел режете на 3 равни парчета,прегъвате ги в средата и през полученото ухо прекарвате сезал(може и мека тел),а двата му края(на сезала)-през маншона.После с едната ръка държите маншона,а с другата-издърпвате сезала заедно с кабелите през него.След изваждането на снопа от другия край на маншона -срязвате сгъвките на кабелите и :beer вече имате маншон с нови кабели в него.
!До тук се предполага ,че старите кабели в маншона са с различни цветове.Ако вече са сменени с едноцветни-ще трябва да бележите краищата им,преди да ги срежете,а вероятно и да разцепите маншона за да ги проследите.
4.Заголвате изолацията на всички краища.Подвързвате краищата от едната страна на маншона с тия от към купето(без да се притеснявате кой с кой кабел снаждате).
5.Сега вече мерите с мултицета и подвързвате еднаквите цветове.
Пример:На червения кабел стърчащ от купето закачате единия извод на мултицета,а с другия извод търсите другия край(от другата страна на маншона) на съответния кабел и го подвързвате с червения кабел стърчащ от вратата(капака) на багажника.И така докато подвържете по цвят всички кабели.
6.Изолирате(а преди това може и да запоите)връзките поотделно.Набутвате кабелите през отворите към купето и капака,монтирате маншона и :beer
Надявам се да съм бил достатъчно ясен и да съм полезен някому.
Успех и :beer


dunhill88
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 07 юли 2015 9:10
Автомобил:
Двигател:

Re: багажника на голф 4 не се отваря

Мнениеот dunhill88 » Пон 25 яну 2016 18:13


Здравейте! Да ми кажете как се сваля кората на задната врата (багажника). Тоест как се стига до ключалката, за да мога да видя какъв е проблема.


Потребителски аватар
pesho_sl
Мнения: 693
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна

Re: багажника на голф 4 не се отваря

Мнениеот pesho_sl » Сря 27 яну 2016 10:39


На двете дръжки на пластмасовата кора има 2 кръстати болтчета - развиваш ги. След това хващаш някоя дръжка и дърпаш. Това е.


Потребителски аватар
van_kris
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 18 фев 2013 18:12
Автомобил: Vw Golf 4
Двигател: 1.6 AVU
Местоположение: Smolyan

Re: багажника на голф 4 не се отваря

Мнениеот van_kris » Нед 16 апр 2017 19:33


Здравейте колеги! Малко насоки ако дадете ще съм мн благодарен: и при мен случая със заключването на багажника е с въпросното петле, вече няколко пъти отварям кората и го намествам, смазах обилно частите, ден два поработи с централното заключване и пак същата работа. Сега ползвам само ключа за да отключвам и заключвам. В случая установявам, че явно имам проблем със самата помпа на багажника - работи когато си по иска. Да търся ли нова или има и някакъв друг вариант как да се пробва, за да знам със сигурност, че тя си е заминала?


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: багажника на голф 4 не се отваря

Мнениеот vlado_tonev » Нед 16 апр 2017 19:40


Здравей,колега.При теб не би трябвало да има помпа :gruebel Провери на махната кора,дали при подаване на сигнал от дистанционното моторчето реагира адекватно.При заключване/отключване с ключ щом работи,най-вероятно проблема е или в него,или в кабелите до него.


Потребителски аватар
van_kris
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 18 фев 2013 18:12
Автомобил: Vw Golf 4
Двигател: 1.6 AVU
Местоположение: Smolyan

Re: багажника на голф 4 не се отваря

Мнениеот van_kris » Нед 16 апр 2017 19:50


Ами "помпа" аз си го нарекох, явно не е правилно, та Машинката като и помагам с ръка на отворена кора заключва и отключва, но без моя помощ машинката не реагира, като се има предвид, че до сега си бачкаше безпроблем, просто си имах стандартния проблем с петлето. Варианта е и прекалено да съм смазал нещата и от там да прави мизерии, не мога да си го обясня


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: багажника на голф 4 не се отваря

Мнениеот vlado_tonev » Нед 16 апр 2017 20:00


Там няма кой знае какво усилие.Опитай при разкачено лостче дали ще се завърти.


apolon
Мнения: 856
Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
Автомобил: BORA 1.6 16V
Двигател: AUS 2000
Местоположение: Razgrad

Re: багажника на голф 4 не се отваря

Мнениеот apolon » Пон 17 апр 2017 6:30


Измери напрежението на моторчето в момента на движение.Ако е под 12в. значи имаш оголени кабели в маншона на капака.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта