Здравейте колеги
Точно преди нова година както си карах в задръстванията и превключвах от 1-2,от 2-1,изведнъж започна едно странно тракане при ускорение.Отбих,огледах отпред. Веднага забелязах клопането,че идва от щангата на скоростния лост,която преминава през една пластинка за да я държи и оттам се "заключва в лапата" за скоростната кутия.Ръчнах тук-там и от втулката на пластинката излезе едно малко парченце оранжев тампон (последното парченце останало от него). Набих парченца от парцал,който да придържат щангата да не клопа,прибрах си се до вкъщи и днес реших да си оправя проблема,защото останах без кола.Четох из темите във форума и общо взето разбрах какво трябва да направя,НО все пак имам нещо неясно.
Гледах,че колегата от Русия използва въпросния тампон (HP102845) на съвсем различно място,а в Ауто+ ме увериха,че същия този тампон,чрез повече сила се набива в пластината.Истина или не?Защото аз се съмнявам.Нова пластина струва 92 лева.
Или пък има друг номер?
Помагайте колеги,аз ще черпя със здраве
Голф 3 относно ремонтен к-т за скоростния механизъм
Re: Относно ремонтен к-т за скоростния механизъм на Голф 3
Тоест,
взех,че разрязах гумата и май се появи това което ми трябва,а?
взех,че разрязах гумата и май се появи това което ми трябва,а?
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 08 фев 2013 23:00
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AFT 1996
- Местоположение: Varna
Re: Относно ремонтен к-т за скоростния механизъм на Голф 3
Този тампон черно и оранжево е за вътре във купето.
- bahyr
- Мнения: 556
- Регистриран на: Пет 11 юли 2008 17:07
- Автомобил: LEON ST
- Двигател: CXSA
- Местоположение: Варна
Re: Относно ремонтен к-т за скоростния механизъм на Голф 3
Това което си купил е за от към скоростния лост, като се махне маншона и се вижда.
Обаче само оранжевата част която си извадил е всъшност нещото което ти трябва щото са еднакви.
Сега развиваш гайката на края на пръта разглабяш и изваждаш планката където трябва да го сложиш.
Реално тампончето се намира между две части занитени една към друга. Разнитваш слагаш тампончето и занитваш.
Зглабяш по обратния ред. Обаче развиваики тая първата гайка настройката на скоростите отива на кино.
Има си специален шаблон да се регулира после.
Варианта който се сещам е да се разнти на място, тампончето да се сцепи, да се надене и занитваш с нитачката.
Ето това ще ти помогне:
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=127413
Обаче само оранжевата част която си извадил е всъшност нещото което ти трябва щото са еднакви.
Сега развиваш гайката на края на пръта разглабяш и изваждаш планката където трябва да го сложиш.
Реално тампончето се намира между две части занитени една към друга. Разнитваш слагаш тампончето и занитваш.
Зглабяш по обратния ред. Обаче развиваики тая първата гайка настройката на скоростите отива на кино.
Има си специален шаблон да се регулира после.
Варианта който се сещам е да се разнти на място, тампончето да се сцепи, да се надене и занитваш с нитачката.
Ето това ще ти помогне:
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=127413
Re: Относно ремонтен к-т за скоростния механизъм на Голф 3
Благодаря колеги :))
Утре ще пиша.Така или иначе ще си поиграя малко,мисля да подменя някои работи около "превключването",ей така,профилактично :) Ще пиша.
Утре ще пиша.Така или иначе ще си поиграя малко,мисля да подменя някои работи около "превключването",ей така,профилактично :) Ще пиша.
- genchovw
- Мнения: 64
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 21:08
- Автомобил: Golf 4 Variant
- Двигател: AGR
- Местоположение: Велико Търново
Re: Относно ремонтен к-т за скоростния механизъм на Голф 3
Тея от Ауто Плюс ако могат да набият втулката от първата ти снимка на тази планка ще ги призная.
Аз съм минавал по този път. Сменял съм всички тампони втулки и ремонтни комплекти по скоростния лост на моята тройка ABS мотор и скоростите ми се включваха все едно колата току що излиза от магазина.
Ето какво ще споделя аз.
1. За планката с оригинален номер 1H0711083 (за която ти искат 92 лева ) не се предлага ремонтен комплект, но варианта е разпробиване на нитовете, които крепят полукръглата ламаринка, която държи тампона към планката, който при теб се е разпаднал. http://c1552172.r72.cf0.rackcdn.com/254693_x600.jpg
2. Купуващ си т.нар тампон (оранжева втулка) оригинален номер 191711208A, има я почти във всеки голям магазин за авточасти и струва около 5 лева. http://www.krautwagen.co.uk/images/191711208A.jpg
3. Намираш си 2 бр алуминиеви нита с диаметър около 5-6мм, монтираш тампона на планката, поставяш ламаринката която го крепи и нитоваш. Така получаваш чисто нова планка 1H0711083 а именно http://c1552172.r72.cf0.rackcdn.com/254694_x600.jpg
Друго което аз съм сменял по скоростния лост е ремонтен комплект на скоростния лост в купето 191798116A, с времето се износва и лоста почва трудно да включва. Сменил съм и тампона 191711190B това е въпросния тампон който "специалистите" от ауто плюс те карат да набиваш в планката Този тампон е монтиран на кутията под скоростния лост в купето, през него минава лоста от купето напред. Сменил съм и паразитния прът 1H0711173. Последния си го купих от Елит Кар на фирма metalcaucho 2841 защото включва и втулките.
Надявам се че съм бил полезен
Аз съм минавал по този път. Сменял съм всички тампони втулки и ремонтни комплекти по скоростния лост на моята тройка ABS мотор и скоростите ми се включваха все едно колата току що излиза от магазина.
Ето какво ще споделя аз.
1. За планката с оригинален номер 1H0711083 (за която ти искат 92 лева ) не се предлага ремонтен комплект, но варианта е разпробиване на нитовете, които крепят полукръглата ламаринка, която държи тампона към планката, който при теб се е разпаднал. http://c1552172.r72.cf0.rackcdn.com/254693_x600.jpg
2. Купуващ си т.нар тампон (оранжева втулка) оригинален номер 191711208A, има я почти във всеки голям магазин за авточасти и струва около 5 лева. http://www.krautwagen.co.uk/images/191711208A.jpg
3. Намираш си 2 бр алуминиеви нита с диаметър около 5-6мм, монтираш тампона на планката, поставяш ламаринката която го крепи и нитоваш. Така получаваш чисто нова планка 1H0711083 а именно http://c1552172.r72.cf0.rackcdn.com/254694_x600.jpg
Друго което аз съм сменял по скоростния лост е ремонтен комплект на скоростния лост в купето 191798116A, с времето се износва и лоста почва трудно да включва. Сменил съм и тампона 191711190B това е въпросния тампон който "специалистите" от ауто плюс те карат да набиваш в планката Този тампон е монтиран на кутията под скоростния лост в купето, през него минава лоста от купето напред. Сменил съм и паразитния прът 1H0711173. Последния си го купих от Елит Кар на фирма metalcaucho 2841 защото включва и втулките.
Надявам се че съм бил полезен
- zamfireca
- Мнения: 47
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:50
- Автомобил: Golf 3 USA
- Двигател: 1.8 ADD
- Местоположение: BG
- Контакти:
Re: Относно ремонтен к-т за скоростния механизъм на Голф 3
по темата с обикновенна или по специялна грес се смазва топчето(ябълката) ?
- genchovw
- Мнения: 64
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 21:08
- Автомобил: Golf 4 Variant
- Двигател: AGR
- Местоположение: Велико Търново
Re: Относно ремонтен к-т за скоростния механизъм на Голф 3
Аз навсякъде по скоростния механизъм съм пръскал с PRO-TEC White Grease
Прониква дълбоко в течното състояние и когато изсъхне става по-твърда като обикновената грес.
Прониква дълбоко в течното състояние и когато изсъхне става по-твърда като обикновената грес.
Последна промяна от genchovw на Пон 27 яну 2014 20:02, променено общо 3 пъти.
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Относно ремонтен к-т за скоростния механизъм на Голф 3
genchovw написа:Аз навсякъде по скоростния механизъм съм пръскал с PRO-TEC White Grease
Прониква дълбоко в течното състояние и когато изсъхне става по-твърда като обикновената грес.
С тази ламаринка 3401 от руския сайт регулираш ли скоростите http://vwts.ru/images/repair4/127413_02.jpg
- genchovw
- Мнения: 64
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 21:08
- Автомобил: Golf 4 Variant
- Двигател: AGR
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 3 относно ремонтен к-т за скоростния механизъм
Не такава ламаринка не си спомням да съм виждал.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта