Здравейте колеги за мое съжаление в таблото ми светна една жълта лампичка. Не знам точно за какво е, но доколкото разбрах май е свързан нещо с изгорелите газове (но не съм сигурен)
Преди няколко седмици една, две сутрини рано поняколко пъти ми се е случвало да мига, но спираше. Обаче днеска по обед както си я карах почна да мига и остана така светнало, по-късно махнах клемите за около 10-15мин. и се оправи. После излезнах на по права отсечка ръчках малко колата (да се изчисти евентуелно ако е от някаква мръсотия), но навръщане спрях на червено в кръстовище и пак почна да мигна за около 3-4 секунди и след като тръгнах спря.
Забелязал съм лампата мига винаги на ниски обороти когато колата е на празен ход.
Golf МК5 2005г. 1.6 FSI BLF - лампата Check Engine
- efass89
- Мнения: 123
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:51
- Автомобил: Mitsubishi Lancer
- Двигател: BWC
- Местоположение: Германия, Бургведел
- Контакти:
Golf МК5 2005г. 1.6 FSI BLF - лампата Check Engine
Последна промяна от efass89 на Нед 22 фев 2015 22:14, променено общо 5 пъти.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf МК5 2005г. 1.6 FSI BLF - лампата за изгорели газове
Задължително диагностика с VAG Com. Свети лапмата Check Engine - може да са много неща.
- efass89
- Мнения: 123
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:51
- Автомобил: Mitsubishi Lancer
- Двигател: BWC
- Местоположение: Германия, Бургведел
- Контакти:
Re: Golf МК5 2005г. 1.6 FSI BLF - лампата за изгорели газове
Благодаря колега утре задължително ще я закарам на диагностика. Не знаех че е лампата на Check Engine ако знаех до сега да съм я закарал.
- malin.angelov
- Мнения: 322
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 23:33
- Автомобил: vw passat
- Двигател: BMP 07
- Местоположение: Sofia
Re: Golf МК5 2005г. 1.6 FSI BLF - лампата за изгорели газове
Колега, на борда нищо ли не изписва??
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf МК5 2005г. 1.6 FSI BLF - лампата за изгорели газове
Да, принципно при подаване на контакт трябва да изписва някакво кратко описание, но е възможно да напише и само Engine Fault Workshop.
- victory1983
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 28 юли 2007 13:06
- Автомобил: vw golf 3 1993
- Двигател: ABF
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Golf МК5 2005г. 1.6 FSI BLF - лампата за изгорели газове
При мен на друга марка кола се случи същото и без диагностика колата сама си показа какво е-бобината на единия цилиндър изби!След смяната на бобините продължи да свети няколко часа и си угасна сама!Но наистина диагностика ще види какво е!
- efass89
- Мнения: 123
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:51
- Автомобил: Mitsubishi Lancer
- Двигател: BWC
- Местоположение: Германия, Бургведел
- Контакти:
Re: Golf МК5 2005г. 1.6 FSI BLF - лампата Check Engine
Здравейте колеги и благодаря ви за бързите отговори
Преди малко закарах колата в сервиз при някакви поляци и закачиха я за ВАГ-КОМ и проблемни се оказаха:
- Свещ на 3'тия цилиндър
- 2'рия температурен датчик(или аз поне така разбрах)
В четвъртик ще я оправят.
Преди малко закарах колата в сервиз при някакви поляци и закачиха я за ВАГ-КОМ и проблемни се оказаха:
- Свещ на 3'тия цилиндър
- 2'рия температурен датчик(или аз поне така разбрах)
В четвъртик ще я оправят.
Последна промяна от efass89 на Съб 18 яну 2014 9:48, променено общо 3 пъти.
- alex_7656
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Golf МК5 2005г. 1.6 FSI BLF - лампата Check Engine
То свещите не са повече от 80-100 лв тук в БГ.
Ако можеш да си ги смениш сам и ли с някой познат, ще излезе доста по-малко.
Ако не си сигурен, по-добре си отиди в сервиза.
Все пак няма как там, цените на услугите да не са по-солени.
Ако можеш да си ги смениш сам и ли с някой познат, ще излезе доста по-малко.
Ако не си сигурен, по-добре си отиди в сервиза.
Все пак няма как там, цените на услугите да не са по-солени.
- efass89
- Мнения: 123
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:51
- Автомобил: Mitsubishi Lancer
- Двигател: BWC
- Местоположение: Германия, Бургведел
- Контакти:
Re: Golf МК5 2005г. 1.6 FSI BLF - лампата Check Engine
Прав си колега и аз мисля да си ги сменя сам гледах клипчета в нетта и не е кой знае каква сложна работа, лошото е че човек няма нужните инструменти.
Последна промяна от efass89 на Чет 16 яну 2014 16:30, променено общо 1 път.
- efass89
- Мнения: 123
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:51
- Автомобил: Mitsubishi Lancer
- Двигател: BWC
- Местоположение: Германия, Бургведел
- Контакти:
Re: Golf МК5 2005г. 1.6 FSI BLF - лампата Check Engine
Колеги направих Видео преди малко вижте как лошо бумчи ауспуха при мен това да ли е от свеща или има и нещо друго? Щото аз си го мислех че е от спукано гърне..
http://www.youtube.com/watch?v=9JL40y2B1yk
http://www.youtube.com/watch?v=9JL40y2B1yk
- alex_7656
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Golf МК5 2005г. 1.6 FSI BLF - лампата Check Engine
Възможно е и да работи на 3 цилиндъра.
А до колкото до смяната- ако не си сигурен и нямаш инструмент,
по-добре не дей.Възможно е да ги завиеш на криво, внимавай !
Няма ли кой да помолиш да ти помогне ?
Ако не- отивай при поляка!
А до колкото до смяната- ако не си сигурен и нямаш инструмент,
по-добре не дей.Възможно е да ги завиеш на криво, внимавай !
Няма ли кой да помолиш да ти помогне ?
Ако не- отивай при поляка!
- prodrive16v
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пон 30 дек 2013 13:41
- Автомобил: vw golf mk5
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Golf МК5 2005г. 1.6 FSI BLF - лампата Check Engine
Колега какво стана с втората грешка от диагностиката "2'рия температурен датчик" както беше написал,това не е ли 2-рата ламбда сонда?
И на мен ми светва и угасва същата лампа и ми е интересно
И на мен ми светва и угасва същата лампа и ми е интересно
- efass89
- Мнения: 123
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:51
- Автомобил: Mitsubishi Lancer
- Двигател: BWC
- Местоположение: Германия, Бургведел
- Контакти:
Re: Golf МК5 2005г. 1.6 FSI BLF - лампата Check Engine
Значи колеги смених си свещите вчера сам, работата е детска играчка за 30мин. се сменят. Разлика никаква не забелязах във вървежа на колата и работата на двигателя. Но пък не ми светна Чека
Утре мисля да свалям и този датчик на Катализатора и имам питане към вас това ли е Температурния датчик(Ламбда Сондата)?
Aко е това мога и нея сам да си я сменя с нова проверих в нетта ги има от 50 до 120€.
Ето ги старите свещи Bosch (новите те са същите)
Утре мисля да свалям и този датчик на Катализатора и имам питане към вас това ли е Температурния датчик(Ламбда Сондата)?
Aко е това мога и нея сам да си я сменя с нова проверих в нетта ги има от 50 до 120€.
Ето ги старите свещи Bosch (новите те са същите)
Последна промяна от efass89 на Нед 22 фев 2015 22:24, променено общо 8 пъти.
- efass89
- Мнения: 123
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:51
- Автомобил: Mitsubishi Lancer
- Двигател: BWC
- Местоположение: Германия, Бургведел
- Контакти:
Re: Golf МК5 2005г. 1.6 FSI BLF - лампата Check Engine
prodrive16v написа:Колега какво стана с втората грешка от диагностиката "2'рия температурен датчик" както беше написал,това не е ли 2-рата ламбда сонда?
И на мен ми светва и угасва същата лампа и ми е интересно
Колега с човека за четвъртика бяхме се разбрали незнам и аз сигурно си седи още знам ли... Но ако имаш време откачи си клемите за около 10-15мин. може и да помогне.
- efass89
- Мнения: 123
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:51
- Автомобил: Mitsubishi Lancer
- Двигател: BWC
- Местоположение: Германия, Бургведел
- Контакти:
Re: Golf МК5 2005г. 1.6 FSI BLF - лампата Check Engine
Колеги днешната уговорка за ремонта не се получи, щото жената не можа да излезе рано от работа и се наложи да отменим термина (хората показаха разбиране и казаха че не е проблем). Но няма нищо, тъй тъй вчера бях си свалих Сондите за почистване и ги изчистик сам както трябва.
Това е първата сонда точно преди Катализатора:
-5 лентова
А това е втората:
-4 лентова
Свалянето е лесно с 22мм ключ. За сега лампата не светна, а и разлика в работата на двигателя не забелязах
Това е първата сонда точно преди Катализатора:
-5 лентова
А това е втората:
-4 лентова
Свалянето е лесно с 22мм ключ. За сега лампата не светна, а и разлика в работата на двигателя не забелязах
Последна промяна от efass89 на Пон 23 фев 2015 15:21, променено общо 2 пъти.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 80 госта